Multideki videoyu yine ben yaptım. Vücut sağlığınıza iyi gelmeyeceğini düşünüyorsanız izlememenizi tavsiye ederim.
Jimin Sexy Moments *-*
Yapana kadar canım çıktı bi yorum atarsınız artık agahahhajsjs
***
Spagettimi ağzıma tıkarken bir gözüm Suga'daydı.
Onu özlediğimden falan değil. Spagettiyi üzerine düşürmeme çabası komiğime gitmişti sadece...
Yan gözle bakmaktan sıkılıp gözlerimi üzerine diktim. Bunu yapınca hissetmiş ve bana dönmüştü. Aramızda anlamsız bir bakışma geçerken kaşlarını haraket ettirmeye başladı. İlk başta anlam veremeyip gülsem de sonradan yapmaya çalıştığı şeyi anladım.
Na Young ve Jimin'i gösteriyordu. O tarafa dönüp gözümü saf ikilide gezdirdim.
Ne konuştuklarını duyamıyordum ama Na Young'un saçmaladığına kalıbımı basabilirdim.
Koltukta kayarak Suga'ya yaklaştım. Bizi duymasınlar diye kulağına eğilerek konuştum. "Bak görüyo musun, çocuğu boşuna dövdün. Orangutan beyinli."
"Kaç kez söyleyeceğim? Hak etti. Ayrıca üç gündür yanından ayrılmıyor. Yine döveceğim." Sinirlenerek koluna yumruk attım.
"Dövmeyeceksin!" Bizi duymasınlar diye sessiz konuşuyorduk.
"Üç gün Shin. Üç gündür benimle konuşmuyorsun ve şu geri zekâlının yanındasın."
"Hak ettin." Şu hak etme olayı geçerli bir sebepse bende kullanabilirdim.
"Ne o? Jimin'e mi aşık oldun?" Cümlesini gülerek tamamladı. Dalga geçmesi daha çok sinirlenmeme neden oluyordu.
"Ben burda Na Young'la Jimin'in arasını nasıl yaparım diye düşünüyorum, senin dediğine bak." Söylediğim şeyle konu aniden değişmişti.
"Şunları sevgili yap, ben de rahatlayım sen de."
"O iş öyle kolay değil canım. Bana yardım etmen gerek." Heyecanla bedenini bana çevirdi.
"Ne dersen yaparım." Şeytan gülümsememi takınarak bakışlarımı gülerek konuşan ikiliye çevirdim.
"Kendi çapımda planlarım var."
"Shin öyle bakma. Beni bile korkutuyorsun." Gülmeye başladım ve hain planlarımı bir köşeye bıraktım.
"Daha zamanı değil. Şu tanışma safası bir geçsin, sonra başlarız."
"Niye James Bond gibi konuşuyorsun?" Boş bakışlarımı ona çevirdim.
"Sana ne? Bir havaya girelim dedik onu da sorguluyorsun!" Saçma sapan atarımı garipsemişti.
Bir süre konuşmadan karşımızda oturan çifti izledim. Yakışıyorlardı. Jimin tam Na Young'un tipiydi. Jimin de Na Young'u beğenmiş gibi duruyordu.
Aramızdaki sessizliği o bozdu.
"Özür dilerim." Aniden aldığı bir kararı söylüyor gibi duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar • myg
Fanfiction"Benimle neden uğraşıyorsun?" diye sordum. Okulun en göze batmayan kızıyla neden uğraşıyordu? "Çünkü seni seviyorum." +++ To; @debussywviolin