Som vanligt befinner jag mig just nu på en fest samt min kropp är fylld av alkohol och tobak. Jag dansar flummigt till den högljudda musiken samt skrattar åt någonting jag tydligen tycker var otroligt roligt.
På senaste tiden har det blivit ännu mer festande än vanligt, förr hände det oftast när jag var ledig dagen efter, nu är det inte alltför ovanligt att jag drar ut en vardag också. Flera gånger har jag även stupfull dragit hem olika killar. Oscar håller nog på att bli galen på mig men det är det minsta jag bryr mig om för jag gör allt det här för att glömma Oscar, glömma mina känslor för honom samt få bort smärtan jag nu måste gå runt och bära.
Och alkoholen är ända sättet för mig att glömma, glömma och dämpa smärtan iallafall för en tillfällighet. Hjälper i längden är dock inget jag märkt av att den gjort. För varje morgon vaknar jag ändå med ett brustet hjärta samt känslor som håller på att göra mig galen. Som plåster på såret även en extrem huvudverk och är det riktigt illa även bredvid någon, någon som inte är Oscar. Och varje gång jag märker det har jag varit nära till gråt.
Att glömma Oscar verkar vara mycket svårare än jag trott, men ge upp kommer jag inte att göra, det har jag lovat mig själv. För att glömma är lösningen och när jag äntligen lyckats glömma kommer jag slippa den ständiga smärta som jämt trycker i mitt bröst. Slippa att tårarna trycker på så fort jag får se honom eller ens hör hans namn.
När en lugn låt sätts på avbryter jag genast mina snabba rörelser, börjar istället snubbla iväg mot ytterdörren.
Njuter av att slippa andans in lukten av alkohol blandat med svett ifrån flera olika individer. Samt slippa höra den höga öronbedövande musiken eller se flera olika personer med tungorna i halsen på varandra.Andas istället in frisk luft, hör endast ett lät sorl av musik och glada ungdomar. Ser endast en liten väg samt skog.
Flummig halar jag upp ett paket med cigaretter, famlar efter en tändare och när jag väl fått tag på en röker jag cigarett efter cigarett. Låter det välbekanta lugnet sprida sig i min kropp samt låter mina tanka bli ännu luddigare än innan.
När jag känner mig nöjd samt tillräckligt lugn återvänder jag in i huset tar tag i den mest attraktiva killen jag får syn på, pressar upp honom mot väggen samt attackerar hans hals med slarviga kyssar.
-------
Ni kan fof ställa frågor till Q&A svaren kmr upp imorgon 🙈❤️