« Είναι σίγουρα αυτή η διαθήκη, της γιαγιάς πατέρα;» Είπε ο Ανδρέας κοιτάζοντας τον πατέρα του. Φαινόταν δύσπιστος.... Αναρωτιόμουν πολλές φορές γιατί ο Ανδρέας κάποιες φορές μιλούσε απότομα στους γονείς του. Τελικά όμως κατάλαβα εκείνο το καλοκαίρι γιατί ο Ανδρέας της φερόταν ψυχρά. Αυτή.. ήταν αδίστακτη, θρασύτατη και ευτυχώς ο Ανδρέας δεν τής είχε μοιάσει και σχεδόν ποτέ δεν την υπεράσπιζε.. Είχε πάρει από το σόι μας και όχι από το δικό της...
Το απόγευμα το πέρασα στο σπίτι. Έκατσα να βλέπω ταινίες στο δωμάτιό μου. Δεν είχα πλέον καμία θέση μέσα στο σπίτι. Δεν μου άνηκε. Κατάλαβα ότι έπρεπε να σταματήσω να σχεδιάζω εκδίκηση για την Ευγενία. Έπρεπε να τα αφήσω όλα πίσω μου και να γυρίσω τελικά στην Αγγλία για να συνεχίσω τις σπουδές μου.. Η γιαγιά για άλλη μία φορά έδειξε την εμπιστοσύνη της στον Παύλο και στην Ευγενία με αυτή την διαθήκη. Αφού λοιπόν τους αγαπούσε τόσο θα ήταν εύκολο να συγχωρήσει την Ευγενία για το δηλητήριο που της έριξε στον ορό της με το οποίο την σκότωσε. Οπότε δεν υπήρχε λόγος πια να σκέφτομαι την καταστροφή της Ευγενίας για να αναπαυτεί η ψυχή της γιαγιάς και της θείας μου.
Τελικά μετά από ώρες σκέψης πήρα την απόφασή μου. Τέλη Αυγούστου με αρχές Σεπτέμβρη του ΄15 θα γυρνούσα Αγγλία για να συνεχίσω το δεύτερο έτος της Νομικής.
Δονήθηκε το κινητό μου. Κοίταξα την οθόνη και με καλούσε ο Ορέστης.
«Παρακαλώ.»
« Τι κάνεις Λία» Μου είπε. Ακουγόταν περίεργα. Μαστουρωμένος ίσως....κοιμησμένος..
« Έχεις πιει, έτσι;»
« Ναι.. Έχω πιει! Αλλά σε νοιάζει; Δεν σε νοιάζει!!» Μου είπε μεθυσμένα. Δεν ήξερε τι του γινόταν. Ήμουν σίγουρη.
«Πού είσαι να έρθω να μιλήσουμε; Πες μου σε παρακαλώ» Του είπα και ανασηκώθηκα στο κρεβάτι.
«Σπίτι μου... εδώ όπου κοιμηθήκαμε πρώτη φορά μαζί..»
«Πού είσαι να έρθω να μιλήσουμε; Πες μου σε παρακαλώ»Του είπα και ανασηκώθηκα στο κρεβάτι.
«Σπίτι μου... εδώ όπου κοιμηθήκαμε πρώτη φορά μαζί..»
«Έρχομαι να σε βρω!»
Πήρα τηλέφωνο τον Ανδρέα να με πάει μέχρι την Χώρα. Στην αρχή αρνήθηκε γιατί είχε δουλειά. Έτσι τουλάχιστον μου είπε. Δεν το πίστεψα βέβαια γιατί ακουγόταν κάπως παράξενα στο τηλέφωνο. Αλλά τελικά μου έκανε το χατίρι. Μού είχε αδυναμία οπότε δεν αρνήθηκε. Μαζί του είχα κάνει δέκα μαθήματα οδήγησης και τα Χριστούγεννα του 2016 θα έπαιρνα δίπλωμα οδήγησης εδώ στην Ελλάδα. Έτσι είχαμε συμφωνήσει με τους γονείς μου. Ο Ανδρέας ήρθε και με πήρε από το σπίτι. Δεν ανέβηκε όμως επάνω παρά την πρόταση της Ευγενίας.
KAMU SEDANG MEMBACA
Θέλω Μόνο Να Ξέρω Γιατί...
Fiksi Sejarah2010... Ανατροφή στην Άνδρο, μισές σπουδές στην Αθήνα και μισές στην Αγγλία. Νομική! Το επάγγελμα του πατέρα της και του αδερφού του! Ο θάνατος της γιαγιάς της και της θείας της αρκούν για να αλλάξουν τη ζωή της οριστικά! Η ψυχολογία της αγνώριστη σ...