Sabah şaşılacak bir şekilde erken uyanmıştım. Genelde zor kalkan birisiydim. Alarmdan önce uyanmam pek görülmeyen bir durumdu.
Yatağımdan ayrılıp banyoya gittim. İşlerimi hallettikten sonra mutfağa inip kendime kaşarlı tost hazırladım. Sanırım okula ilk defa doğru düzgün kahvaltı edip gidecektim...
Bazı değişiklikler yapacağıma dair aldığım kararda iyi bir ilerlemeyidi bu.
Tostumdan bir ısırık alarak tekrar odama yöneldim.
Annemin evde koyduğu net bir kural vardı. Elimizde yemek varken evde gezmek yasaktı. Bu kuralı onun uyumadığı zamanlarda da umursamadığımı söyleyemezdim çünkü yakalandığım taktirde tahmin dahi edemeyeceğiniz işkencelere maruz kalıyordum.
Hazırlanmaya başlamak için fazlasıyla zamanım vardı.
Bu zamanı sevgili Sugar'ı rahatsız ederek geçirebilirdim.
Dostlarım, vakit intikam vaktiydi.
Yarıya getirdiğim tostu masanın üzerine bıraktım ve şarjda takılı olan telefonumu elime aldım. Mesaj bölümüne girerek ölümüne saçmalamaya başladım.
Kime: Sugar
Nasıl olurda bir gayle çıkarsın?Bildiğin üzere ben gayim.
Ve gaylerden hoşlanıyorum.
Biz sevgili olamayız.
Ayrılalım.
Attığım mesajların anlamsız ve saçma oluşuna gülümserken mesaj sesi odayı doldurdu.
Kimden: Sugar
Sabah sabah amacın ne?
Kime: Sugar
Sıkılmamaya çalışıyorum.Kimden: Sugar
Bunu yaparken beni uyandırmana gerek yoktu... Tanrım uyanmama daha 2 saat var!Kime: Sugar
Ee, vakit intikam vaktidir. Ben uyuyamıyorsam sende uyumayacaksın.Mesajı yolladıktan sonra onu uyandırmış olmanın vediği mutluğu yatakta birkaç kez zıplayarak dışıma vurmuştum.
Bir süre bekledim. Mesaj sesi gelmemişti. Tekrar mı uyumuştu! Yah, buna izin vereceğimi sanmıyordu herhalde.
Yılmayarak intikam alma işlemime devam ettim. Ararsam daha etkili olabilirdi.
Numarasını çevirip telefonu kulağıma götürdüm ve beklemeye başladım. Tam kapatacakken açmıştı.
"Shin, uyuyordum." Sesinden gayet net belli oluyordu.
"Beni ilgilendirmez. Ben uyuyamıyorum."
"Ne yapmamı istiyorsun?"
"Uyuma yeter." Uyumazsa içim rahat edecekti.
"Telefonu kapattığımda uyumayacağımı nerden biliyorsun?"
Güldüm. "Kapatmayacaksın."
Yalandan güldü. "Komik değildi. Şimdi kapatıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar • myg
Fanfiction"Benimle neden uğraşıyorsun?" diye sordum. Okulun en göze batmayan kızıyla neden uğraşıyordu? "Çünkü seni seviyorum." +++ To; @debussywviolin