Multideki şarkıyı neden eklediğimi okuyunca anlayacaksınız...
"Jimin, seni geberteceğim!" Gülmemi engelleyemezken sahne arkasında koşup duran ikiliye bakıyordum. Jimin son hız koşuyor, Na Young tehditler savurarak onu yakalamaya çalışıyordu. "Sana kaslarını açmayacaksın demiştim!"
Na Young her konser sonrası yaşadığı kıskançlık krizlerinden birini en şiddetli haliyle yaşıyordu.
Jimin'in konser sırasında 'karın kası şovu' yapması Na Young tarafından kesin bir dille yasaklanmıştı.
"Sevgilim, lütfen!" Jimin kaçacak yeri kalmadığında ellerini yüzüne siper ederek yalvarmaya başlamıştı.
Gülerken tükmüğüm boğazıma kaçınca öksürmeye başladım. Rezildim...
Bir el sırtıma serçe vurmaya başladı. Her kimse neden bu kadar sert vuruyordu?
Öksürüğüm geçer geçmez arkama döndüm.
"Sırtımı çürüttün, sağ ol." Güldü.
"Bu gün sende bir şeyler var. Tutmasaydım sahneden düşüyordun."
Ah, evet. Rezilliğimin bir sınırı yoktu.
Biricik Sugarcım beni tutmasaydı yarın gazete manşetlerinde olabilirdim.
"Son zamanlarda çok dalgınım." Bunun boğazıma tükmük kaçırmamla ilgisi yoktu ama sahneden düşecek olmamın en etkin nedeniydi.
"Aile konularını hallettiğini sanıyordum." Evet, nedeni buydu. Sadece hallettiğimi sanıyordum. Aklım hâlâ yıllar sonra karşıma çıkan babamdaydı. Üçüncü görüşmemizde bir daha görüşmek istemediğimi açıkça belirtmiştim.
Bana ünlü olmamın karakterimi değiştirdiğini söylemişti. Beni yıllar sonra tanıyan bir adamın fikirlerine inanmamam gerekse de düşünmeden edemiyordum.
Başımı Sugar'ın göğsüne dayadım ve kollarımı omuzlarına yerleştirdim. "Sugar, ünlü olmak beni değiştirdi mi?" Nefesi boynuma vururken konuştu.
"Hâlâ geri zekâlısın." Eğer öyleyse cidden sorun yoktu... "Daha fazla geri zekâlılaştığını varsayarsak, evet. Değiştin. Ama bunu Tae'den kaynaklı olduğunu düşünüyorum." Gülerek ondan aydıldım.
"Evet, Tae... Beni kendine benzetiyor." Gülümseyerek saatine baktı ve "Son on saniye," diye fısıldadı.
Kendimi hazırlayarak ondan geriye doğru saymaya başladım. Son üç saniyeye geldiğimizde kulakarımı tıkıyarak Tae'nin çığlığına karşı ufak bir önlem aldım.
Aksi taktirde bir hafta boyunca duyma yeteneklerimi kaybediyordum.
Tiz çığlığı sahne arkasında yankılandığında gözlerimi kısarak Tae'ye küfürler yağdırdım.
Amaçsız bir geri zekâlı. Manyak çocuk...
Cırlamasını sonlandırdığında derin bir nefes alarak ellerimi kulağımdan çektim. Manyak çocuk Tae etrafında bulunanlar tarafından dövülürken
gülmeden edemedim. Anormal biri olmasına rağmen onu seviyordum."Çıkalım artık şurdan." Sugar'ın bıkmış sesine hak verip elinden tutarak çıkış kapısına ilerledim. Konser sonrası olduğu için fazlasıyla yorgundum. Eve gidip uyumak istiyordum.
Uzun koridordan geçerken, "Bu gün iyi dans ettin orangutan," diye fısıldadım. Alaycı bakışlarını bana yöneltti.
"Ben her zaman iyi dans ediyordum. Sen edemiyorsun." Söylediği şey üzerine güldüm.
"Tabii canım. Hiç." Alayla konuşup gülmeye devam ettim.
Dans dalında aldığım üç ödülüm vardı.
"İki ödül aldın diye havalara girme hemen."
"Üç," diye düzeltip havalı olduğunu sandığım bakışlarımla ona baktım.
Şu an arkaplanda Move Bitch çalsa fena olmazdı... (O şarkıyı hepinizin bildiğini umuyorum ahhajakajs yine de multiye eklerim)
Açık havaya çıktığımızda derin bir nefes vererek yorgunluğumu atmaya çalıştım. Ayakta kalmam için Suga'ya tutunmam şarttı çünkü açlığın ve yorgunluğun vediği halsizlikle her an bayılabilirdim.
Etrafı kolaçan ettim. Her hangi bir fan grubu ya da korkulu rüyam gazetecilere yakalanmak istemezdik.
Suga araba çağırmak için görevlilerin yanına giderken yanımdaki sokak lambasından destek alarak ayakta duruyordum. Uyku bir anda bastırmıştı.
Suga gelene kadar uyumamak için büyük bir çaba göstermiştim. Geri döndüğünde kollarınu bedenime dolayarak beni kendine yasladı ve fısıldayarak konuştu.
"Araba birazdan burada olur. Sen iyi misin?" Burnumu boynuna sürtek çenemi omzuna yerleştirdim.
"İyiyim. Sadece fazla halsiz hissediyorum." Bir anda gelen bu his benim de canımı sıkmıştı. Ruhum gibi bedenim de dengesizdi...
Elleri destek olmak istercesine saçlarımda gezinirken huzurlu anımı bozan yüzüme doğru patlayan bir flaştı.
Gözlerimi aralamamla birlikte bize doğrutulmuş kameraları görmem bir oldu.
İşte şimdi bitmiştik...
***
Bu bölüm ekşın isteyen okurlara gelsin akhakajakakksPek içime sinmedi... Siz bu bölümü şu ara bölüm şeyslerinden sayın gakajajak -o nası oluyo bilmiyorum ama her neyse ahhajajaks-
Biraz geciktiği için de özür diliyorum...
(J-hope sexy moments yetişmedi artık bi daha ki bölüme inşallah ajahajkaksj)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar • myg
Fanfiction"Benimle neden uğraşıyorsun?" diye sordum. Okulun en göze batmayan kızıyla neden uğraşıyordu? "Çünkü seni seviyorum." +++ To; @debussywviolin