37.

600 41 7
                                    

I miss you, miss you so bad
I don't forget you, it's so sad

I hope you can hear me
I remember it clearly

The day you slept away
Was the day I found it won't be the same

I didn't get around to kiss you
Goodbye on the hand
I wish that you could waked up
But I know that You can't

I hope you can hear me
'Cause I remember it clearly

The day you slept away
Was the day I found it won't be the same

I've had my wake up
Won't you wake up
I keep asking why
And I can't take it
It wasn't fake
It happened, you passed by

Now you're gone, now you're gone
There you go, there you go
Somewhere I can't bring you back
Now you are gone, now you are gone
There you go, there you go,
Somewhere you're not coming back

The day you slept away
Was the day I found it won't be the same
The day you slept away
Was the day that I found it won't be the same

I miss you

Jag lyfter pennan ur blocket, att skriva är något jag sällan gör. Men ibland när allt blir för mycket kan det hända, något speciellt skriver jag inte utan endast om mina känslor och denna gång blev det om mina känslor för Felix.

Inte särskilt tydligt, men det är inte mina känslor heller. På senaste har jag börjat tveka enormt på känslorna för Felix. Det har gått knappt en vecka sen han blev inlagd på sjukhuset och varje dag har jag besökt honom. Varje dag har jag också känt en enorm längtan av att han ska vakna, ett behov av honom. Om det är ett behov av närhet jag känner eller ett behov av just hans närhet jag känner är väldigt oklart dock.

Det kan lika gärna vara så att jag endast behöver någon som kan fylla upp Jakobs tomrum, men på något sätt börjar jag misstänka att mina känslor för Felix är lite starkare än vänskapliga känslor.

För jag saknar honom något enormt samt det är som en kraft inom mig som hela tiden styr mig mot honom, eller tänker på honom. Samt varje gång jag tänker på honom blir jag varm i hela kroppen och hela tiden vill jag känna hans hud mot min, det  är en fantastik känsla som jag nog känt hela tiden. Jag har dock inte vågat erkänna den samtidigt som jag hade känslor för Jakob.

Fast känslorna för Felix verkar dock inte vara i närheten av så stora som de jag hade för Jakob, sorgligt nog. Då Felix är så grymt mycket bättre än Jakob, på alla sätt och vis.

------------------
Sry för dåligt Kapitel.

Men btw vad roligt att så många verkade tycka om min nya Foscar idé! Blev sjukt glad utav det och förresten tack överhuvudtaget till alla er som läser samt rösta på mina böcker, ni är bäst!

Men tbx t min nya idé då, tänkte att jag inte publicerar den förrän jag fått klart ett par kapitel då jag nu endast  skrivit ett kapitel samt en flummig grundlig idé av vad som kommer inträffa. Idén kommer dock it publiceras utan den är bah som en påminnelse/hjälp t mig haha.

Aja, hoppas ni förstod vad jag menade för är tå astrött när jag skriver det här och pallar it kolla igenom ett skit heheh.

Men ha det bäst! Xx

Förändrad ~ FoscarWhere stories live. Discover now