30

5K 376 113
                                    

Multi yine sexy moments. En çok Jungkook istendiği için onu yaptım. Tae ikinci çok istenendi onu da yapıyorum, yakında yüklerim. Tae'den sonra kimi istediğini yazabilirsiniz...

Bide yorum bıraksanız ne güzel olur (:

***

İki ay sonra...

"Anlamıyorum. Bunu bana nasıl yapabildi? Resmen acı çekiyorum. Pislik herif!"

Odayı hıçkırık sesi doldurdu.

"Reglsin sen, değil mi?"

"Evet! Reglsem reglim canım. Sana ne?!" Gözlerimi devirerek yataktan kalktım ve ona temiz kıyafetler çıkarmak için dolabıma ilerledim.

"Alt tarafı gideceğiniz filme bilet kalmamış ve başka filme girmişsiniz. Neden çocuk seni aldatmış gibi konuşuyorsun?"

"Bunu daha önceden düşünebilirdi!"

Regl zamanlarında olan bir Na Young kesinlikle çekilmiyordu...

Dolabımdan çıkardığım pijama takımını üstüne fırlattım.

"Git giy şunları. Sonra da yat uyu. Anladın mı?" Sorarcasına kaşlarımı kaldırdım.

"Sen nereye gidiyorsun?" Ağlamasını dindirmiş ve ardından burnunu çekmişti.

"Ufak bir işim var. Albüm ile ilgili. Hemen dönerim." Kafasını anlayışla sallayarak pijamaları alıp banyoya yöneldi.

Bende üzerime ince hırkamı alıp maskemi taktım ve aşağı kata indim.

Bizim geri zekâlılar koltuklara dizilmiş bilgisayar oyunu oynuyordu. Beni fark eden bir tek Suga olmuştu.

Hızlı adımlarla yanıma gelerek maske yanağımı ve dudaklarımı kapattığı için alnımdan öptü. Gülümsediğim gözlerimden belli oluyor olmalıydı.

"Rahat ol. Onun yanında strese girmene gerek yok. Sinirlenme, sakin cevaplar ver. Geçmişini unutmaya çalış." Güven dolu sözleri ciğerlerimin arasındaki ağırlığı az da olsa alıp götürüyordu.

"Tamam. Öyle yaparım."

"Gelmeme izin vermeyişini hâlâ anlamıyorum... Eğer bir şey olursa hemen ara. Anlaşıldı mı?" Kollarımı boynuna sararak konuştum.

"Anlaşıldı." Ellerimin yumuşak saçında bir süre gezdirdikten sonra istemeyerekte olsa ondan ayrıldım.

"Jimin'e söyle, Na Young uyanınca gönlünü alsın." Anlamasada kafasını olumlu yönde salladı.

"Söylerim." Gülümsediğinde kaşlarımı çattım.

"Sugar çok sıkıcıyız. Ben ekşın istiyorum." Gülmeye devam etti.

"Hey! Geç kalıyorsun." Saatimi kotrol ettim. Öyleydi...

"Ekşınsız çok sıkıcı oluyorsun Orangutan." Cevap vermek yerine bir kez daha alnımdan öptü.

Benimle kapıya gelip sokaktan çıkana kadar bekledi.

Suga ne kadar stres yapmamamı söylese de elimde değildi.

sugar • mygHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin