LÄS MEDDELANDET I SLUTET ->
Av ren vana smäller jag igen dörren efter mig när jag anländer till mitt rum. Slänger mig i sängen samt borrar ner huvudet i kudden. I dagar har jag tänkt över det Omar sa, om att jag bör kämpa för Oscar. Nu har jag dock kommit fram till att det inte är värt det. För det första skulle jag inte ha en chans mot Jakob, sen har jag inte den blekaste aning om hur man visar sina känslor för någon, hur man får någon att falla lika hårt som man själv gjort. Dessutom var det antagligen inte menat att det skulle vara jag och Oscar, hade det varit det hade Oscar inte förlåtit eller tagit tillbaka Jakob. Jag skulle inte varit kass på känslor samt Oscar skulle sedan länge iallafall ha vetat om mina känslor för honom. Men nu var det ju inte det, därför har jag bestämt mig för att försöka glömma honom. Försöka glömma hur mina sinnen blir som galna i kontakt med Oscar, försöka glömma hur varm samt glad jag blir med Oscar, glömma den fantastiska känslan med hans läppar mot mina, hans hud mot min och hans starka armar virade kring min kropp. Glömma hans vackra röst och otroliga personlighet. Glömma hela honom, se till att mina känslor blir begravda så att jag sedan lådan återgå till det normala, att vara känslolös, känslokall.
------
Som sagt usel på långa kapitel.....Men ihhhhhhh taaack så otroligt mkt till 1 k reads 😻😻😻❤️❤️❤️❤️
Ngn som vill fira med en Q&A där ni kan ställa frågor till alla karaktärer samt mig. Ställ gärna frågor här i kommentarerna då så kommer svaren troligtvis upp imorgon eller på onsdag ❤️ (om jag får tillräckligt många frågor då haha)
Puss. ❤️
BTW GLÖM IT ATT SKRIVA TILL VEM FRÅGAN ÄR HAHA