Eve dönerken düşünmekten başım ağrımaya başlamıştı.
Her şeyi çok düşünmek en kötü huyum olabilirdi. Günlerce, aylarca ve hatta yıllarca düşündüğüm küçük ayrıntılar olabiliyordu.
Başımı iki yana sallayıp beynimi rahatlatmak adına derin bir nefes aldım.
Gidecektim.
Çünkü korkmuyordum.
Onlarla şarkı çıkaracaktım.
Çünkü istiyordum.
Suga ve yalanları önemli değildi. O grupta gerçekten sevdiğim ve arkadaşım olarak gördüklerim vardı. Jimin'in son söyledikleri umrumda değildi. Yarın birgün başka bir kıza aşık olacağını biliyordum. Kısacası kariyerimi düşünecektim.
Bir an önce anneme bahsetmem gerekiyordu. Abim ise büyük ihtimalle kızacaktı. Yanlış bir şey yaptığımı söyleyecekti. Bende umursamayacaktım.
Eve ulaştığımda cebimden anahtarı çıkarıp kapıyı açtım ve içeri girdim. Annem salondaki koltuğa oturmuş her zaman yaptığı gibi kitap okuyordu. Benden daha çok kitap okuması hep garibime gitmişti. Hatta o kadar çok kitabı vardı ki, onlar için ayrı bir oda vardı. Kütüphanelere ya da başka bir kuruma bağışlamasını önermiştim ama kitaplarından vazgeçemeyeceğini söylemişti.
Ayakkabılarımı çıkarıp yanına ilerledim. Tüm dikkattini kitaba vermişti ve beni fark etmemişti bile. Karşısındaki koltuğa oturduğumda tüm sakinliğini koruyarak bana baktı.
Açıkçası çığlık atıp yere düşmesini bekliyordum.
Gülümsedim ve eğilip yanağına bir öpücük kondurdum. Sert ifadesi bir anda yokolup yerine geniş gülümsemesi yerleşti. Saçlarım hakkında birkaç güzel şey söyledikten sonra onun saçları hakkında biraz konuştuk. Saçlar mevzusu kapandığında ise şarkı meselesini açmam gerektiğini düşündüm.
"Anne sana bir şey söylemem gerekiyor." Aniden ciddileştiğimde o da ciddileşti. Başıyla onayladıktan sonra anlatmaya başladım.
"Okulumuza yeni biri geldi. Dershane ve okulda aynı sınıftayız. Adı Min Yoon Gi." Tepkisini ölçemeye çalıştım. Dikkatlice dinliyordu. Tabii ki benden hoşlandığını söylemeyecektim. Devam ettim. "Yoon Gi ve arkadaşlarının bir müzik gurubu var. Bir şekilde şarkı söylediğimi duymuşlar ve sesimi beğenmişler. Çıkacak ilk albümünde sadece bir şarkıda benimde yer almamı istiyorlar. Eğer izin verirsen-"
"Tamam." Sözümü kesip elini susmam için kaldırdı. "Bütün bunaları zaten biliyorum," dedi. Bu sıralar alışkanlık edindiğim, şoka girmek deyimini bir kez daha yaşıyordum. "Ek olarak, senin de ondan hoşlandığını biliyorum."
"Ama nasıl..." dedim ve cümlemi tamamlayamayıp sustum. Kavurucu bir sıcak vücudumu hükmetmişti.
Güldü. "Abin çok iyi sır saklayamaz."
Tahmin etmeliydim. Böyle bir şey olunca gelir anneme anlatırdı tabii. Hâlâ çocuk gibiydi. Küçükken annemin bana kızması için en küçük hatamda şikayet ederdi. Yine aynıydı.
"Ve sen kızmıyorsun öyle mi?"
"Açıkçası kızmak için bir sebep göremedim. Onlarla şarkı çıkarabilirsin. Tabii ne zaman sana ulaşmak istesem ulaşmam gerekiyor." Küçük bir çığlık attıp annemin boynuna sarıldım. Saçlarımın bozulacağını söyleyip beni kendinden uzaklaştırdıktan sonra gidip hazırlanmamı emretti.
Bu akşam partiye gideceğimide biliyordu! Tanrım, bu kadına hayrandım.
Odama çıkıp 3 saat boyunca yapılacak mantıklı bir şeyler düşündüm.
En yakın arkadaşım ama şu an oldukça uzakta olan Na Young'u arayıp her şeyi ona anlatabilirdim.
Ki öyle yapacaktım.
—
"Seni seviyorum, görüşürüz."
2 saati telefonla geçirdikten sonra kendime hayret eder bir şekile telefonuma baktım. İlk defa bu kadar uzun bir telefon konuşması yapmıştım. Birkaç günü nasıl bu kadar uzun bir şekilde özetlemiştim, bir fikrim yoktu.
Biraz erken çıkmamın sakıncası olmazdı. Daha fazla oyalanmayıp elbisemi giydim. Makyajdan hoşlanmadığım için sadece yüzüme pudra ve dudağıma parlatıcı sürdüm. Ayağıma ayakkabılarımı giydikten sonra aynanın karşısına geçtim.
Çokta kötü değildi.
Elbisenin cebine biraz para koyup telefonumuda yanıma aldım. Ceketimi omzuma attıktan sonra odamdan çıkıp alt kata indim.
Gördüğüm şeyle şok olmamam mümkün değildi.
Salonda bir adet Suga ve annem gülerek bir şeyler konuşuyorlardı.
---
Yeni bölümün geciktiğini farkındayım :(
Ama bunan sonra daha sık atmaya çalışacağım. Sonuçta koskoca bir sınav haftası atlattık...
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar • myg
Fanfiction"Benimle neden uğraşıyorsun?" diye sordum. Okulun en göze batmayan kızıyla neden uğraşıyordu? "Çünkü seni seviyorum." +++ To; @debussywviolin