Aby to vyzeralo menej nenápadne, Harry im šiel vybaviť vlastnú izbu sám, zatiaľ čo Louis mal na starosti Sainsbury's alebo akúkoľvek inú neďalekú drogériu, ktorá bola otvorená. Harry si musel požičať boxerky a tričko od Louisa, aby mohol zísť dolu, keďže tie svoje si zničil. Keď bol na recepcii, Liam s Niallom prešli okolo neho a venovali mu vlčie zavytie na znak toho, že vedeli o čo ide a tým ho dostali do rozpakov. Ešte viac strápňujúce bolo vidieť porozumenie v očiach dievčaťa na recepcii, keď žiadal o izbu s kráľovskou posteľou pre dvoch. Obaja vedeli, že dnes večer bude obšťastnený - len dúfal, že ona nevedela kým. Chcel nejaký čas s Louisom osamote predtým, ako tlač niečo vytuší.Ako náhle mal kľúče, poslal Louisovi číslo izby. Louisovi trval návrat niečo vyše pol hodiny a Harry bol stále netrpezlivejší. Začínal si robiť starosti, keď sa zrazu ozvalo hlasné zaklopanie na dvere - Louisov typický 'Shave and a Haircut' pozdrav (*je to vlastne vyklopkanie na dvere - od 0:26 *). Vyskočil z postele a otvoril dvere. Louis sa dovliekol dnu s taškou praskajúcou od množstva tovaru. "Čo všetko si preboha nakúpil?" opýtal sa Harry neveriacky, hľadiac ako to Louis položil na stôl. "Wow," povedal Louis, ignorujúc Harryho otázku a namiesto toho sa posudzujúco rozhliadol po miestnosti, "je to fakt pekné." Potom pokračoval hodením svojho kabáta a čiapky na zem. Typické.Harry prešiel k stolu a pozrel sa do tašky, "Kúpil si jedlo?" spýtal sa prekvapene. Louis sa usmial, naklonil sa na stranu a vtlačil Harrymu bozk na pery, "Áno pán Styles, kúpil. Myslel som si, že budete hladný." Až vtedy si Harry uvedomil, že naozaj bol. Nejedol odvtedy, čo opustili Bexley a to bolo dobrých päť hodín dozadu. Jeho žalúdok odrazu zavrčal a Louis sa zasmial, podávajúc mu do rúk tašku so sendvičmi. Harry ho uznanlivo pobozkal na líce a posadil sa, aby sa najedol - Tikka Chicken sendvič, jeho obľúbený. "Kúpil som ti aj zubnú kefku!" Louis sa oháňal detskou kefkou v tvare draka a Harry prevrátil očami. "A zubnú pastu!" Znovu zalovil v taške a vytiahol niekoľko fliaš koly, chipsy, sladkosti a čokoládu. Potom sa konečne dostal k tým zaujímavejším veciam. "Poviem ti," povedal vážne, zdvihnúc prvé balenie, "nikdy predtým som si tak necenil samoobslužné pokladne. Vyhneš sa kope nepríjemných pohľadov."Harry sledoval, ako Louis vytiahol ďalšie dve balenia a niekoľko farebných fľaštičiek, "Uh, Louis?" podvihol jedno obočie, "Koľko toho budeme podľa teba potrebovať?" "No, nepredávajú ich v menších veľkostiach," bránil sa Louis, "a myslel som, že čím viac toho vezmem, tým väčšia bude šanca že nájdeme niečo, čo bude chutiť dobre." Zdvihol jedno z balení a začal čítať zadnú stranu. "Nemôžem uveriť, že vedieme takýto rozhovor..." zamrmlal Harry začínajúc sa červenať a zahryzol do svojho sendviča.O desať minút neskôr Harry dojedol, umyl si zuby a teraz sedel na posteli s Louisom a s kopou balení a fľaštičiek s lubrikantom okolo nich. "Dobre," povedal Louis a vzal si červené balenie, "Čerešňa." Otvoril ho a vytlačil si trochu na prsty. "Za pokus to stojí," oznámil predtým, ako oblízal gél. Chuť umelých čerešní sa mu rozostrela po jazyku spolu s nádychom niečoho chemického, ako plast. Nebolo to hrozné, vlastne to bolo celkom fajn, no nemohol povedať, že by z toho chcel skonzumovať nejako veľa. "No?" opýtal sa Harry, nakláňajúc sa dopredu. "Je to v pohode, oveľa lepšie ako to jahodové." Vytlačil trochu na Harryho natiahnuté prsty. Harry sa zaksichtil, keď oblízal gél a schmatol jeho kolu, zmývajúc si tú chuť z jazyka doma dlhými glgmi. Louis sa zasmial, "Beriem to tak, že tie čerešňové sú moje." "Áno, len a len tvoje," skrivil tvár Harry. Postupne sa dostávali cez banán, čierne ríbezle, pomaranč, piňakoládu, malinu, žuvačku, cukrovú vatu a čokoládu. Harry sa rozhodol, že by mohol tolerovať malinu a piňakoládu. Louis súhlasil s malinou a zistil, že mu vážne chutí aj príchuť cukrovej vaty. "Čo je toto?" Harry zdvihol jednu z fľaštičiek, ktorá bola oranžová, "Durex Play Warming?" prečítal nahlas. Louis sa milo začervenal, "Znelo to... zaujímavo," pokrčil plecami, "nemusíme vyskúšať len tie ochutené..." Harry na neho dvihol obočie a potom sa uškrnul, "vyzleč sa Tomlinson." No Louis sa práve teraz rozhodol, že sa bude hanbiť. Harrymu to prišlo zlaté prvé dve minúty, až kým sa stal netrpezlivým a rozhodol sa zastaviť Louisovo bolestne pomalé rozopínanie tým, že mu bleskovo pretiahol košeľu cez hlavu, rozhodne pretrhnúc zopár gombíkov. O pätnásť minút neskôr prišiel Harry na to, že takzvaný "Warming" lubrikant bol neoceniteľne úspešný, keďže sa pred ním Louis prehol a hlasne zastonal, zvierajúc čelo postele. Kto by povedal, že pri honení môže byť jeho rozdávanie rovnako zábavné ako dostávanie? Ale predsa, Louis bol ten, s ktorým to robil a Harry nemohol prestať byť ohromený tým, že práve on spôsoboval Louisovi toľkú rozkoš. Louis pri tom vyzeral ako Harryho definícia sexu - pružný, spotený, opálený, s míľami pozlátenej pokožky a zvíjajúcimi sa končatinami. "Harry..." zalapal po dychu Louis, "oh bože... oh bože... mmm... mmm...." "Povedz mi, aký je to pocit," zavrčal Harry, milujúc ten pocit tepla v jeho dlani a uvažujúc nad tým, ako to asi pôsobí na Louisov penis. Louisova hlava sa zaklonila ešte viac dozadu a zalapal po dychu, "tak... tak... dobré... tak teplé... a to mravčenie... oh bože... neprestávaj..."Harry sa uškrnul a bez toho, aby zastavil jeho pohyby rukou sa vplazil hore Louisovým telom a vtlačil zopár vlhkých bozkov na jeho bradu. Louis sa so zakvílením znovu prehol, snažiac sa sústrediť aj na Harryho ruku aj na jeho bozky. Harry mohol povedať že bol blízko, takmer pri okraji. Jeden ďalší pohyb rukou by mal stačiť. Natiahol sa, jemne zahryzol Louisovi do ucha a prikázal mu, "urob sa." Louis sa urobil so silným trhnutím a spŕškou nadávok. Harry sa nepozrel dolu, no mohol cítiť teplú tekutinu stekajúcu po jeho ruke. Wow, pomyslel si, urobil som to a áno, pravdepodobne bol so sebou až príliš spokojný na to, aby to bolo v pohode. "Prestaň sa tak samoľúbo škeriť," poznamenal Louis pár sekúnd neskôr a Harry stretol jeho pohľad so škodoradostným úsmevom. Louis vyzeral byť, pre nedostatok názornejších slov, úplne v prdeli. Oh áno, Harry bol na seba veľmi pyšný. "Si v poriadku?" Nemohol si pomôcť a spýtal sa to aj napriek jeho spokojnosti. Louisove, "áno, v pohode, vďaka," znelo trochu mimo, ale úprimne. Harry sa zasmial, pobozkajúc Louisove mierne zarastené líce a zosunul sa na jeho hruď - trpezlivo čakajúc kým Louis nezostúpi zo svojich výšok. "Takže," odkašľal si Louis o pár minút neskôr, objímajúc Harryho okolo chrbta, držiac si ho blízko, "chceš aby som to vyskúšal aj na tebe?" "Vlastne," Harry sa usmial a zavrtel sa mu v náručí, "nemáš chuť vyskúšať ten s príchuťou cukrovej vaty?" Louis elegantne podvihol obočie, "Je to spôsob, akým žiadate o blowjob, pán Styles?" "Ak tak nejaký dostanem," odvetil Harry drzo, "tak potom áno."
YOU ARE READING
Room 317 LARRY (SK)
FanfictionLouisovo srdce začalo búšiť. Bolo to tu. Harry sa potom otočil a siahol si do vrecka, vytiahol mobil, vypol ho a vložil si ho naspäť do bundy. Potom si to namieril k Louisovi a Louis si nemohol pomôcť, no myslel si 'wow'. Harry vyzeral kurva úžasne...