Časť 18 2/2

932 56 1
                                    

*Tlač*
Yahoo! News

One Direction získali minulú noc na Brit Awards svoje štvrté ocenenie za Best British Single - Stage Lights - spolu s Best British Group a Best British Album - Public Duty -, čím sa stali hviezdami večera.

The Metro

BOYBAND SPEVÁK ZAYN MALIK MÁ CHLAPČEKA! Hovorca zázračne úspešnej kapely, One Direction, oznámil minulú noc, že priateľka Zayna Malika porodila v nemocnici St. Mary's v Londýne zdravého chlapčeka. Hovorí sa, že sú z toho absolútne nadšení, aj keď mu zatiaľ nevybrali meno...

Yahoo! News

Popový div, One Direction, sa včera neodprezentovali len odnesením si troch ocenení Grammy (Best Album, Best Song a Best Performance by a Group), ale aj vyvádzaním na pódiu. Len zriedka sa stane, že manželský pár skupiny, Liam a Niall, prejavia nejakú prehnanú náklonnosť na pódiu, ale včera nám ukázali mnoho dotykov, držaní sa za ruky a dokonca aj bozkávania sa na javisku počas preberania ich druhej ceny - za najlepšiu pieseň. Publikum prakticky slintalo nad sladkosťou tohto momentu, ktorý však netrval dlhšie ako pár sekúnd - čo bolo dosť času na to, aby Zayn priateľsky poznamenal do mikrofónu "buďte radi, že sú oblečení. Stále mám nočné mory po tom, čo som ich pristihol minulý týždeň." Už dávno sú preč časy verejných protestov proti homosexualite v hlavnej Americkej televízii. Pravdepodobne za to ďakujeme Adamovi Lambertovi, Boh mu žehnaj. Možno aj vďaka tomu sme mohli byť včera svedkami bozku medzi Harrym a Louisom, počas preberania ich tretej ceny. Bohužiaľ, bozk medzi nimi dvoma bol skôr vtipom, snažiac sa napodobniť ich priateľov. Napriek tomu, neviem ako vy, ale ja som sa rozhodne zapotil. Ak by sa niekedy rozhodli dať sa dokopy, čo by pravdepodobne neprekvapilo veľa ľudí, ľahko by mohli ukradnúť Kygie (Georgie Henley a Kyle Luther) korunku za najsexy celebritný pár! Pozrite sa sami...

*Twitter*
Louise Grainger
@Lourrykissnow
FLAIL !!!!! http//:youtube.com/huas43oetu5a/louisharrygrammykiss
(* Flail - pišťanie, skákania, tlieskanie, šialené tancovanie, lapanie po dychu *)
1 minute ago

Domius @castielsearthslave@Lourrykissnow
OMG TO JE TA NAJSEXY VEC AKÚ SOM KEDY VIDELA!
15 seconds ago

Scott Fry @99carrots@Lourrykissnow nemôžem sa na to prestať pozerať... je to hypnotizujúce
2 minutes ago

Pat Jenkins @puddysporks@Lourrykissnow
vždy ma dostane to, ako sa Harry dotkne Louisovho líca. Je to tak strašne SEXY!
10 seconds ago

Joe McElderry @joemcelderry91@Harry_Styles
je tu niečo, čo by ste nám ty a Louis chceli povedať?
1 minute ago

Evie @Zilo4eva
Mám zlomené srdce
2 minutes ago

Claire Anderson @Harristoylestheromance@Lourrykissnow
SÚ SPOLU TAK ÚŽASNÍ! FLAIL! Je mi jedno, či hovoria že to bol len vtip. Nikto sa takto nebozkáva bez toho, aby k tomu druhému niečo cítil!
25 seconds ago

Claire Anderson @Harristoylestheromance retweeted by @L_Fergie@Lourrykissnow
SÚ SPOLU TAK ÚŽASNÍ! FLAIL! Je mi jedno, či hovoria že to bol len vtip. Nikto sa takto nebozkáva bez toho, aby k tomu druhému niečo cítil!
Retweeted
15 seconds ago

Claire Anderson @Harristoylestheromance retweeted by @Real_Liam_Payne@Lourrykissnow SÚ SPOLU TAK ÚŽASNÍ! FLAIL! Je mi jedno, či hovoria že to bol len vtip. Nikto sa takto nebozkáva bez toho, aby k tomu druhému niečo cítil!
Retweeted
10 seconds ago

Twitter je mimo prevádzky z dôvodu príliš veľkého množstva tweetov ! Prosím, počkajte chvíľu a načítajte stránku znova.

~*~

Room 317 LARRY (SK)Where stories live. Discover now