freegirl244 umarım uyumamışsındır çünkü senin için yazabildiğim kadar çabuk yazdım. Uyuduysanda neyse artık sabah okursun asgahhahajs
***
Suga'nın yüzüne kapatmanın verdiği gurur dolu gülümsemeyle yatakta tepinmeye başladım. Bir süre sonra yorulunca tepinmeyi bırakıp yumuşak yatağa uzandım.
Bir süre sonra bundan da sıkılmıştım.
Tanrım, eğlenebileceğim bir arkadaşım bile yoktu!
Hayır, vardı!
Zaman kaybetmeden rehbere girip numarasını tuşladım ve telefonu kulağıma götürdüm.
"Hey! Okulda mısın?"
"Hayır, gitmedim bu gün. Ne oldu?" Sesi yorgun çıkıyordu.
"Evdeyim ve çok sıkıldım. Bize gelsen çok sorun olur mu?" Jimin'i çağırırken Suga'nın ne düşüneceği umrumda değildi.
"Aslında çok isterim ama-"
"Ya gel işte. Sıkılıyorum..."
"Peki, ama fazla durabileceğimi sanmıyorum."
"Tamam! Bekliyorum, çabuk ol." Heyecanla konuştuktan sonra telefonu kapatıp yatağıma fırlattım.
Yaşasın! Jimin geliyordu!
Ayağa kalkıp odayı biraz toparladım. Üzerime siyah eşofman takımımı giydim ve biricik arkadaşımın gelmesini beklemeye başladım. Birlikte ne yapacağımızı planlamamıştım ama en azından sıkılmazdık.
Gelmesini beklerken takip ettiğim yabancı dizilerden birini açıp izlemeye başladım.
*
Odamın kapısı tıklandı. İzlediğim dizinin korku dolu sahnesinde olduğum için çığlık atarak yerimden sıçradım. Normalde böyle şeylerden korkmazdım ama bir an dalgınlığıma gelmişti.
Jimin sesi duymuş olacak ki hemen odaya daldı. "Hey! Sen iyi misin?!" Korku ve endişeyle konuştuğunda bilgisayar ekranını kapatıp cevapladım.
"Sorun yok. Düzenli olarak çığlık atıyorum ben. Yoksa rahat edemiyorum." İnanmadığını belli ederek güldü ve yanıma geldi.
Bir saniye.
Bu Jimin değildi.
Korkarak geri çekildim ve elime kendimi siper etmek için aldığım yastıklardan birini karşımdaki varlığa fırlattım.
Yastığı havada yakalarken şaşkın gözüküyordu. Aynı zamanda korkunç...
"Ne oluyor?! Jimin'im ben!"
Jimin dediğin yakışıklı olur. Bu bildiğiniz aşağı mahallede oturan tek kaş Hüsnü. -bi sn Türklük duygularım kabardı agababansk-
"Sadece dayak yedim. Sakin ol." Bana yavaşça yaklaşarak elimdeki yastığı çekti.
Böyle Jimin olmaz olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar • myg
Fanfiction"Benimle neden uğraşıyorsun?" diye sordum. Okulun en göze batmayan kızıyla neden uğraşıyordu? "Çünkü seni seviyorum." +++ To; @debussywviolin