Sabah uyanmama gerek yoktu ama yine de erken kalkmıştım.
Okula gitmeyecektim ve planım saatlerce hayvan gibi uyumaktı. O kadar berbat durumdaydım ki annem bile bana acıyıp gitmememe izin vermişti.
Yatakta daha fazla oyalanmayıp kalktım ve banyoya gittim. Sıcak bir duş alıp hava soğuk olmasına rağmen saçlarımı kurutmadan aşağıya indim.
Mutfakta abimle karşılaşınca şaşırmıştım. Genelde bu saate hep uyurdu. O da benim gibi 'aşk acısı' mı çekiyordu?
Ne yaptığını anlamaya çalıştım. Tezgahtaki malzemeleri görünce amacının ne olduğunu çözdüm. Menemen yapma çalışıyordu. -arkadaşlar korede yaşıyor olabilirler ama bu yazarınızın menemen sevdasının önüne geçemez aggahahahaj-
Sorun şu ki şu an tavaya yağ yerine su koyuyordu.
"Ne yapıyorsun?!" diye bağırıp hızlı adımlarla yanına geldim.
"Menemen," diye cevap verdi.
"Elindeki su, yağ değil." Bir elindeki pet şişeye, bir bana baktı.
"Yağ koyulmaz su konur Shin. Son zamanlarda sen iyice
mallaştın. Bi doktora falan gidelim." O an kendi beynim yerine abimin beynini almadığım için şükrettim.Abimi tanırdım, bu kadar mallaştığına göre kesinlikle aşk acısı çekiyordu.
"Kim terketti seni, anlat." Emir verircesine konuştuğumda sanki bunu bekliyormuşçasına yüz ifadesi değişti. Suratı asıkken elindeki şişeyi masaya bırakıp sandalyelerden birine oturdu. Ben de karşısına oturduğumda anlatmaya başladı.
"Terk etti..." İçimden gülmek geliyordu ama yapmadım.
"İyi olmuş biraz burnun sürter." Ölümcül bakışlarından birini attı.
"Ne demek 'iyi olmuş' ya! Geberiyorum burda."
"Geber," diye fısıldadım ama şanslıyım ki duymamıştı. Bizimde aramızda her abi kardeşte olduğu gibi düşmanlık vardı...
"Adı ne?"
"Suga."
"Hıh?" Suga mı? Ne demeye çalıştığını anlamamıştım.
Bir saniye.
Tahminlerim doğru mu çıkmıştı?
Tanrım, kalbim...
Suga'a abim için mi benle çıkıyordu?!
Yüzüm öyle bir ifade almış olacak ki abim sandalyeden kalkıp yanıma kadar geldi.
"İyi misin? Ne oluyor?!" Tam ona tokat atacakken bileğimden tuttu.
"Ne yapıyorsun ya?!"
"Ya sen nasıl Suga'yla çıkarsın? Kardeşine bunu nasıl yaptın?!"
Şu anda yaşadığım şey hayatımın en saçma sahnesi olarak zihnimde yer edecekti.
Benden uzaklaşıp gülmeye başladı. "Hahaahhahah kızın adı aahaahahahaahaha Suga hahahahah"
Kahkahalarının arasından demek istediği şeyi zar zor anlamıştım.
"Suga diye kız ismi mi olur be?!" Gülmeye devam ediyordu. "Saçma sapan işler yapıyorsunuz, gidiyorum ben."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar • myg
Fanfiction"Benimle neden uğraşıyorsun?" diye sordum. Okulun en göze batmayan kızıyla neden uğraşıyordu? "Çünkü seni seviyorum." +++ To; @debussywviolin