Postanowiłam nie zadręczać się myślami o Luke i poprostu popracować. Dom chłopaków był śliczny i ogromny. Brdzo mi się podobał. Miał basen, patio i niesamowity widok na miasto. Ekipa nagraniowa była już w studiu. Zaczęłam nagrywać. Odcięłam się od świata i oddałam muzyce. Ona zawsze mnie pocieszała i uspokajała. Pomaga nawet w najtrudniejszych momentach. Po pięciu godzinach, kiedy moje gardło ledwo zipało, zakończyliśmy prace. Ekipa wróciła do domów, a ja włączyłam laptop i otworzyłam stronkę z koncertem chłopaców. Głównie skupiłam się na Luku. Był bardzo rozkojarzony i nieobeny. Mylił tekst piosenek i gra na gitarze wcale mu nie wychodziła. To była moja wina. To ja go dotego doprowadziłam. Właściwie cały zespół był przygnębiony i taki nieobecny. Zaraz po koncercie mieli wywiad, który również obejrzałam. Bolało mnie to. Wzięłam długi i gorący prysznic w łazience Caluma. Zasnęła w jego łóżku i przytulałam się do pluszowego pingwina od Luka. Kolejny dzień spędziłam na nagrywaniu piosenek. Nie szło mi to najlepiej, bo cały czas myślałam o chłopakach. Calum dzwonił do mnie mnóstwo razy, ale nie wiedziałam co mam mu powiedzieć. Napisałam tylko wiadomośc, że nic mi nie jest i dużo pracuje. Wieczory spędzałam wpatrując się w nocne miasto. Było pełne życia pomimo późnej pory. Po całym pokoju Caluma walały się puste pudełka chusteczek. Cały czas chodziłam w bluzie Luka. To było dziwne. Nie chodziliśmy ze sobą, nie byliśmy na żadnej randce i żadne z nas nie potwiedziło swoich uczuć, a zachowuje się jakbyśmy byli parą od paru lat. Jakby się zastanowić to wytłumaczenie jest logiczne. Dopiero teraz do mnie dotarło, że zakochałam się po uszy w Luke Robercie Hemmingsie i pragnę jego obecności całym sercem. Nie widziałam się z nim od trzech dni. Tęsknie za nim. Bardzo. Czemu musiałam to spieprzyć?
CZYTASZ
I Love Your Sister 》L.Hemmings
Fanfiction.Melody. Wygadana, pewna sienie i zadziorna dziewczyna, która znana jest na całym świecie jako świetna aktorka piosenkarka. Pewnego dnia wyrusza w trase z czterama zboczonymi i zabawnymi chłopakami. Nie zna ich, ale potrzebuje odskoczni od sławy...