-Bölümlere yorum yapılamadığı için -wattynin hatası- tekrardan yayınlıyorum. Gerekirse bir kez daha yayınlayacağım. Üst üste gelen bildirimler için üzgünüm.-
Öncelikle final bölümü değil.
Bildiğiniz üzere final yapma kararı almıştım, yaklaşık bir ay önce...
Ama bir ay süren uğraşlarım sonucu ne kadar zorlarsam zorlayayım mantıklı, güzel ya da istediğim gibi bir son yazmayı başaramadım.
50 tane final yazmış olabilirim, hiçbirini atamam çünkü güzel olmadı.
Çoğu kişi mesaj atınca sormak istedim.
Final olmasa mı? :/
Şahsen ben çok sıkıcılaştığını düşünüyorum. Bir yerden sonra yazacak bir şey kalmadığında iyice saçmalıyorum ve klişeleşiyorum.
Fakat hâlâ devam etmesini istiyenler çoğunlukta. Yani mesaj atıp, yorum yapanlar çoğunlukta. Gerisini bilemiyorum.
Lütfen şuraya bir yorumla görüşlerinizi bırakın;
Final?
Devam?
Şunu da söyleyim ki eğer devam edersem aynı zaman da final bölümü yazma çalışmalarıma devam edeceğim. Yani final ne zaman olursa kitap o zaman biter.
Tahminimce kırk küsurlarda..
Okul açıldığı için pek aktif de değilim, yine de sıkça bölüm atmaya çabalarım.
Tabii size kalmış, isteyenler çoğunlukta olursa elimde hazır olan bölümlerden atarım ve finali ertelemiş olurum.
Lütfen, okuyorsanız finalini veya devamını isteyin, yorumsuz geçmeyin. Çünkü gerçekten ihtiyacım var.
Final isterseniz bir şekilde yazarım. Kötü veya iyi olur, bilmiyorum. Ama yazarım yani auahskjakd
Zamanınızı aldığım için üzgünüm.
Vote vermeniz falan önemli değil, LÜTFEN YORUM BIRAKIN.
Saygılar ve sevgilerimle...
Çok ciddili oldu azıcık random ajjaşdjalcjaldlwofklandvşe
(Bu arada kullanıcı adımı değiştirdim eskisini soranlar olmuştu, eskisi > elifkrakya)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sugar • myg
Fanfiction"Benimle neden uğraşıyorsun?" diye sordum. Okulun en göze batmayan kızıyla neden uğraşıyordu? "Çünkü seni seviyorum." +++ To; @debussywviolin