-20- Duman

1.2K 79 27
                                    

Yeni kapak 😏😍 Çok güzel olmamış mı? Şahsen ben ba-yıl-dım! YokDahaTolgalar Sonsuz teşekkürler güzel okuyucum 😄 Neyse çok uzatmadan, oylar ve yorumlar çok geldiğinde çok mutlu oluyorum ve yeni bölümü bir o kadar çabuk paylaşmak istiyorum. Yani oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin yavrukuşlarım 😍

---

Gözlerimi Pazar sabahına açtığımda, yatağımda gerindim mutlulukla ve saatime baktım. 11'e geliyordu. Yataktan kalkmaya üşendiğim için bir müddet tavanımı izledim.

Dün gece neydi öyle be! Resmen kaçırılmıştım, ve Ali beni kurtarmıştı. Gerçek gibi değildi, garip hissediyordum. O an, kendimden çok Ali için endişelenmiştim. Bana değil de, Ali'ye zarar verebileceğini düşünmüştüm Doruk'un.

Pislik herif. Ali'yi en başından dinlemeliydim. Hangi kafayla onun 'güvenli değil' dediği kişiyle bara gitmeye kalkmıştım ki? Deli cesaretiydi bendeki. O inadım ve merakım, mantığımla düşünmemi engelliyordu çoğu zaman.

Gözlerimi açık tutabilmeyi başarabildiğimde telefonumu elime aldım. İlk işim, yan odada olmasına rağmen Ali'ye mesaj atmak oldu.

Gönderilen: Ali
Günaydın Mavi!🎈

Gülümsedim ilk önce attığım mesaja, sonra da Tuğçe'den gelen mesajlara takıldı gözüm. 78 okunmamış mesaj. Oha Tuğçe!

Mesajları okuma gereği duymadım, çünkü hepsi 'Selin', 'Kızım nerdesin?', 'Telefonu niye açmıyorsun?' diye başlayan ve 'LAN TAKSANA', 'SELİN KIZIM KAFAYI MI YEDİRTMEK İSTİYORSUN' diye biten mesajlardı.

Gönderilen: Tuğçe
Sana da günaydın, Tuğçe.😂

Mesajı yazıp attım Tuğçe'ye de ve o sırada telefonuma mesaj sesi gelmesiyle ekranda Ali'nin ismi parladı. Gülümseyerek açtım mesajı.

Gelen: Ali
Günaydın güzellik. Odana geliyim mi? Sabah şekerimi özledim ben.

Ali'nin yazdığı şapşirik mesajı okuyup sırıtırken bir mesaj daha geldi.

Bir gecedir görüşmüyoruz, özledim. 😄

Ah, bu çocuk bu sözlerle bende yanaklarını mıncırma isteği uyandırıyordu.

Ali'ye gelebileceğini söyleyen tatlı bir mesaj atar atmaz içeri girdi, sanki kapımda bekliyormuş gibi. İçeri girdiğinde yatağımda oturur pozisyona geçip gülümsedim. Ali kapıyı kapatıp kilitledi sessizce ve yanıma hızlıca oturup yanağıma bir öpücük kondurdu. Bu hareketiyle gülümsemem daha da artarken, aklıma dün geceki öpüşmemiz geldiğinde yanaklarımın kızarmasına engel olamadım.

"Neden utandın?" diye sordu Ali mavi gözlerini belertip kızaran yanaklarıma bakarken. Gözlerimi kaçırdım ve gülümsedim bakışlarım dudaklarına kayarken. Bu hareketimle dudaklarının kenarları yukarı doğru kıvrıldı ve öpecekmişçesine yaklaştı suratıma. Dudaklarına kendimi hazırladım gözlerimi kapatıp, ama bir şey hissetmedim. Gözlerimi açtığımda Ali'nin gülen suratıyla karşılaştım.

"Ha, dudaklarımı özledin yani?" deyip kahkaha attı Ali dalga geçen gözlerle. Gıcık ya! Elime gelen bir yastığı alıp Ali'ye fırlattım ve "Yaa! Hiç de bile." dedim bir çocuk gibi.

Uzayın GecesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin