Bu bölüm "uzun" yorumları için @selinsel2004 ve
@hayelperest123 'e.O kadar kötü bir gün geçirdik ki, dayanamadım bari benim hikayemi sevenler varsa onlara güzel bir bölüm paylaşayım dedim 😔 Aslında pek araları iyi olmayacaktı Ali ve Selin'in ama biraz da olsa sizi mutlu etmek için güzel bir bölüm yazdım AlSel'e. Umarım beğenirsiniz.
---
Uyandığımda, burnuma dolan ilk koku, o uğruna herşeyi feda edebileceğim adama aitti. Güneşin yeni doğarkenki ışığı, odaya hoş bir sıcaklık veriyordu ve bu daha da huzur vericiydi.
Bir süre hareket etmeden Ali'nin nefes alış verişlerini dinledim, bıraksalar sonsuza kadar da dinlerdim. Dün gece kendimi tamamen teslim etmiştim bu adama. Bu benim için en özel şeydi, ve Ali'ye teslim etmiştim. Pişman değildim. Aksine, Ali'nin bu iş için tek doğru kişi olduğunu hissediyordum. Her yaptığı hamle beni incitmekten korkar gibiydi, bana bu kadar değer vermesini hissetmek güzeldi.
O, benim bir tek sevgilim değildi. Hiç olmayan abimdi, küçük erkek kardeşimdi. Baba duygusunu bana yaşatan, güven verendi. Şu ana kadar herşeyi içine atan biri olmama rağmen, içimi rahatça dökebileceğim tek kişiydi. Ali, benim içimdeki çocuğu yaşatandı.
Gözlerimi açıp yavaşça göğsünde gezdirdim parmaklarımı. Çıplak vücudumuz birbirine dolanmış bir şekilde uyumuştuk gece, utançtan çok, rahat hissediyordum kendimi. Sevdiğim adamın kollarında ilk defa olduğum gibiydim. Bu his beni neden utandırsındı ki?
Parmaklarımı Ali'nin karın kaslarında gezdirdiğimde, nefes alışlarının hızlandığını duydum. Gülerek Ali'ye çevirdim bakışlarımı.
"Selin?" dedi uyku mahmuru bir sesle. Cevap vermek yerine, yatakta biraz doğrularak Ali'nin dudaklarına eğildim. "Günaydın Mavi'm."
Bu hareketimle yüzünde gerçek bir tebessüm oluştu Ali'nin ve kollarıyla beni daha çok sardı. Tekrar onun bedenine sığındım yüzümden silemediğim gülümsememle. Saçlarımı okşayıp öpücük kondurdu ve konuştu. "İyi misin?"
Ali'nin sorduğu bu şapşal soruya karşılık ellerimi sakallarına çıkarıp okşadım gülümseyerek. "Çok iyiyim, merak etme." dedim gözlerimi gözlerinden ayırmadan. Rahat bir nefes aldı ve suratındaki gerginliğin yerini o aşık olduğum gülüşüne bıraktı tekrar. "Peki pişman mısın?" diye sordu bu sefer. Nasıl hissettiğimi bilmek istiyordu, haklıydı da.
"Değilim." dedim. "Korkma, gayet iyi hissediyorum ben. Sana sormuyorum, çünkü zaten deneyimlisindir." diye ekledim. Aklıma Ali'nin daha önce başka kızlarla daha beraber olduğu aklıma geldiğinde, kıskançlıktan ellerimi yumruk yapıp tırnaklarımı avuçlarıma geçirmeme engel olamadım.
"Yoo." dedi Ali gülerek. "Benim senin ilkin olduğum gibi, sende benim ilkimdin koca gözlü kız."
Ali'nin söylediğine ilk tepkim gözlerimi kocaman açmak oldu. "Ciddi misin?" diye sordum kendime engel olamayarak. "Yani şey, sen çok yakışıklısın, kaç tane sevgilin olmuştur." diye açıklama yaptım dudaklarımı büzerek.
"Özel olmasını istedim." dedi Ali sessizce ve çıplak sırtımı okşamaya başladı. "Gerçekten değer verdiğim biri olmasını istedim. Öyle her erkek gibi her sevgilisini altına alan duygusuz erkeklerden olmak istemedim." diyerek gözlerime odakladı gözlerini. "Sen benim için tek özel şeysin Selin." diyerek alnıma bir öpücük kondurdu. Kıkırdadım ve yataktan doğruldum. Yorganı da göğüslerimi kapatacak şekilde üzerime çekip yatakta ayaklandım.
"Ben duşa giriyorum. Sende git üstünü falan giyin." dedim hızlıca. Utanmıştım ama neden utandığımı bile bilmiyordum. Yorganı da tamamen çektim Ali'nin beni çıplak görmemesi için ve ayağa kalktım, koşarak banyoya girdim Ali'nin gülmesini umursamamaya çalışarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzayın Gecesi
Fanfiction"Koca gözlü kız kaybetti kendini gözlerinde uzayı taşıyan bir adamın mavilerinde..." --- Biz Uzay ve Gece, Ali ve Selin'dik. Gökyüzündeki birbiri için parlayan iki yıldızdık. Birimiz ışığını kaybederse, diğerimiz de sönerdi. Birbirimize aittik. Kalb...