One

17.4K 577 61
                                    

×××Wiadomości z Caluś☆×××
Melcia♡: Myślisz, że to dobry pomysł?
Caluś☆: To świetny pomysł!
Melcia♡: A co na to reszta?
Caluś☆: Zapytam tych jełopów. Alex nie ma nic przeciwko on ciebie ubóstwia
Melcia♡: A Luke, Mike i Ash?
Caluś☆: Nie będą mieć nic przeciwko. Wyjeżdżamy za kilka dni, więc przyjedź jutro. Alex wszystko załatwi. Przy okazji poznasz chłopaków.
Melcia♡: Kocham cię Calum ide się spakować to będą cudowne dwa miesiące!
Caluś☆: Dobranoc Słonko ♡
Melcia♡: Papa Miśku

Odłożyłam telefon na szafkę nocną i wyciągnęłam wielką walizkę spod łóżka. Zapakowałam dużo bluzek, spodni, sukienek, butów, spódnic i kosmetyków.
Dodatkowo zabrałam swój laptop, tablet, ładowarki i inne duperele.
Zajęło mi to mase czasu. Nie zapomniałam również o mojej kochanej gitarze. Dostałam urlop z pracy i trasa z Calumem wydawała się idealną ucieczką od dotychczasowego życia. Po skończonej pracy postanowiłam sprawdzić linki, które podesłał mi mój menager. Na moim wyświetlaczu pojawiły się następujące nagłówki:
"Młoda aktorka Melody zarządziła kilku miesięczną przerwe w karierze! Coś się stało?"
"Melody na gali Grammy ogłosiła przerwę, ale zapewnia wielki powrót"
"Co dzieje się z Melody? Co oznacza jej przerwa? Kłopoty?"
"Piosenkarka Melody po zakończeniu nagrań do nowej płyty ogłosiła przerwę. Po jej powrocie pojawi się wyczekiwaba płyta"
"Melody- Przerwa w pracy? Gdzie ją spędzi? Z kim?"
Mówiąc uprlop "
Z pracy miałam na myśli kilku miesięczne wolne od kariery. Jestem z zawodu aktorką i piosenkarką, ale moja sława nie dotarła jeszcze do mojen ojczystej Australi. Tam jestesm zwykłą dziewczyną i za to kocham Sydney. Te wszystkie plotki, wywiady, filmy i nagrania są strasznie męczące. Wszystko powoli mnie przerasta. Mam dopiero 19 lat, a jestem znana na prawie całym świecie. Musze trochę zwolnić i odpocząć. Po trasie chłopaków wróce z nimi do Sydney i spotkam się z rodzicami. Plan idealny. Wzięłam prysznic i zmyłam z ciebie make-up i rozczesałam włosy. Teraz wkońcu przypominałam siebie. Ubrałam swoją piżame, która składała się z krótkich spodenek i koszulki Caluma. Zgasiłam światło i ułożyłam się do snu. Zanim zasnęłam myślałam o tym wszystkim co dzieje się wokół mnie.

_____________________________
No to zaczynamy! Let's go!
W roli nazej Melody wcieli się Selena Gomez, a chłopaków raczej nie trzeba wam przedstawiać. Rozdziały planuje ok. dwa razy w tygodniu, ale nie będzie to stałe. Będzie to zależeć od wieeelu czynników zewnętrznych. Dziękuje za uwagę i posyłam buziaczki!
______________________________

I Love Your Sister 》L.HemmingsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz