Ντύθηκα και έπλυνα το πρόσωπό μου. Φοβόμουν για τις εξετάσεις που θα έπαιρνα σε λίγο στα χέρια μου. Στην μαμά μου εν τω μεταξύ δεν είχα πει τίποτα! Ούτε στην Άννα...θα άρχιζε τις υπερβολές και άντε να την πείσεις ότι είσαι καλά. Πήρα την τσάντα μου και βγήκα στην αυλή να δω πού ήταν η Ευγενία.
Ακουμπούσε στα κάγκελα και εισέπνεε αέρα. Είχε αλλάξει συμπεριφορά απέναντί μου τελευταία. Ίσως για να μην μιλήσω για το θέμα του εραστή...
«Έλα πάμε;» Την ρώτησα..
«Ναι Λία... πάμε» Μού είπε. Σε όλο τον δρόμο ήταν αμίλητη και σκεπτική. Κάτι είχε αυτή η γυναίκα σήμερα.
Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και την ρώτησα.
«Τι έχεις σήμερα;» Είπα και κούμπωσα την ζώνη μου.
«Ο θείος σου δεν με έχει πάρει καθόλου τηλέφωνο! Να ανησυχήσω;»
«Αφού έτσι και αλλιώς είστε ψυχραμένοι!»
«Μας άκουσες προχτές το βράδυ ε;»
«Ναι Ευγενία.. Άντε βάλε μπροστά να φύγουμε..» Είπα.
Μπήκαμε στο ιατρείο του Μάνου .Παναγία μου πόσο αηδία ένιωθα πια.. Ήθελα να κάνω εμετό έχοντας αυτούς τους δύο μπροστά μου. Καθίσαμε, καλημεριστήκαμε και μπήκα κατευθείαν στο θέμα. Η Ευγενία καθόταν στην καρέκλα και κοιτούσε το πάτωμα και μας άκουγε. Δεν σήκωσε το κεφάλι της να κοιτάξει ούτε τον Μάνο ούτε εμένα.
«Λοιπόν; Τι έδειξαν οι εξετάσεις;» ρώτησα
«Το απόλυτο τίποτα! Όλα είναι φυσιολογικά! Όλες τις απαραίτητες εξετάσεις έκανα με το αίμα σου και όλα είναι μία χαρά»
«Και....και τότε από πού κι ως πού όλο αυτό το μαρτύριο; Δεν σε καταλαβαίνω!»
«Τότε Λία.....είναι γυναικολογικό κορίτσι μου» Είπε και η Ευγενία σήκωσε το κεφάλι της και με κοίταξε. Κάτι ήθελε να μού πει με τα μάτια της.. Αυτή η στάση που κρατούσε τις τελευταίες μέρες δεν με συγκινούσε! Αντίθετα παρέμενε το μίσος μου.
«Γυναικολογικό; Πώς μπορούμε να είμαστε σίγουροι» Η φωνή μου έτρεμε. Φοβόμουν...και το χειρότερο είναι ότι δεν ήταν μαζί μου ούτε η Άννα, ούτε ο Ανδρέας.. Να νιώθω ασφάλεια, σιγουριά.
«Τώρα κιόλας θα πάμε στην Θεοδοσία την Ιωαννίδου! Γυναικολόγος..θα κάνεις υπέρηχο!»
«Μην χάνουμε χρόνο! Πάμε αμέσως..» Είπε η Ευγενία και σηκώθηκε όρθια.. Μύγα την τσίμπησε;
CITEȘTI
Θέλω Μόνο Να Ξέρω Γιατί...
Ficțiune istorică2010... Ανατροφή στην Άνδρο, μισές σπουδές στην Αθήνα και μισές στην Αγγλία. Νομική! Το επάγγελμα του πατέρα της και του αδερφού του! Ο θάνατος της γιαγιάς της και της θείας της αρκούν για να αλλάξουν τη ζωή της οριστικά! Η ψυχολογία της αγνώριστη σ...