43.

568 38 0
                                    

Kvällen har passerat samt det är långt in på natten nu, mamma åkte förlängesedan. Och nu sitter jag uppkrupen i Oscars trygga famn med hans starka armar omkring mig, en bättre plats är nog mycket svår att befinna sig på. Hur länge vi har suttit så här har jag ingen aning, säkert flera timmar och bara småpratat om egentligen helt obetydliga grejor men det var otroligt längesen jag hade det så här mysigt. Även om 10000 frågor fortfarande snurrar runt i mitt huvud t.ex som vad som hänt med Jakob orkar jag inte ta upp det nu. Nu vill jag bara vara med Oscar och mysa, totalt strunta i konsekvenserna.

"Är du trött?" Yttrar Oscar efter en stund och snabbt skakar jag på huvudet. Men med tanke på att en stor gäspning flyr min mun samtidigt är jag osäker på hur trovärdigt det såg ut. Även Oscar verkar märka det då han höjer på ögonbrynen åt mig.

"Okej kanske lite" erkänner jag "Men jag vill inte sova, jag vill vara med dig" gäspar jag fram och han skrockar lågt åt mig.

"Vi kan fortsätta mysa i sängen" säger han ömt och det blir nu min tur att skratta medan han oförstående ser på mig.

"Hör du inte hur fel det låter?" Fnissar jag fram och även han drar på mungiporna nu.

"Men alltså inte mysa så, om du nu inte vill det förstås" yttrar han med en peddolikande röst på slutet.

"Nej är för trött för sånt nu" mumlar jag fram medan jag gosar ner mitt huvud mot hans hals. Jag känner hur han drar upp mig bättre i sin famn samt virar sina armar kring min kropp innan han reser sig upp med mig i sin famn för att vandra in mot sovrummet där han släpper ner mig i hans säng för att sedan själv lägga sig bredvid.

Våra kläder får vi snabbt av oss och än en gång är jag indragen i hans famn, denna gång med endast varsina tunna kalsonger som skiljer oss åt.

Nöjt drar jag in hans doft samt gosar in mig i hans famn så mycket som är möjligt innan jag sluter ögonen.

"Fan vad jag tycker om dig Felix" hör jag honom knappt hörbart viska innan jag försvinner iväg långt bort mot drömmarnas land.

-------
Om ni undrar varför Felix undrar saker om Jakob o så trots att Oscar berättat så säger vi att Felix endast kunde höra saker i slutet av koman Hahaha

Förändrad ~ FoscarOnde histórias criam vida. Descubra agora