-Συνάντηση-

63 13 0
                                    

Το επόμενο πρωί ξύπνησα νωρίς. Δεν είχα ύπνο. Πήρα το κινητό μου από το κομοδίνο και κοίταξα την ώρα. Ήταν 8:00 το πρωί. Σηκώθηκα από το διπλό κρεβάτι. Πήρα μία ανάσα γιατί δεν ήξερα τι θα έβρισκα μπροστά μου εκείνη την ημέρα και άνοιξα την πόρτα. Το δωμάτιο της γιαγιάς μου ήταν ακριβώς απέναντι από το δικό μου δωμάτιο αλλά απέφυγα να μπω μέσα. Δεν μπορούσα να την αντικρίσω. Πήγα στην κουζίνα και εκεί είδα την Ευγενία να κάθεται και να πίνει τον καφέ της. Νόμιζα ότι κοιμόταν και ότι θα είχα την ησυχία μου αλλά τελικά έκανα λάθος.

''Καλημέρα μπουμπου μου να σου βάλω καφέ;''

"Θα βάλω μόνη μου μην σηκώνεσαι '' Της απάντησα στεγνά και έβαλα σε μία κούπα λίγο καφέ.

"Θες να φας κάτι; Χτες το βράδυ έμεινες νηστική'' με ρώτησε

" Μην κάνεις άλλες ερωτήσεις γιατί τα νεύρα μου δεν είναι καλά'' Της απάντησα έντονα και μία φλέβα πετάχτηκε στον λαιμό μου από τα νεύρα.

" Ηρέμησε παιδί μου... ξέρω ότι είσαι στενοχωρημένη αλλά δεν μου έχεις ξανά μιλήσει έτσι''

"Δεν σε έβρισα κιόλας... Θέλω να σε ρωτήσω κάτι.'' Της απάντησα και κατάπια μία γουλιά καφέ.

" ό,τι θες''

"Η γιαγιά σού έχει πολλή αδυναμία και στο δείχνει με τον καλύτερο τρόπο σωστά ; "

"Ναι πού θες να καταλήξεις ; ''

"Και όχι βέβαια μόνο σε εσένα αλλά και στον θείο τον Παύλο. Πάντα φαινόταν ότι τον αγαπούσε περισσότερο από τον πατέρα μου και από την θεία την Ρένα'' συνέχισα την πρότασή μου.

"Εδώ κάνεις λάθος'' Είπε και πήγε να σηκωθεί από την καρέκλα αλλά την κράτησα από το μπράτσο και της είπα να καθίσει πάλι.

"Θυμάσαι ένα από τα πολλαπλά περιστατικά από τα οποία φαινόταν η αδυναμία που σας έχει; ''

Ήταν πριν ένα χρόνο πριν ακόμα πεθάνει η θεία μου, ένα μεσημέρι αφού είχα γυρίσει από το σχολείο. Στην κουζίνα ήταν μία τραπεζική υπάλληλος, η Ευγενία και ο θείος μου ο Παύλος.

"Μαμά είστε καλά.. Μήπως θέλετε να συνεχίσουμε σε λίγο την διαδικασία; ''

"Όχι Ευγενία μου, όχι θα τελειώσουμε τώρα έτσι κι αλλιώς'' της απάντησε η γιαγιά μου.

' ' Κυρία Αιμιλία θα σας ρωτήσω μία τελευταία φορά πριν υπογράψετε το τελευταίο έντυπο. Μήπως θέλετε να προσθέσετε και κάποιο άλλο όνομα στο βιβλιάριο τραπέζης εκτός του Παύλου Γουλανδρή και της Ευγενίας Δήμου;''

Θέλω Μόνο Να Ξέρω Γιατί...Where stories live. Discover now