××××××Calum POV××××××××××
Siedziałem na kanapie do drugiej w nocy, ale Melody nie wracała. Myślałem naprawde dużo o wieczornej aferze i zauważyłem jakim idiotą byłem. Na szczęście Luke był i mnie uspokoił. Dobrze mieć takiego przyjaciela. Ciesze się, że to akurat on okazał się tym chłopakiem Mel. Jestem trochę spokojniejszy, bo wiem, że Luke o nią zadba. W jego towarzystwie jest radośniejsza. Boje się jak to będzie jeżeli im nie wypali. Strace dwie najważniejsze osoby dla mnie. Jaki ja byłem ślepy, że nie widziałem tych iskr między nimi. Będę trzymał za nich kciuki, bo naprawdę do siebie pasują.
-Calum? Siedziałeś tu całą noc?- zapytał zmartwiony Mike
-Tak. Melody wyszła zaraz po kłótni. Martwie się, bo jeszcze nie wróciła.- wyjaśniłem.
-Poczekaj do wieczora. Dobiłeś ją tymi słowami. Jak nie wróci do wieczora zaczniemy jej szukać. Okay?- zaproponował Mike
-Jasne. Poprostu jest moją kochaną siostrzyczką, a po wczoraj jest mi strasznie głupio. Jak mogłem coś takiego powiedzieć?- powiedziałem
-Wykrzyczałeś to pod wpływem emocji. Ona to zrozumie. Wkońcu wytrzymała z tobą 19 lat. Musi cię kochać Calum- Mike próbował mnie pocieszyć.
-Okay. Spróbuje się zdrzemnąć. Jak wróci obudź mnie- oznajmiłem i poszedłem do swojej sypialni. Na łóżku leżał jej pluszowy pingwin, którego dostała od Luka. Obok leżał nowy. Widocznie dostała go wczoraj. Wtuliłem się w pingwiny i udało mi się zasnąć. Jeden z nich pachniał jej perfumami, a drugi perfumami Luka. Uśmiechnąłem się, bo te zapachy pasowały do siebie idealnie.Obudziły mnie promienie słoneczne. Był ranek. Przespałem cały wczorajszy dzień. Gwałtownie wstałem i zbiegłem na dół.
-Wróciła?- krzyknąłem z nadzieją. Zobaczyłem załamanego Luka, który próbował dodzwonić się do Mel. Cholera. Mike siedział przy wyspie kuchennej i pisał do niej miliony wiadomości.
-Gdzie jest Ash?- zapytałem
-Pojechał sprawdzić okolice i jej ulubione miejsca. Działamy Calum. Zadzwoniliśmy na policje i namierzają jej auto. Wyjechała swoim camaro. Nie wiele tu takich.- wyjaśnił Luke, nie przestając dzwonić. Przesadziłem. To moja wina. Nie wybacze sobie jeżeli cokolwiek jej się stanie.
CZYTASZ
I Love Your Sister 》L.Hemmings
Fanfiction.Melody. Wygadana, pewna sienie i zadziorna dziewczyna, która znana jest na całym świecie jako świetna aktorka piosenkarka. Pewnego dnia wyrusza w trase z czterama zboczonymi i zabawnymi chłopakami. Nie zna ich, ale potrzebuje odskoczni od sławy...