1 hafta sonra
***ARUZ***
Uyandım ve tavana baktım. Dün yüzünden yorgun düşmüştüm. Mal salak Gökhan üstüme atlamıştı saçımı çekmiş ve "pockemonun sidikli donu" dedirtene kadar inmemişti. Ve üstüne akşam bizde kalmıştı mal. Ama ben ona yapacağımı iyi biliyorum.
Kanepede onu yatırdığım için yanına hızlıca koştum. Dürttükten sonra kalktı kanepeden. Bende farkettirmeden kanepeye çıkarak üstüne atladım.
"Alacağıdın değmi intigamımı gıyma gurbanun olayum Aruz'um" dedi mal.
"Evet Gökhan'cığım nerede kalmıştık. Hah hatırladım 'Gökkuşağının sidikli donu' de lan" dedim ve saçlarını çektim. Yere düştüğünde gerizekalı bende düştüm. Üstüme çıktığında "toprak kan istiyor Aruz" Dedi şiveli şiveli. "Bence seni istiyor" dedim. "Toprağan olayım al beni Aruz" dedi. Ve birden içeri Hazal girdi. Kaşlarını kaldırdığında Gökhan'ı üstümden attım. Anıra anıra gülmeye başladığında Gökhan "Hazal kız bu ne Dedi biliyor mısın?" Dediği anda ağzını kapattım. Hazal gülmeyi durdurup Kaş'larını çattı "elini Gökkuşağının ağzından çek" Dedi. Gökhan elimi yaladığında mecburen elimi çektim. Hazal'ın koşarak yanına gitti ve kulağına birşey söyledi. Hazal'dan onun kulağına birşey söylediğinde Hazal tuvalete gitti. Gökhan'da koltuğa oturdu. Hazal geldiğinde elinde bir halat ipi vardı. Gökhan'da kalktığında sandalye çekti. Gökhan üstüme atladığında sandalyeye düştüm . Hazal'dan beni sandalyeye bağladığında Hazal ve Gökhan kanepeye oturdular.***HAZAL***
Kanepeye oturduğumuzda bize baktı Aruz. Birazdan şirin köpek yavrusu yüzü yaparsa bırakacaktım.
"Şirin köpek yavrusu yüzü yaparsan bırakırım" dedim. Kaşlarını kaldırdığında "yapmam" Dedi. Yapacaksın ya da kalacaksın Aruz!
"Ya YAPARSIN ya da kalırsın!" Dedi Gökkuşağı. Aruz gözlerini devirdiğinde tek hamlede halatlardan kurtulup bana dik dik yürümeye başladı. Bende koltuğun üzerine çıktığımda hala yürüyordu. Koşa koşa banyoya girdim ve kapıyı kilitledim. Birkaç küfür mırıldandıktan sonra klozetin kapağını kapatıp oturdum. Banyoları çok büyüktü. Aynadan kendime baktığımda saçlarımı düzelttim. Yüzüm zaten düzgündü. "Hazal gitti gelebilrsin Gökkuşağı sözü" diye fısıldadı Gökhan. "Bak sana güveniyorum Gökkuşağı" diye fısıldadım bende. Dışarı çıktığım anda ayaklarım yerden kesildi. Bana köpek yüzü yapan Gökhan'a baktım "güvenmiştim be sana rezil!" Diye bağardım. Aruz beni sandalyeye oturttu ve halatları elime bağladı.
"Ya Aruz!" Debelenmeye başladım.
"Aruz bıraksana deli misin" bana bakarak kaşlarını çattı.
"Neden makyaj yaptın?" Dedi.
Sinsice sırıttım. "Sevgilimle buluşçam" dedim onu kıskandırmak için. Kaşlarını çattı. "Sevgilin olmadığını hem sen hemde ben biliyoruz" Dedi. Of'ladım.
"Ya Aruuuuuz" Aruz'u sesimi incelterek söylediğim için tatlı çıkmıştı. Dudağımı büzdüm. "Şunu yapmayı kes" Dedi. Kaş'larımı çattım. "O nedenmiş?" Dediğimde bana pis pis sırıttı. "Öpme isteğimi arttırıyorsun" dediğinde başka yerlere bakmaya başladım. Kahkaha attı. "Ne oldu utandın mı cadı?" Dedi.
O kurtulduysa bende kurtulabilirsin değil mi! İki saat kurtulmaya çalışıp kurtulamayınca sinirden çığlık attım ve yere ayağımla sertçe vurdum.
"Ya yeter aç artık!" Diye bağardım.
"Öpersen açarım belki" Dedi. "Ya eben var mı senin?" "Öpücen mi?" Diye sordu "öpülen tamam" dedim. Yanıma geldi ve eğildi. Yanağından öptüğümde bana bıkkınca baktı.
"Bu da birşeydir" dediğinde ellerimi açtı. Ellerime baktığımda kızarmışlardı.
"Annem varya ağzıma-" derken annemin artık bana kızamayacağını hatırladım. "Babam ağzıma edecek" Dedim buruk bir gülümsemeyle.
"Twister oynayalım mı?" Dedim Sevinçle.
"Aytuğ yırttı" dedi. Yüzüm düştüğünde "ama sinemaya gidebiliriz" dedi.
"Yaşasın" diye cırladığımda gülümsedi.oAşağı sıçraya sıçraya indiğimde Murat'lar gelmişti. Arkamdanda Aruz geldiğinde herkes pis pis sırıttı.
"Noldu?" diye sorduğumda Aytuğ, "Senin eline ne oldu?" diye sordu. "Aruz bağladı beni de ondan olmuştur" dediğimde bunu neden dedim diye içimden geçirdim. Tabii ki de fesat algılayacaklardı! "Oha" diyerek herkes anıra anıra gülmeye başladığında gözlerimi devirdim. Yanlarına gittiğimde Aytuğ ve Murat'ın enselerinden tuttum ve bahçeye çıkardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Sarılma
Roman pour Adolescents@ Tüm Hakları Saklıdır @ "Enes'e onun adını sordum. İleride aşık olacağım adamın adını söyledi. "Aruz"dedi. Sonra Aruz yanımıza geldi, Enes'le tokalaştılar falan teşekkür ettim şarkı için. "Birşey değil" dedi. Hah! Birşey değilmiş. Sen geldin girdi...