25.

591 49 1
                                    

Lugnt höjer jag spritflaskan mot mina läppar, klunkar i mig en stor del innan jag sänker flaskan igen. Känner hur den starka vätskan bränner något ordentligt i halsen.

Som vanligt är jag inte hemma nu på kvällen, att se Oscar och Jakob tillsammans är ingenting jag klarar av, det krossar mig om och om igen. Att se hur Jakob verkar vara allt Oscar bryr sig om, att se hur Oscar jämt ger sin kärlek till någon annan.

För ovanlighetens skull befinner jag mig dock inte på en fest, istället har jag gått till ett ställer jag och Omar hittade när vi var närmare 8 år.

En blank liten sjö mitt i en skogsdunge, en lite strand strax intill men även en ganska stor klippavsats som lutar ut över sjön, på den befinner jag mig nu.

Kollar ut över den stillsamma sjön, lyssnar till fåglarnas kvitter samt naturens alla andra ljud. Njuter av den friska luften. Njuter närmare bestämt av att få vara ifrån Oscar, få mina tankar befriade från honom samt glömma allt för ett kort tag.

Även om jag vet att jag kommer ångra allt grovt imorgon när huvudverken gör sig påmind, men som vanligt bryr jag mig inte. För det är så jag fungerar, det ger mig åtminstone ett litet tag till få vara fri, glömma mina känslor för Oscar.

Och detta ställe, föredrar jag faktiskt något enormt framför att stå ihoptryckt med en massa andra fulla samt svettiga ungdomar eller ge en helt okänd kille tillgång till hela min kropp. För på senaste tiden har jag märkt av att det är inte alls samma sak att ligga med en främling som att ligga med Oscar. Inget kan mäta sig med Oscar.

----------------
Well Well de senaste kapitelerna har varit väldigt händelselösrika bc min fantasi är it på topp hehe, men snart så mina vänner ((;

Förändrad ~ FoscarWhere stories live. Discover now