Ten

10.2K 475 8
                                    

Ashton, Luke i Micheal patrzyli na mnie jakby zobaczyli ducha. Calum tylko siedzieł i uśmiechał się szeroko. Kochał kiedy grałam lub śpiewałam. Kiedy uczyłam się grać zawsze siedział na moim łóżku i słuchał. Cieszyło mnie to. Dlatego na każde jego urodziny pisałam mu piosenki, które nigdy nie ujrzą światła dziennego. Kiedyś nagrałam je i wysłałam Calumowi. Do dziś ma je na telefonie.
- Nie wiedziałem, że jestem takim dobrym nauczycielem- powiedział zdziwiony Hemmings. Ja i Calum mieliśmy niezłą zabawe.
-Debile ona potrafi grać na gitarze od ośmiu lat.- wyjaśnił Cal. Cała trójka spojrzała na mnie. Ja tylko kiwnęłam głową.
-Nie chciałam, żeby było ci smutno Luke- podeszłam do niego i oddałam mu gitare.
-Spoko. Nie jestem zły. Jeśli chcesz to możesz sobie pożyczać moją gitare- powiedział blondyn.
-To miłe Luke- posłałam mu uśmiech
- Na pianinie i skrzypcach też nie uczcie jej grać- przestrzegł ich Calum. Po tym chłopaki wrócili do pracy.
-Ej co to wogóle było co śpiewałaś?- zapytał Ashton po próbie.
-Wiesz takie tam. Kiedyś to napisałam, ale nie jesten przekonana.- wytłumaczyłam.
-Masz talent.- uznał Mike
-Po bracie!- krzyknął Calum z widowni.
-Nie bądź taki skromny Hood- odpowiedziałam mu. Razem usiedliśmy na widowni i rozmawialiśmy. Wypiliśmy milksaki, które kupiłam. Było bardzo przyjemnie. Mike i Ash zadawali mi mnóstwo pytań. Tłumaczyli, że muszą się czegoś dowiedzieć o "nowej siostrze"
-Ona jest moją siostrzyczką. Spadajcie idioci- krzyknął Cal i tuląc mnie. Potem zespół poszedł się przebrać i przygotować do koncertu. Ja usiadłam na kanapie za kulisami i sprawdziłam fanpage i inne stronki. Facebook huczał od zdjęć Caluma niosącego mnie w stylu "panny młodej" do hotelowego lobby. Niektóre komentarze fanek były niestosowne. Najpopularniejsze plotki głoszą, że jestem dziewczyną jedego z chłopaków. Głównym "podejrzanym" jest Calum. Na szczęście nikt nie wie kim jestem.

I Love Your Sister 》L.HemmingsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz