Geciktiği için özür dilerim :'(
-
Bütün o şeyleri gördükten sonra eve dönmüştük. Abim haklıydı. Suga beni seviyor olamazdı. Fakat ben ondan hoşlanmıştım.Kendimi kandırmanın manası yoktu. Farkında olmadan ondan hoşlanmıştım. Onu görünce kalp atışlarımın değişmesinin nedeni buydu.
Suga'dan hoşlanıyordum ama ona deliler gibi aşık olmamıştım. Gerçeği öğrenmek üzerimde depresyon etkisi yaratmamıştı. Üzüldüğüm bir şey vardı; oda başlamadan biten müzik kariyerimdi.
Jimin'le belki konuşurdum ama Suga'nın yüzüne bakmayı düşünmüyordum. Sonuçta Jimin'in suçu yoktu. Benimle konuşmaya devam ederse bende onunla konuşurdum.
Soğuk bir duş aldıktan sonra üzerime pijamalarımı geçirdim. Saçımı hafif kurutup nemli bıraktım ve yatağıma kuruldum. Komidinin üzerinde duran ve uzun süredir okumadığım kitabı okumaya başladım. Aklım biraz dağılsa iyi olabilirdi.
Yaklaşık 1 saat sonra gözlerim yanmaya başlamıştı. Kitabın son sayfasını da okuduktan sonra kapağını kapattım ve tekrar komidine koydum. Güzel bir kitaptı. Muhtemelen bir daha okurdum.
Kafamı yastığa gömüp uyumaya çalıştığımda beni engelleyen mesaj sesiydi. Komidine elimi attım ve bulmaya çalıştım. Birkaç şeyi devirdikten sonra nihayet bulabildiğimde mesajın kimden geldiğine baktım. Kaydetmediğim numaradandı.
Gönderen: ***
Uyudun mu Shin?
Suga olamazdı. En son mesaj attığında numarasını kaydetmiştim. Kim olduğunu tahmin etmeye çalışırken aynı numaradan bir mesaj daha geldi.
Ben Jimin.
Zaten aklıma ilk gelen isim Jimin olmuştu. Cevap verip vermeme arasında birkaç kere tur attım. En son onun bir suçu olmadığını tekrardan hatırladığımda aklımdaki soru işaretini gidermek için net bir şekilde sordum.
Gönderilen: Jimin
Suga beni sevmiyor, değil mi?
Zaten cevabını biliyordum. Sevmiyordu. Birkaç saniye sonra mesaj geldi.
Gönderen: Jimin
Belki.
Gülümsedim. Gülümsemiştim ama gözüm dolmuştu. Ağlamak bana göre değildi. O yüzden gülümseyerek yaşları geri göndermeye çalışıyordum. Buğulu gözlerle parmakları harflere dokundurdum.
Gönderilen: Jimin
Neden böyle yaptı?
Cevabını biliyordum. Sesimden yararlanmak için beni sevdiğini söylemişti. Biran gerçek olsun istedim. Beni sevsin, söyledikleri yalan olmasın... Jimin bir mesaj daha yolladığında gözümden bir damala yaş akmıştı.
Gönderen: Jimin
Eğer abine yakalanmayacaksan buluşabilir miyiz?
Okuduktan hemen sonra saate baktım. 11 olmuştu. Bu saate genellikle koşuya giderdim. Abimde bunu bildiği için beni aramazdı.
Gönderilen: Jimin
Okulun oradaki parka gidiyorum.
Mesajı yolladıktan sonra yataktan kalkıp eşofmanlarımı giydim. Telefonumuda yanıma alıp odamdan çıktım. Annem salonda televizyon izliyordu.
"Koşuya çıkıyorum."
"Dikkatli ol!" Cevap vermeden kapıdan çıktım ve parka kadar koştum. Fazla uzak değildi.
Parka girdiğimde etrafıma bakındım. Birkaç kişi vardı. Koşanlar ve sevgilisiyle dolaşanlar...
Jimin'i göremeyince bu parka geldiğimizde beni götürdüğü yere gittim. Banka oturup beklemeye başladım. Çok geçmeden Jimin geldi ve yanıma oturdu.
"Abinden hoşlanmadım," dedi 'merhaba' demeden.
"Sanada merhaba Jimin." Umursamadı ve konuşmaya devam etti.
"Bak Suga böyle biridir. Eğer ondan hoşlanıyor olsaydın asla böyle bir şey yapmazdı. Onu anlamak zordur. Seni gerçekten seviyor mu, inan bende bilmiyorum." Konu neden abimden Suga'ya gelmişti?
"Orda mıydın?" diye sordum. Eğer orda olmasaydı nereden bilecekti?
Kafasını olumlu yönde salladı.
"Suga'dan hoşlanmıştım."
Şaşkınca bana baktı. Belliki böyle bir şey beklemiyordu.
"Onunla konuşmalısın," dedi kolunu bankın arkasına atarak.
Ona söylemek istediğim şeyler vardı. Ona, ondan hoşlandığımı söyleyecektim. Ama asla tekrardan inanmayacaktım. O kadar aptal değildim. "Suga'ya benim için söyleyebilir misin?"
"Pekala, yarın 1'de burada ol." Ayağa kalktığında bende kalktım. "İyi geceler," deyip arkasına döndü. Birkaç saniye sonra aniden tekrar bana döndü. "Söyleyeceğim bir şey daha var." Duraksadı. "Aslında söyleyip söylememek arasında-"
"Söyle Jimin."
"Senden hoşlandım," deyip derin bir nefes verdi ve Jimin klasiği olarak arkasını dönüp koşmaya başladı.
---
Yorumlarınız için çok teşekkürler 😽😽
*Bu arada kitap kapağı güzel olmuş mu???*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar • myg
Fanfiction"Benimle neden uğraşıyorsun?" diye sordum. Okulun en göze batmayan kızıyla neden uğraşıyordu? "Çünkü seni seviyorum." +++ To; @debussywviolin