"Öpüşürken de yakalandık ya, ben daha başka bir şey demiyorum." Yaklaşık 2 derstir söyleniyordum.
Suga kızı susturduğunu sansa da öyle değildi. Dedikoducu bir kızı susturmak? Bundan daha imkansızı yoktu...
Yerimde oturmuş söylenerek olacakları bekliyordum.
Suga ise kendinden emin bir şekilde söylenmelerimi yanıtsız bırakarak telefonuyla uğraşıyordu.
Tabii onu bağlayan kimse yoktu! İstediğini yapabilirdi...
Bense sinirden ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.
"Yani neden öpüyorsun ki! Okulun önündeyiz, insan azıcık dikkatli olur!" Tabii ki bunları fısıldayarak söylüyordum.
Başını telefondan kaldırarak taklidimi yaptı. " 'Damat, gelini öpebilir diyecektim' "
Sahte bir kahkaha attım. Beni ciddiye almaması gerektiğini öğrenmesi gerekiyordu...
"Şimdi de desem, yine öpecek misin?" Ölümcül bakışlarımı gözlerine diktim.
"Evet," dedikten sonra yüzüme eğilerek dudağıma küçük bir öpücük kondurdu. Her zamanki gibi ne olduğunu anlayamamıştım.
Jetonum düşünce gözlerim nerdeyse yerinden çıkacaktı.
Sınıftaydık.
Herkes bize bakıyordu.
Beni öpmüştü...
Herkesin ortasında...
Bakışlarımı sınıfta gezdirdim. Bize dönük olmayan tek kafa Jimin'e aitti.
Eğer sınıftan çıkmazsam, sinirden geberebilir, utançtan patlayabilir, stresten bayılabilirdim.
Hızla sıramdan kalkıp kızlar tuvaletine koşar adım ilerlemeye başladım.
Suga'nın ciddi anlamda sınırı yoktu.
Ağlamamak için gözlerimi yumdum. Önüme bakmadan ilerlediğim için birisine çarpmıştım.
Kim olduğuna bakmak dahi istemiyordum. Çekip gidemez miydi?
"Shin?" Duyduğum ses tanıdıktı. Kafamı kaldırdığımda şaşkın bir Jungkook'la karşılaştım. Gözlerimi açmamla birlikte yaşlar akmaya başlamıştı. Ağlamaktan nefret ediyordum. "Ne oldu?" dedi endişe dolu sesiyle.
"Yok bir şey. Sadece biraz sinirlendim." Ne diyecektim ki? 'Suga beni sınıfın ortasın da öptü' mü? Aslında demesem de öğrenecekti. Bu okulda böyle bir şey gizili kalabilir miydi?!
"Seni evine bırakmamı ister misin? Ya da Suga'yı çağır-"
"Evime bırakırsan çok iyi olur." Burada durmak istemiyordum. Tek gidemeyecek kadar da bitkin hissediyordum. Annem ne kadar kızacak olsada umrumda değildi.
Jungkook şaşkın ifadesi hâlâ yüzündeyken başını salladı. "Rica etsem çantamı sen alır mısın? Sınıfa gitmek istemiyorum."
"Tabii ki, sen aşağıya in. Ben hemen geliyorum." Sınıfa doğru yol aldığında bende önümdeki merdivenleri inmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar • myg
Fanfiction"Benimle neden uğraşıyorsun?" diye sordum. Okulun en göze batmayan kızıyla neden uğraşıyordu? "Çünkü seni seviyorum." +++ To; @debussywviolin