"Na Young! İki saattir konuşuyorum, dinlemiyor musun?!" Bakışlarını tavana dikmiş Na Young'u dürterek konuştum.
"Ha?" diye bir cevap verince dinlemediğinden emin oldum.
"Aklın nerde senin?" Aslında cevabını biliyordum.
"Bilmem, nerede?" İyice mallaşmıştı...
Kollarından çekerek yatakta doğrulmasını sağladım. Beni dinleyeceğini anladığım da biraz önce söylediklerimi tekrarladım.
"Yarın tatil ama dershanem var. Çıkışta çok yorgun olmazsam bir şeyler yapalım diyorum."
Yüzünü asarak başını iki yana salladı. "Yarın Jimin'e sözüm var. Sinemaya gideceğiz."
"Ne?!" Bunu bana onlar gider gitmez söylemiş olması gerekirdi...
"Sadece film zevklerimiz aynıymış..."
"Tabii tabii..." diyerek önüme döndüm ve kendi kendime gülümsedim.
Galiba benim hain planlarıma gerek bile kalmayacaktı...
*
Suga ile merdivenlerden inmeye başladık. Herkesin bakışları üzerimizdeydi.
Bense kendimden beklenilmeyecek bir şekilde önemsemiyor hatta Suga'ya daha çok sokuluyordum. Sevgilimdi sonuçta, değil mi?
Sonunda kızların ölümcül bakışlarından kurtulup dışarı çıktığımızda ondan biraz uzaklaştım. "Bu gün bir şeyler yapalım. Ev çok sıkıcı."
"Ben de aynısını düşünmüştüm ama Na Young'la bir şeyler yaparsınız diye söylemedim." Güldüm.
"Na Young Jimin'le sinamaya gitti. Jimin'in gelir gelmez arkadaşımı çalmasına inanamıyorum." Şaşırarak bana baktı.
"Tamam, Jimin çapkın çocuktur ama bu kadar hızlı olabileceğini düşünmemiştim. Bizim geri zekâlı Jimin'e bak sen..." Gülmeye devam ettim.
"İşin yok, değil mi?" Zamanını biraz bana ayırsa iyi olurdu. Birlikte bir şeyler yapmak istiyordum.
"Hayır, seni bir yere götüreceğim." Başımı olumlu yönde salldım.
"Gidelim. Nereye?"
"Gidince görürsün." Klasik ve sinir bozucu bir cevap verdiğinde boş bakışlarla ona baktım. Aynı bakışlarla cevap verince umursamdan önüme döndüm ve beni yürütmesine izin verdim.
Taksi beklemeye başladığımızda cebimden telefonu çıkararak annemi aradım.
"Shin?"
"Anne?"
"Abinim ben geri zekâlı."
"Niye annemin telefonunu sen açıyorsun?"
"İşi vardı."
"İyi. Söyle o zaman biraz geç geleceğim." Telefonu kapatacakken konuştu.
"Nereye gidiyorsun?"
"Merak etme, Suga'ylayım." Abime böyle bir şey söyleyip dayak yememek oldukça garipti. Suga'nın insanlar üzerinde garip bir etkisi vardı. Kiminle tanışırsa tanışsın kendini kabul ettiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar • myg
Fanfiction"Benimle neden uğraşıyorsun?" diye sordum. Okulun en göze batmayan kızıyla neden uğraşıyordu? "Çünkü seni seviyorum." +++ To; @debussywviolin