21

6.1K 488 154
                                    

Gözlerimi araladığımda gördüğüm şey bedenimi aninden geri çekmem için oldukça yeterli bir sebepti.

Jimin bize bakıyordu...

Aniden geri çekildiğim için Suga ne olduğunu anlamamıştı. Muhtemelen yüzüm utançtan şekilden şekile girmiş, tanınamaz bir hale gelmişti. Utancımın nedeni öpüşmemiz değildi. Çünkü bunu ben de istemiştim. Nedeni, öpüşürken bizi Jimin'in görmesiydi.

İfadesizce yüzüme bakarken bir anda gülümsedi. Ama sanki bunu zorla yapıyordu. Kendime lanet ettim. Onu kırmış olmalıydım. Ne kadar artık arkadaşım olduğunu söylesede eskiden benden hoşlanıyordu ve bu hissi bir anda yok etmesini bekleyemezdim. Hata bendeydi.

Suga bakışlarımı takip edip biraz önce Jimin'in olduğu yere baktı. Suga'ya gözükmeden hızlıca stüdyoya girmişti. "Ne oluyor?" diye sorduğunda bakışlarımı boş duvardan çekip ona yönelttim.

"Yok bir şey...sadece," duraksadım. "İlk öpücüğümdü."

Şaşırmıştı. Fazlasıyla şaşırmıştı. "Şu an yüzüme yumruk atıp saçımı yolmanı, bağırıp çağırmanı bekliyorum."

Zoraki bir gülümseme yerleştirdim yüzüme. "Eğer istemeseydim sana karşılık vermezdim." Eğer bunları utanmadan söylediğimi sanıyorsanız, yanılıyorsunuz. Gözüne bile bakamıyordum ve sanırım kızarmayı geçmiş, morarmaya başlamıştım.

"Sanırım artık sorabilirim, sevgilim olur musun?"

Aynı anda aklıma yüzlerce düşünce hükmetmişti... Onu tanıdığımdan beri hakkında yaptığım bütün yorumlar beynimde yankılanıyordu.

Hakkında bildiğim en kesin şey, onunla asla işim olmayacağıydı.

Artık aynı sınıftaydık.

Sinir bozucuydu.

Tam bir lanetti.

Beni korkutuyordu.

Sürekli saçmalıyordu.

Bu çocuk psikopatın tekiydi.

Bu Suga başıma daha ne kadar bela olacaktı?

Resmen kurtulamıyordum!

Dışarıdan bakıldığında tatlı, iyi kalpli, sevecen görünen bu çocuk aslında farklı biriydi.

Ona güveniyordum ve bu çok saçmaydı.

Onu sevmiyorum, çünkü o... Çok çirkin.

Suga beni seviyor olamazdı. Fakat ben ondan hoşlanmıştım.

...Söylediğim şey üzerine uzanıp yanağımdan öptü.

Gidip sarılmak istiyordum.

Sevgilim mi demişti o?!

'Sugar ben senin sevgilin değilim.'
'Öyle olacaksın'

'Damat, gelini öpebilir'

Ve en belirgin ses, 'sevgilim olur musun?'
(Bütün cümleler önceki bölümlerde var ^^)

sugar • mygHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin