Zwiastun sezonu 3 "Szpieg"

379 41 15
                                    

(Zwiastun został wykonany przeze mnie, więc zapraszam do obejrzenia. Tak, nie jest to piękne, ale się starałam!)

Gdzie zwiastuny wojny docierają, dramaty zwykłych ludzi z małego miasta rozgrywają się w okrutnej batalii o przetrwanie. Choć mogło się wydawać, iż wydarzenia zmierzają ku szczęściu, fałszywe nadzieje zostają zburzone. Łuna kłamstwa opada, a prawda wychodzi na jaw. Nikt nie jest już bezpieczny.

Czas leczy rany... Największy fałsz, który udowadnia jak wielkim murem oszustwa otoczyła się „kraina szczęścia". Każdy dzień daje jedynie czas na myślenie, a proste pragnienie sprawiedliwości przeradza się w manię zemsty. Szaleństwo dociera do serca, a kolejne zbrodnie sprawiają, iż bohater jest gotowy na najgorsze; na zabicie najbliższego przyjaciela.

Więzy zacieśniają się. Co było przyjaźnią, przeradza się w miłość. Co było tylko znajomością, przeistacza się uczucie. Co było słowem, przemienia się w czyny. Nadchodzi najważniejsze starcie i nikt nie może wyjść z niego żywy...

Jak być człowiekiem, gdy dzieje się krzywda? Gdy łamią ci palce, wyrywają paznokcie i niszczą umysł? Gdy tak patrzę na krwawiące dłonie, śmieję się. Tak długo myślałam, szukałam, pytałam... A każda odpowiedź była na wyciągnięcie ręki. Mój umysł wszystko pamiętał. Byłam tylko kłamstwem i kłamstwem nadal pozostałam. Jak zaczęłam tę opowieść, dotrwam tak w niej do samego końca. Jeśli mój prześladowca pragnie wiedzieć, dam mu fałsz. Zapewne się spostrzeże, ale cóż... Byłam mordercą, lecz trafiłam na mordercę większego od siebie... Nie mogę niczego innego się od niego spodziewać.

Muzyka

WITAM!

Nowy sezon właśnie się rozpoczął. Szkoda tylko, że w poprzednim, na zakończenie mało chętnie komentowaliście. Jeśli ktoś ma 5 minut, a już przeczytał, zapraszam. Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii, bo to taki rozdział podsumowujący cały sezon!

A co do nowego... Dużo akcji. Wiele się będzie działo, bo już na samym początku Was zaskoczę. Na pewno będzie dużo zgonów, tajemnic, nowych wyznań, bohaterów. Poznacie także sporo odpowiedzi. Ogólnie sam sezon będzie się różnił od poprzednich, bo będzie sporo bijatyk, pościgów, walk, ucieczek itd.

Zapraszam.

Zapraszam do komentowania rozdziałów, klikania czy się podobał rozdział czy nie, lajkowania mojej strony na facebooku, obserwowania i ogólnie co tam chcecie!

Ja zawsze staram się odpowiadać na Wasze komentarze ;)

[z] Paranormal Activity ClubOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz