-27- Aşağıdaki Çocuk

79 15 4
                                    

Multide; Aşağıdaki çocuk yankı 😜
"Aruz beni çileden çıkartma" dedim ağlamaklı bir ses tonuyla. Gözlerimde dolmuştu zaten. Geldi ve bana sarıldı, bende gözlerimden yaşlar akmasına izin verdim. Ona sarıldım.
"Neden böyle birşey yaptın?"
"Seni rahatsız ediyordu."
"Aruz sen iyi misin? Bu hayatta insanlar hep beni rahatsız edecek, sen hepsini öldürecek misin?"
"O zamana kadar bakarım, şimdi ağlamayı bırakır mısın? Zaten sinirliyim ağlaman beni daha çok sinirlendiriyor"
"Pardon ama sevgilim birini öldürdü ve... Ve herkes şimdi seni arıyordur Aruz. Yarın öbür gün seni almaya geldiklerinde ne yapacaksın?"
"Merak etme kimse onu bulamaz"
Yoksa gömmüş müydü!
Allah'ım sana geliyorum, bir inat uğruna şuan birinin öldürülmesine sebep oldum ve katili sevgilim...

" ******et kanı. Seni seviyorum tamam mı?"
Kafamı salladım.

"Bu kız benim kızım. Saçının teline zarar gelsin gerek öldürürüm gerek hayatını cehenneme dönüştürürüm. Anladınız mı? Bu odadaki herkes anladı mı?" Diye bağırdı.
"Tamam sakin ol" dedim fısıldayarak.
"Ben ellerimi temizleyip geliyorum" Dedi ve gitti. Bende odama çıktım. Kulaklıklarımı çıkarttım ve müzik listeme girdim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-yabancı-
-Stitches
-one dance
-sweatshirt
-i hate U i love U
-me, myself and ı

Masama oturdum ve dinlemeye başladım. İçeriye Gece, Elçin ve Yağmur girdi.
"Bana o çocuğu almazsan seni evire çevire döverim" Dedi Elçin.
"Üzgünüm Can'ım seninki var" dedim. Kaşlarımı çattım. "Kimin Hakkında konuşuyoruz?"
"Aşağıdaki çocuk Hakkında"
"Aşağıdaki çocuk?"
Kulağımdan kulaklığı çıkardım ve kapımı açtım. Aşağıya indiğim anda Enes ve benim kuzenimi gördüm. Tam arkamı dönecektim ki bana seslendi.

"Nereye gittiğini sanıyorsun Prenses?"
32 diş gülümsedim ve arkamı döndüm.
"Aaa, sen mi gelmiştin Yankı?"
"Yaa ben geldim Prenses" beni kolunun altona aldı ve dışarıya sürükledi.
"Hadi İstanbul'dan çıkalım biraz ha?" Diye sordu.
"A-aslında-"
"Sormamıştım"
Gözlerimi devirdim.
"Yankı-"
"İtiraz etme halkın yok dememiş miydim?"
Kafamı hayır şeklinde salladım.
"Tamam şuan söylüyorum. İtiraz etme halkın yok"
"O nedenmiş acaba?"
"Çünkü Amerika'dan yeni döndüm ve seni çok yalnız bıraktım."
"Kurtlar mı yedi sanki?"
"Yiyen yemiş kızım ev erkek dolu" gözlerimi devirdim.
"Sana göz devirmekte yasak"
Kafamı salladım.
"Bari nereye gidiyoruz onu söyle"
"İzmir'e"
"Ya oha ya, bari kızları çağıralım" cıkladı. Off Yankı off
Tam kurtuldum derken yine geldin. Ne diyeceğim ben Aruz'a şimdi?
"Çağıramazsın. Kuzen kuzene kalacağız" bıkkınca ofladım. Sanki başka Nasıl oflayabilir ki bir insan. Yine aptallaşmaya başladım.
"Bavulumu toplayayım bari"
"Toplama Can'ım toplat. Kızarkadaşların yok mu onlar toplasın. Başımı salladım.
"Peki"
"Hadi ara da toplasınlar" bu arada biz konuşurken onun arabasına varmıştık bile. Arabasının üstü açıktı. Telefonumun kilidini açtım ve rehberden Gece'yi aradım. Birkaç saniye bekledikten sonra açtı.
"Kızım seni çok merak ettik neredeydin?"
"Camın önündeki üstü açık arabanın içine bak belki orada tanıdık biri vardır"
"Bir dakika bakıyorum"
----
Bir süre sonra cama çıktı ve beni gördü.
"E, ordasın"
"Evet, Yankı İzmir'e gidelim diye tutturdu. Gardırobumdan siyah, beyaz, mor, lacivert ve beyaz tişört üstüne üçgen şeklindeki pembe tişörtümü, şortlarımı ve 2 bikinimi koyar mısın?"
"Tabii, koyarım."
Arkadan bir erkek sesi geldiğinde irkildim.
"Nerde, nerde?
-Yankı'yla İzmir'e gideceklermiş Yankı tutturmuş. Apar topar çıktılar evden.
-Yankı kim lan?
-bilmiyorum. Aruz sakin olur musun? Hemen telaş yapma"
Galiba bu duyduklarım Gece ve Aruz'un konuşmalarıydı.
"Gece, Aruz orada mı?"
"Olmaz mı? Kafayı yedi"
İç çektim.
"Ona de ki; 'Hazal, 6-7 güne dönermiş."
"8-9 güne de kebap" Dedi Gece.
Kaşlarımı kaldırdım. Aman Tanremm bu gerçek olamaz. Böyle bir şey duymuş olamam.
"Seninle bütün ilişkimi kesiyorum Gece"
"Tamam, tamam ya. Neyse ben topladım valizini. Aşağıya getiriyorum"
"Peki" diyerek Gece'yi beklemeye başladım. Çok Zaman geçmeden geldi. Elinde siyah şapkam ve kahverengi gözlüklerim de vardı. Kaşlarımı çattım.
"Neden onları getirdin?"
"Havalar sıcak."
"Peki anne" diyerek güldüm.
"Tamam hadi artık gidelim" Dedi Yankı.
"Off, Yankı. Teyzem seni doğuracağına taş doğuraymış"
"Taş doğurmuş zaten" diyerek sırıttı. Kapının çarpma sesi geldiğinde Aruz'un bize gelmekte olduğunu gördüm. Gözlüğümü taktım.
"Hazal bir gelir misin?" Dedi Aruz. Ayy, kıyamam ya...
"Tama-"
Yankı sözümü kesti.
"Gelemez kardeşim bak işine"
"Yankı abartma" dedim. Sesim biraz keskin çıkmıştı ya neyse.
"2 dakika veriyorum" Dedi. Aruz'a baktığımda çenesi seğirmeye başlamıştı. Arabadan indim ve Aruz'un kolundan tutarak bir duvarın arkasına götürdüm.
"Kızım biz kaç aydır sevgiliyiz?"
"3"
"E tamam koskoca 3 ay geçmiş kimden saklanıyoruz?"
"Yankı'dan"
"SON 30 SANİYE" diye bir bağırış geldi.
Ona koskocaman sarıldım. Ensesine bir Buse kondurdum. O pis Buse'ye ne olmuştu acaba?
Beni kendinden itti. Kaşlarımı çattım.
"Neden böyle birşey yaptın?"
"Kendime hakim olamayacağım bu işin sonu kötü olacak diye korkuyorum. Ama boşver 6 gün göremeyeceğim ******* hayatı." Dedi ve dudaklarına yapıştı.
"10,
9,
8,
7,
6,
5,
4,
3,
2"
"Bu arada Yankı senin neyi-" dediği anda yanağından öptüm ve arabaya koştum"
"3 saniye geciktin"
"Umrumda değil"
"Ney, ney?
"Öyle bir şarkı varya onu söylüyordum."
"Anladım" dedi ve İzmir'e yol almaya başladık.

Bu arada, Yankı; mavi gözlü ve kumral saçlı biri. Sevgilisi var ama sırf sevgili yapmak için sevgili yaptı. Yani sevmiyor. Bir aralar sevgili yaptığı için ona küsmüştüm. Ama daha 6 yaşındaydım galiba. Ya 6'ydı ya da 7. Neden onu söyleyeyim. Kendisi benim çocukluk sevgiliciğimdir. Yani eşit yaşta olduğumuz için 7 yaşında o benim aşk böcüğümdü.
Birdenbire 'aşkböcüğüm' lafı aklıma geldi ve kahkaha attım. Kahkaham uzadı ve uzadı. Uzamasının sebebi ise, Önce espri yapıp esprime güldüm. Sonra gülüşüme güldüm. Sonra ben neden tek gülüyorum diye güldüm.
"Bazen gerçekten bir koala tarafından ısırıldığından şüpheciim" dedi.
"Bende senin bir aşkböcüğü tarafından ısırıldığından şüpheciyim" dedim ve kıkırdadım. Bir taraftan araba kullanırken diğer eliyle de kafama vurdu. Kafama vurduğu için de şapkam düştü maalesef. Somurttum.
"Durdur arabayı" die cırladım. Korktuğu İçin durdurduğunda arabadan indim ve şapkaya doğru yürümeye başladım.
Tam şapkaya eğilmişken bir Şahin yaklaştı. Bu arabalar ölmemiş miydi daha yahu?
İçindeki kekolardan ıslık sesi gelince hafif Yusuf Yusuf olmaya başlamıştım. Şapkamı aldım ve uzakalaşırken arkamdan geldiklerini motor sesinden anladım.
"Şşt, güzelim nereye gidiyorsun?"
"Gideceğim yere gidiyoru."
"Hasta oldum kızım sana" Dedi diğeri.
"Zaten normalde hasta değil miydin? Zihin hastası"
"Tişörtünün altındakilere bakabilir miyiz güzellik?"
Onlara döndüm ve orta parmağımı gösterdim.
"Bununla çok güzel şeyler yapabilirim. Yaylan" dedim. Arkadaki Adam ikisini de dürttü.
"Abi bu Aruz'un sevgilisi. ****** bas gaza bas"
Önümden çekip gittiler. Bende arabaya bindim.
"Afferin, sana öğrettiğim taktikler"
Göz kırptı.
Göz kırptım.

-----5 SAAT SONRA-----
İzmir'deki yazlığımıza geleli yaklaşık yarım saat olmuştu. Kıyafetlerimi yerleştirmiştim ve daha yeni yeni oturuyorduk. Yankı bir spor programı açtı. Bir kadın sunuyordu programı.
"Kadın outside'ın ne olduğunu bilmiyor, kalkmış burada spor programı sunuyor" dedim.
"Haklısın valla prenses"
"Selfi yapalım mı?"
"Olur" Dedi.
Telefonumdan b612'yi açtım ve Yankı'ya sarılı bir poz verdim. Çektiğimde direk instagrama attım ve altına da,
'Başlasın aşkböcüğümle İzmir turu' yazdım.
Tam telefonumu kapatacaktım ki mesaj geldi.
Aruzmon❤️- geldiğin an çok büyük bir sürprizle karşılaşacaksın. Seni o Zamana kadar bekliyor olacağım 😉😘
Ben- Kalbime indirmeye çalışıyorsun galiba ❤️
Aruzmon❤️- Kalbin kalbm❤️💙
Ben- Seni sevmiyorum (nazar değmesin 😜) baybay
Aruzmon❤️- bende seni sevmiyorum baybay

Acaba ne yapacaktı.
Aşkböcüğüm Yankı'ya baktığımda uyumuştu bile. Bende kendimi uykuya bıraktım.

Selam beybilerrr.
Sizce ne yapacak Aruz?
Ciddi çöküşteyiz, en azından arkadaşlarınıza önerir misiniz kitabı?
Hepinizi çoook çok.   seviyorum, sizce Yankı Nasıl biri?
Ve bu arada çok karakter geldi biliyorum tıka basa beyniniz doldu ama artık bu bölümde anlattığım karakterlerin dışındakiler yok artık (Anıl harici)
Yeni bölüme kadar güdbay❤️

Son SarılmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin