Merhabalar...
Bu bölüm birazcık +18 olduğunu söylemek istiyorum. Rahatsız olacaklar veya okumak istemeyenler olabilir... Açıkçası 6 yıl özlemle kavrulmuş çiftimiz bunları hak ediyordu... Özleyen herkes, sevdiğine istediği şekilde kavuşmalı, değil miii?
iyi okumalar :)
Şarkı: Kari Kimmel Black
Yorgun gözlerim kapanmak için saniyeler sayarken, kafamı sağ tarafıma çevirdim. Kahverengi gözleri tedirginlikle üzerimde gezinirken, ağzımı açıp neler olduğunu sormak istedim ama dudaklarım küçük bir hareket yapmayacak kadar yorgundu bedenim...
Kafam omzuna düşerken, "Seni eve götüreyim, hırpalanıyorsun benimle," dedi. Kafamı iki yana salladım ama gözlerimi düşen ağırlık ile gözlerimi kapadım. "Artık seni dinlemiyorum, Ahsen, yeter."
Aniden onun kucağında kendimi bulduğumda annesi hemencecik ayağa kalkarak kapıyı açtı. "Oğuz haklı, Ahsen, sende çok şeyler atlattın dinlenmen gerek. Hatta Oğuz'la ikiniz gidin bizim evde kalın, bir güzel uyku çekin."
Kapı arkamızdan kapanırken, gülümsedim.
"Seninle uyuyacaksam eve gidebiliriz."
Oğuz dudaklarını ısırarak kafasını iki yana sallarken, "Eve gidebiliriz ama uyuyacağımızı nereden çıkarıyorsun?" dedi.
Onun dudaklarından çıkan kelimeler gözlerime inan ağırlığı birden yok ederken gözlerim kocaman açıldı. Kastettiği şeyleri anlamayacak kadar küçük değildim. Onun kucağında küçücük kalsam da onun vücuduna dayalı olan vücudum şimdiden ateş gibi yanmaya başladı.
Oğuz'un bana o şekilde dokunmayacağını bildiğimde belki de korkmuyordum. Ya da bunca zamanlardır kendimi ondan kaybetme düşünceli ile kavrulduğumdan...
"Senden ne gelecekse razıyım." Diye fısıldadım, kafamı göğsüne koyarken. Hastanenin sansürlü kapısı açıldığı gibi şubat ayının soğukluğu bizi karşılarken titredim. Oğuz hiç bekletmeden kapıları açarken yan koltuğa koyarak dudaklarıma eğildi.
"Ateşlerde yanacak olsak bile mi?"
Gözlerim dudakları ve gözleri arasında giderken yutkundum. Yakınlık ve söylediği sözler tenimin karıncalanması ve bir yandan kasıklarıma ağrı girmesine neden olurken mırıldandım.
"Yanmaya razıyım,"
Sınırları zorlayan hızımın ile evin önüne geldiğimizde uykudan eser kalmamıştı. Arabanın kapısını açarak, indim. Saat 2'nin verdiği sessizlik ile kapının önüne geldiğimde Oğuz'dan beklemediğim bir tepki aldım. Beni kucağına alarak bacaklarını belinde birleştirmeme neden oldu.
Merdivenleri bu şekilde çıkarken müstakil bir apartman olduğu için dualar ettim. Çelik kapıyı açıp kapatmasını saniyeler içeresinde gerçekleşirken sırtım çok geçmeden kapı ile buluştu.
"Benim sana olan ateşim, bir gün cennetten kovulmana neden olacak melek..." diye fısıldadı dudaklarımı bulmadan önce...
Yumuşak dudaklarının aksine sert hareketleri ile dudaklarımı talan ederken, ellerim sırtına gitti. Deriye dokunduğumda ağzını içine homurdandım. Onun tenine dokunmak, sıcaklığını hissetmek istiyordum. Beni biraz havaya kaldırarak kapıya dayadı. Bir eli kalçalarımda olarak deri montunun fermuarını açıp yere fırlattı. Kısa kollu tişörtünden kaslarına bakarken dudaklarımı yaladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin İzleri
RomanceAhsen geçmişte sevdiği şehri, her daim yanında olan ailesi, kardeşim dediği arkadaşlarını bırakarak kaçmıştır. Her sevdiği şey o şehirde kalırken isminden bile vazgeçmiş ve ikinci ismi olan İnci'yi kullanmaya başlamıştır. İnci Özdemir yıllarca yaln...