BÖLÜMÜ YENİDEN PAYLAŞIYORUM ÇÜNKÜ YORUMLAR GÖZÜKMÜYOR. YORUMLARI BİRDAHA ATABİLİRSENİZ MEMNUN OLURUM..
Abim, Suga'ya atabileceği en ölümcül bakışları atıyordu.
Açıkçası haklıydı.
SEVGİLİM DEMİŞTİ BE! ABİMİN YANINDA, BANA!
Böyle bir şey yapacağını bilseydim kesinle buraya gelmeyi kabul etmezdim.
Kavga çıkmasından korkuyordum.
Bir abime, bir Suga'ya bakarken konuşma gereği hissettim. Aksi taktirde büyük kavga çıkacaktı.
Saçmalayabildiğim kadar saçmalamalıydım.
Evet, kesinlikle bunu yapmalıydım.
"Ya ne sevgilisi, ben gayim."
Telaşa kapılınca beni bilinçaltım yönetiyordu. Yani böyle şeyler söylemem normaldi.
İkiside bana tepkisizce bakmaya başlayınca kızardım.
Cidden saçmalamanın doruklarına ulaşmıştım. Zirvede bırakmalıydım.
İlk Suga kendini tutamayıp gülemeye başladı. Sonra da abim...
Dünyanın en umursamaz çocuğunu bile gülme krizine sokmuş bana teşekkür ettim.
Ne kadar rezil olmuş olsamda kavga havasını yok etmeyi başarmıştım.
"Bak ne diyeceğim.." diye zorla konuştu abim kahkahalarının arasından. Derin bir nefes alıp devam etti. "Al bu geri zekâlıyı, gerçekten uğraşamayacağım."
İkiside hâlâ bana gülerken sıkıldığımı belli edecek şekilde 'off' ladım.
Gerçekten şu anki rezilliğimi tahmin dahi edemezdiniz.
"Ben gidiyorum," deyip ayaklandığımda gülme krizinden biraz olsun çıkabilmişlerdi. Suga'da benimle birlikte ayaklandı. Abim gülmeye devam ediyordu.
Ayrılırken tokalaşıp birkaç erkeksi şaka yaptıklarında erkeklerin neden bu kadar rahat olduğunu düşünüyorum.
30 saniye önce az kalsın kavga çıkarıyorlardı.
Tabii ben ve mutasyon geçirmiş zekam, bunu engellemiştik.
Vedalaşmaları bittikten sonra abime el sallayarak Suga'yı beklemeden dışarı çıktım.
Rezil olmuştum ama sonuçta halletmiştim.
Kendimle gurur duyuyordum.
"Niye sırıtıyorsun?" Suga'nın sesiyle kendime gelip başımı iki yana salladım.
Hava bir sıcak bir soğuk oluyordu. Esintinin üzerinden kavurucu bir sıcağın hakim olması dengemi sarsmıştı.
Kurduğum cümlelerden fazlasıyla belli oluyor olmalıydı!
"Bak," dedi ciddi bir şekilde. Boğazını temizledi ve konuşmaya devam etti. "İnsanların görüşlerine saygı duyarım. Eğer gay isen saygı duyacağımdan emin-"
Konuşmasının sonunu getiremeden karnına geçirebileceğim en sert yumruğu geçirdim. Aldırmadan gülmeye devam etmişti.
Benim elim acımıştı...
"Sugar, gülmeye devam edersen elimi kıracak olsam bile yüzüne yumruk atarım."
Yapar mıydım?
Yapardım.
Kahkalarını biraz olsun durdurabilmişti.
Utançtan ve kavurucu güneşten yüzüm kıpkırmızı olurken bir an önce eve gidip uyumayı diliyordum.
Biraz önce neler olmuştu öyle?
Suga bana 'sevgilim' demişti. Ve ben kesinlikle bundan hoşlanmamıştım.
İlk gördüğümde işim olmaz dediğim bu çocuk neden şu an yanımdaydı ki!
En çok garibime gidende abimin ve annemin onu kabullenmesi olmuştu. Suga'nın insanlar üzerinde ikna edici bir etkisi vardı.
Başıma güneşi geçmesinin etkisiyle istemsizce şunları söyledim;
"Ben senin sevgilin değilim, Suga."
Yüzüme boş bakışlarından birini attı. "Öyle olacaksın."
Dalga geçercesine güldüm. "Emin misin?"
"Adım kadar."
"Adın ne?" diye sordum. Bana 'uzaylı mısın?' demişim gibi baktı. Ama ciddi olduğumu görünce ciddi bir şekilde cevap verdi.
"Suga."
"Yanlış cevap Sugar. Senin yerinde olsam bu kadar emin olmazdım."
Bir süre yüzüme baktıktan sonra tekrar önüne döndü ve mırıldandı.
"Göreceğiz..."
***
Beni eve bırakana kadar sessizdik. Sevgili olup olmayacağımız ihtimalini düşünüp zaten işlevini yitirmiş beynimi biraz daha yormuştum.
Düşünmek yerine konuşmak daha iyi gelebilirdi.
Telefonuma uzanıp Na Young'un numarasını tuşladım.
Na Young, en yakın arkadaşımdı. Ama bu yıl babasının işleri yüzünden taşınmak zorunda kalmışlardı.
İkinci çalışta açtığında bize özgü garip seslerle birbirimizi çok özlediğimizi dile getirdik.
Daha sonrasında ise bütün olanları ayrıntısıyla anlattım.
Maalesef, o da ileride sevgili olacağımızı söylüyordu.
Kendimi kandırıyor muydum?
***
Biliyorum, bir önceki bölümde bundan sonraki bölümler uzun olacak demiştim... Maalesef bu bölüm biraz kısa oldu.
Bekletmeden atayım dedim. Yoksa baya uzun zaman yb atmıyorum ve konuyu ben bile unutuyorum ahahjskskkskd
Sizce Jimin hâlâ Shin'den hoşlanıyor mu???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar • myg
Fanfiction"Benimle neden uğraşıyorsun?" diye sordum. Okulun en göze batmayan kızıyla neden uğraşıyordu? "Çünkü seni seviyorum." +++ To; @debussywviolin