Two

13.4K 550 26
                                    

Dziś mogłam spokojnie się wyspać nie martwiąc się o napięty grafik. Wstałam około godziny dziewiątej. Sprawdziłam social media. Podczas przerwy nie mogę stracić kontaktu z fanami. To oni dają mi motywacje i siłe do pracy. Po porannej toalecie zeszłam na parter i zjadłam zwykłe śniadanie. Zrobiłam sobie najzwyklejszą owsiankę i herbate. Po posiłku dopakowałam ostatnie rzeczy i ubrałam się. Wybrałam sobie czarne ogrodniczki, jedną z koszulek Caluma i czarne Vansy. Swoje ciemne włosy lekko zakręciłam. Napisałam do Caluma, że jestem gotowa i za kilka godzim będzie mogł mnie wyściskać. Kierowca czekał na mnie pod moim domem. Jeżeli ogromną wille można nazwać domem. Nie przepradam za tak dużymi domami, a zwłaszcza kiedy mieszkam w nim sama. Zostałam wychowana w skromnej rodzinie, której głównie dzięki mojej karierze niczego nie brakuje. Rodzice nie muszą pracować i mogą wkońcu odpocząć. Zasłużyli sobie. Wkońcu wychowali mnie i mojego brata bliźnika. Jedno dziecko to wyczyn, ale dwa w tym sanym czasie- szacun. Na szczęście ja i mój brat wyrośliśmy na dojrzałych i normalnych ludzi. Powiedzmy. Kierowca pomógł mi zapakować walizki do bagażnika i otowrzył drzwi. Wsiadła i założyłam swoje słuchawki. Włączyłam moją ulubioną playliste. Były to piosenki mojego ukochanego zespołu 5 seconds of summer. Co prawda to zespół Caluma przez co jestem mniej obiektywna, ale ich piosenki są genialne. Jestem 5SosFam #1. Przedemną kilku godzinny lot do Londynu, gdzie zacznie się trasa. Nie moge się doczekać, aż poznam chłopaków i zobacze Cala. Najlepsze jest to, że wogóle nie wiedzą kim jestem i o mojej sławie. Będą mogli mnie polubić za to kim jestem, a nie za ilośc fanów, nagród i popularność.
Idealnie.

______________________________
Nie bardzo wiem co napisać więc powiem tylko tyle:
Zostawcie po sobie ślad w postaci ☆ i komentarzy.
______________________________

I Love Your Sister 》L.HemmingsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz