Czekacie na zakończenie? Jak tam oczekiwania na +18?

205 20 11
                                    

Ogólnie wiecie, że PAC zbliża się ku końcowi. Tym razem naprawdę, naprawdę, naprawdę jesteśmy blisko końca. I w związku z tym nie tylko podjęłam decyzję, ale również mam do Was pytania.

1. Jak ogólnie podoba Wam się historia? Czy już nie możecie doczekać się zakończenia?

To opowiadanie ma już ponad 3 lata, naprawdę długo pisze, w zasadzie bez większych przerw, więc co o nim sądzicie?

2. Scena +18 w końcu będzie

Trollowałam, wrabiałam Was, ale teraz w końcu przyszedł moment na poważną scenę. Mam nadzieję, że mi wyjdzie, że docenicie moje starania, bo ja nienawidzę pisać takich scen i robię to tylko dla Was, więc jeśli ze 20 osób skomentuje rozdział, to się nie obrażę ;)

3. Będzie w sumie 100 rozdziałów + rozdział 0 + epilog

Już sobie rozplanowałam i tego się będę trzymać. Kolejny rozdział będzie długi, naprawdę długi, a jeszcze kolejne nie wiem. Pewnie raz dłuższe, raz krótsze. Ostatnie rozdziały mogą sięgać nawet 3000 słów, ale wolę tak zrobić, zapewne będą rozdziały co dwa tygodnie, ale przynamniej nie będę urywała fabuły w środku :)

4. Zapraszam na bloga. Niewiele się tam dzieje, więc nawet jak chcecie popatrzeć, to zapraszam!

http://paranormalactivityclub.blogspot.com/p/spis-tresci.html

[z] Paranormal Activity ClubOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz