×××Luke POV×××
Siedziałem w salonie z Melody na kolanach. Siedzieliśmy w ciszy i wpatrywaliśmy się w siebie. Cieszyłem się każdą chwilą spędzoną ze swoją dziewczyną. Chciałem wykrzyczeć na całe Los Angeles jaki ze mnie szczęściarz, ale muszę poczekać jeszcze kilka dni. Dziś rano razem z Calumem mieli wywiad u Jimmiego. Oficjalnie powiedzieli, że są rodzeństwem. Oboje byli bardzo szczęśliwi po powrocie do domu. Calum zabrał Ashtona i Mike na pizze, a my postanowiliśmy zostać i nacieszyć się samotności. Zacząłem składać mokre pocałunki na szyi sojej dziewczyny. Pozwoliłem sobie nawet zrobić jej malinkę.
-Twój telefon dzwoni. Odbierzesz?- Mel oderwała mnie od wykonywanej czynności.
-Nie- odpowiedziałem krótko i powróciłem do wcześniejszej czynności
-Może to ktoś ważny?- zapytała dziewczyna
- Siedzisz mi na kolanach, więc nie możesz dzwonić, a kto jest ważniejszy od ciebie?- oznajmiłem i złożyłem delikatny pocałunek na jej policzku.
-To urocze, ale odbierz. Poczekam chwilę.- powiedziała i podała mi telefon. Niechętnie odebrałem.
×Rozmowa telefoniczna×
Ben: Cześć Luke
Luke: Hej Ben. Dawno nie dzwoniłeś
Ben: Wiesz te strefy czasowe to utrudniały. Dzwonie w innej sprawie
Luke: Coś się stał?
Ben: Kiedy będziesz w domu?
Luke: Jutro wieczorem powinniśmy być w Sydney. Zatrzymamy się w hotelu i we wtorek mamy koncert. Po tym wracamy do domów, a co?
Ben: Wchodzę do domu i widze Arz w salonie. Pomyślałem, że wróciliście szybciej, ale ciebie nie było. Mama chodzi cała zdenerwowana. Zapytałem o co jej chodzi, a ona powiedziała, że musi z tobą poważnie porozmawiać o szacunku do kobiet. Pokłóciłeś się z Arz?
Luke: Zerwałem z nią niecały miesiąc temu. Ona i ja to przeszłość.
Ben: Mama zna inną wersje zdarzeń. Pogadamy jak wrócisz. Co u ciebie bracie?
Luke: Siedze w salonie i lenie się z Mel
Ben: Z siostrą Caluma? Jak dziś oglądałem ich wywiad byłem mega zdziwiony. Od kiedy on ma siostrę?
Luke: Też byłem zszokowany, kiedy nam ją przedstawił. Musisz ją poznać jest światna. Lepszą i ładniejszą damską wersją Caluma.
Ben: Świetnie. To do zobaczenia w domu. Pozdrów tam wszystkich i Melody.
Luke: Ty też wszystkich pozdrów. Narazie
×××××××××××××××××××××××××
Wzdchnąłem i spojrzałem na Mel.
-Coś się stał?- zapytała zmarwiona
-Wszystko okay. Na czym skończyliśmy? Już wiem- powiedziałem i złożyłem namiętny pocałunek na jej ustach.
CZYTASZ
I Love Your Sister 》L.Hemmings
Fanfiction.Melody. Wygadana, pewna sienie i zadziorna dziewczyna, która znana jest na całym świecie jako świetna aktorka piosenkarka. Pewnego dnia wyrusza w trase z czterama zboczonymi i zabawnymi chłopakami. Nie zna ich, ale potrzebuje odskoczni od sławy...