->46.Bölüm.(Sıkıntı.)

2.3K 116 4
                                    

"Çok saçma." Dedim Özgür'ün kulağına doğru. "Asude sarışın bu kapkara bir şey. Kızı olamaz."

Bana dönüp 'ciddi misin?' Der gibi baktı. "Babası esmerdir Ülker saçmalama."

Kıza geri dönüp baktım. Bize sinsi sinsi gülümseyerek bakıyordu. Sevmemiştim bu kızı.

"Kendi aranızda konuşmanız hoş değil ama." Dedi.

"Ne işin var senin burada?" Diye sordu Özgür. Evet. Merak ettiğim bir soruydu.

"Seni görmeye geldim kardeşim."

"Üvey kardeşin." Diye düzelttim. Kesinlikle sevmemiştim bu kızı.

"Üvey." Dedi bana bakarak. "Sen Ülker misin?" Diye sordu. Cevap beklemeden güldü. "Garip bir isim. Çikolata markası gibi."

Özgür'e baktım. Bana temkinli gözlerle baktı. Sonra kıza döndü. "Ülker'i nerden tanıyorsun?...kardeşim?"

Bir bacağını diğerinin üstüne attı. "Buraya seni özlediğim için gelmedim Özgür." Dedi ciddi bir şekilde. Aniden ciddi olmuştuk.

"Annemi korumak için geldim. İngiltere'den sırf bu yüzden geldim. Anlıyor musun? Annemin benim için ne kadar değerli olduğunun umarım farkına varmışsınızdır."

Tek Özgür'e değil banada konuşuyor... Beni korkutmaya mı çalışıyor?

"Asude bu kadar düştü mü?" Diye sordu Özgür. Sonra güldü. "Kızının beni korkutacağını mı düşünüyor? Yazık."

Selin tam ağızını açıp bir şey diyecekken kapı çaldı. Özgür kapıyı açmak için gittiğinde salonda sadece ikimiz kalmıştık. Bana tip tip bakıp gülümsüyordu.

Çok saçma.. Diye düşündüm. Asude'nin kızı olmamalı. Bu fazla esmer.

Salona Kağan,Aslı,Defne,Ayşenur,Sedat ve en son Özgür girdi. Salona giren herkesi dikkatini çeken tek biri vardı.

"Merhaba." Dedi Selin ayağa kalkarak. Giydiği daracık kot ve altındaki bot onu gerçekten cool gösteriyordu. Ve çekici..

"Selin Kerim. Özgür'ün üvey kardeşiyim."

'Üvey' kelimesini bastırarak söylemişti. Bana inat yapıyordu. Kara fatma.

Herkesin yüzü bir anlık şok dalgasıyla doldu. Duruma yine Özgür el koymuştu.

"Herkes otursun hadi." Deyip koltuğa oturdu. "Selin birazdan gidecek zaten."

Herkesle selamlaştıktan sonra koltuklara oturdular. Bense ayakta durmuş Selin'e bakıyordum. Tedirgin oluyordum. İçimde kötü bir his vardı bu kıza karşı.

Asude'nin kızı. Diye emin oldum. Onun gibi sinsi ve insanı kötü hissettiriyor.

"Arkadaşlarınla kaynaşmak istiyorum kardeşim."

Özgür'ün yanına gidip oturduğunda onlara öylece baka kaldım.

"Otursana Ülker."

Ayşenur'un beni dürtmesiyle kızdan gözlerimi çektim.

Ayşenur'un yanına oturdum. Özgür'den uzağa ve..o kızdan daha da uzağa. Özgür'ün yanında niye oturuyordu? Yeni bir oyun muydu?

Arkama yaslanıp elime aldığım yastığı karnıma bastırdım.Neyse. Özgür'le kavga etmiştik sonuçta ve.. Biraz uzak dursak iyiydi.

"Daha önce hiç görmemiştik seni." Diye laf açtı Defne. "Seni...bilmiyorduk bile."

"Aaa." Dedi şaşırarak. "Benden niye his bahsetmedin Özgür?" Diye sordu ona dönerek.

Adı "MAVİ"Olsun..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin