Calum wyjaśnił mi wszystko i przeprosił z milion razy.
-Przepraszam. Byłem idiotą i wcale tak nie myśle. Jesteś najlepszą siostrą na świecie i nie zamieniłbym cię na nikogo inmego. Potrzebuje cię i ciesze się, że pojechałaś z nami w trase. Tobie też dobrze zrobiło. Wybaczysz mi?- powiedział Calum. Spojrzałam na niego.
-Wybaczam, ale musisz mi to wynagrodzić- powiedziałam
-Oczywiście! Co tylko chcesz!- krzyknął uradowany i podniósł mniecw powietrzy. Obkręcił mnie wokół własnej osi i mocno przytulił.
- Tęskniłam, głupku- oznajmiłam
- Ja też, zołzo. Mam dla ciebie propozycje- powiedział brunet.
- Zamieniam się w słuch
-Zapomnimy o tej felernej obietnicy i nie złamiesz Hemmingsowi serduszka. Zgoda?- zaproponował Cal. Spojrzałam na niego zszokowana.
-To ty wiesz?- zapytałam zdziwiona
-Luke ma jaja i wczoraj mi się przyznał. Pasujecie do siebie i jesteście do siebie podobni. Może dlatego jesteście moimi najlepszymi przyjaciółmi. Wiem, że będzie dla ciebie dobry i troskliwy. Ufam wam. Chcesz tego? Jeśli nie wymigam cię tą obietnicą- oznajmił Calum
-Oczywiście, że chce! Jesteś najlepszy. Przepraszam za swoje zachowanie. Rozejm?- zaproponowałam
-Rozejm- odpowiedział i przytulił mnie mocno.
-Wracasz do domu?- zapytał
-Nie.- powiedziałam krótko
-Czemu? Już jest spoko. Ja się nie gniewam, a ty mi wybaczaczyłaś. Moje łóżko czeka. No chyba, że wolisz łóżko Luka. Wróć z nami do domu.- poprosił Cal
- Wróce, ale jutro. Chciałabym spędzić z kimś trochę czasu.- wyjaśniłam i spojrzałam w stronę salonu. Shawn i Luke siedzieli w ciszy. Shawn nucił coś pod nosem, a Luke niespokojnie zerkał w naszą stronę. Nasze spojrzenia się spotkały. Posłałam mu nieśmiały uśmiech. Chłopak odpowiedział mi tym samym.
-Rozumiem. Tylko nie rób żadnych głupot. Chce oddać cię tacie jako dziewica.- ostrzegł mnie Calum
- Spóźniłeś się trochę- zaśmiałam się i ruszyłam w kierunku salon
-Słycham? Wracaj i wyjaśnij mi to wszystko!- zarządał Calum, ale go zignorowałam
-Ja się będę już zwijał. Dzięki za ten weekend. Jutro jade dalej. Jesteśmy w kontakcie- powiedział Shawn i ucałował mnie w policzek. Odprowadziłam go do drzwi i wróciłam do chłopaków.
- Nigdzie nie ide bez wyjaśnień- oznajmił Cal.
- Niall Horan. Jakiś rok temu. Teraz jesteśmy przyjaciółmi. Wyjaśniłam, więc żegnam- powiedziałam i wypchnęłam go z mieszkania.
-O co chodzilo z Horanem?- usłyszałam głos Luka
- Nic ważnego.Zostajesz ze mną?- zapytałam blondyna. Chłopak spojrzał na mnie i przytulił mocno.
-Nie rób mi tak więcej.- poprosił i pocałował mnie. Poczułam ciepło jego ust i uświadomiłam sobie jak bardzo mi tego brakowało.
-Tęskniłem Księżniczko.
-Ja też Misiek. Jesteś głodny? Chodź ugotuje ci coś- zaproponowałam
-Pomogę ci.- zadeklarował się chłopak.
-To chodź do kuchni. Zrobimy Spaghetti- powiedziałam i złapałam go za ręke
-Masz ogromne mieszkanie. Prawie jak nasz wspólny dom.- zauważył Luke
- Jest za duże jak dla mnie. Kupiłam je ze względu na ten widok z sypialni.- wyjaśniłam. Potem wyciągneliśmy potrzebne składniki z szafek i zaczęliśmy robić kolacje. Dużo się śmieliśmy i żartowaliśmy. Widać było, że przez te kilka dni* w domu panowała napięta atmosfera.
-Jesteś cała w sosie- powiedział Luke i wytarł sos z mojego nosa.
-Nigdy więcej nie pomagasz mi gotować- zaśmiałam się i wyciągnęłam nitkę makaronu z blond czupryny. Zaraz potem zjedliśmy przygotowany posiłek w jadalni.
-Dziś emitują mój ulubiony film! Obejrzmy go!- poprosiłam
- Nie teraz. Muszę z tobą porozmawiać- oznajmił Luke. Przestraszyło mnie to. Usiedliśmy w salonie na kanapie. Luke strasznie się stresował. Martwiło mnie to.*Mel nie było około trzech- czterech dni w domu.
______________________________
Jak może zauważyliście zmieniłam okładkę. W tej nowej zakochałam się i mam nadzieje, że was również się spodoba. Nie robiłam jej sama. Z tego tytułu dziękuje bardzo betterforget ♡Chciałabym życzyć wszystkiego najlepszego z okazji dnia matki wszystkim mamom na świecie. A więc ty! Tak ty! Zostaw ten telefon i biegnij fo swojej ukochanej mamy!
______________________________
CZYTASZ
I Love Your Sister 》L.Hemmings
Fanfiction.Melody. Wygadana, pewna sienie i zadziorna dziewczyna, która znana jest na całym świecie jako świetna aktorka piosenkarka. Pewnego dnia wyrusza w trase z czterama zboczonymi i zabawnymi chłopakami. Nie zna ich, ale potrzebuje odskoczni od sławy...