'Velvet Odrea
Nusibraukiau plaukus nuo veido žvelgdama į savo atvaizdą veidrodyje, kuris buvo apklijuotas lipdukais ir aprašinėtas įvairiais žodžiais, kurių daugumos neįskaičiau.
- Ką mes veikiame čia?- paklausiau apsisukdama ir atsiremdama į kriauklę už savęs bei rankas susikryžiuodama ties krūtine. Man nepatiko žvelgti į savo atvaizdą būtent todėl mėginau to vengti.
- Restoranas buvo per daug rami vieta.- Louis patrūkčiojo pečiais man atsidusus ir menkai papurčius galvą.
- Čia per daug triukšmo ir aš negaliu pakęsti to.- tariau stebėdama kaip jis prieina prie manęs. Man nebuvo itin jauku būti klubo, kuriame buvome, tuolete, nes net neįsivaizdavau kiek visokio mėšlo čia buvo. Tačiau žinojau, jog kriauklė, į kurią rėmiausi, nebuvo valyta nuo klubo atsidarymo, tikriausiai. Tai matėsi ant jos ir ant veidrodžio.
- Tuomet mes galime grįžti atgal į viešbutį.- jis tarė man menkai kilstelėjus galvą ir pažvelgus į jį jam atsistojus prieš mane ir viena ranka atsirėmus į kriauklę man iš dešinės.
- Vien iš tavo veido galiu suprasti, jog tu nenori būti viename kambaryje su manimi. Supratau tai vos tu prabilai apie restoraną ir būtent todėl neprieštaravau.- sumurmėjau stebėdama kaip jis susiraukia. Galėjau jausti kaip kita jo ranka apsiveja mano liemenį, kurį dengė tik ta pati palaidinė, dėl kurios jis prieštaravo.
- Viską supratai neteisingai. Maniau, jog tu nenori būti viena su manimi ypač po to, kai leidai suprasti, jog nenori niekur skubėti.- jis tarė man dantimis sukandus apatinę lūpą norint suvaldyti šypseną. Nežinau ar tokią mano reakciją paveikė mažas alkoholio kiekis esantis mano kraujyje, ar tai kokia kvaila yra ši situacija.
- Tuomet mes grįšime į viešbutį.- jis neatsitraukė nuo manęs man pakėlus akis į jį. Laikiau rankas vis dar sukryžiuotas ties krūtine ir nenuleidau jų net jam pasilenkus ir priglaudus lūpas prie mano. Atsakiau jam tuo pačiu jausdama jo ranką, kuri iki šiol buvo ant kriauklės krašto, prisiglaudžiant prie mano skruosto tuo pačiu jam patraukus plaukus nuo jo. Atsakiau jam tuo pačiu jausdama kaip jis prieina žingsiu prie manęs man visiškai prisispaudus prie kriauklės ir galint jausti menką skausmą, tačiau neketinau atsitraukti dėl to. Nuleidau rankas nuo savo krūtinės viena jų apsivydama jo kaklą ir prisitraukdama jį prie savęs. Kita nusileidusi jo krūtine suėmiau marškinėlių kraštą. Galėjau jausti kaip Louis pirštai suima mano palaidinės užtrauktuką, tačiau jis buvo priverstas atsitraukti nuo manęs vos durys atsivėrė.
- Prie šio tuoleto driekiasi eilė. Galėsite pasidulkinti viešbutyje.- Markus sumurmėjo stovėdamas tarpduryje vos Louis atsitraukė nuo manęs ir aš gavau galimybę atsitraukti nuo kriauklės. Tai nebuvo pati patogiausia pozicija. Užtraukusi palaidinės užtrauktuką išėjau iš tuoleto sustodama vos pajutau kaip kažkieno pirštai apsivija mano riešą.
Sustojau apsisukdama ir pažvelgdama į Louis. Jis atleido mano riešą ir nusivilko savo juodą švarką uždėdamas jį ant mano pečių man susiraukus.
- Man reikia sutvarkyti vieną dalyką ir tuomet mes važiuosime. Tiesiog palauk čia, gerai?- nors nenorėjau, jog jis paliktų mane čia vieną linktelėjau stebėdama kaip Louis praeina pro mane ir nueina koridoriumi, kuris buvo pilnas žmonių, kuriems reikėjo į tuoletą arba jie tiesiog stovėjo čia, nes muzika čia nebuvo tokia garsi.
- Galiu palaikyti tau kompaniją, tiesa?- pažvelgiau į tuoleto pusę pastebėdama Markus netoliese. Atsidusau atsiremdama į sieną ir rankas įkišdama į plačias švarko rankoves. Įkišau jas į kišenes galėdama užčiuopti raktelius vienoje jų, o kita buvo tuščia.- Atrodei daug draugiškesnė.
- Nesu draugiška, kai esu girta.- sumurmėjau nuleisdama akis ir žvelgdama žemyn. Jaučiausi nejaukiai, kai Louis nebuvo prie manęs. Buvau per daug įpratusi prie jo buvimo šalia manęs visą laiką.
- Tu neatrodai girta.- Markus atsistojo prieš mane viena ranka atsiremdamas į sieną virš mano galvos.
- Nes išgėriau tik kelis gėrimus.- nukreipiau žvilgsnį į tą pusę, į kurią nuėjo Louis tikėdamasi, kad jis grįš greitai, nes ši situacija man nepatiko. Man nepatiko tai kaip arti manęs buvo Markus ir stiprus alkoholio kvapas sklindantis nuo jo.
- Dulkinau visas Louis merginas. Ir sužadėtinę. Dariau tai todėl, nes norėjau įrodyti jam, jog jis nėra geresnis už mane visur. Žinai tiesiog parodyti, jog taip pat galiu gauti ko noriu ir tai kas priklauso jam.- jo žodžiai privertė susiraukti ir pažvelgti į jį kilstelint akis, nes Markus buvo ganėtinai aukštas.
- Ką nori tuo pasakyti?- paklausiau jausdama susiraukimą atsirandant mano veide. Man nepatiko tema, kurią jis pasirinko, pokalbiui su manimi. Po to, kai mūsų "pažinties" pradžioje jis išvadino mane kekše norinčia Louis pinigų negaliu leisti sau susidaryti gero įspūdžio apie jį, nes nenoriu būti užpulta jo šiurkščių žodžių ir vėl.
- Tu esi jo mergina.- jo žodžiai privertė nusijuokti ir nuleisti galvą papurtant ją.
- Tau nepavyks permiegoti su manimi.- tariau stebėdama kaip jis susiraukia, tačiau neilgai trukus jo lūpas paliko juokas privertęs susiraukti mane.
- Visos taip sakė.- jis tarė. Pavarčiau akis paimdama vienkartinį puodelį iš jo rankos ir menkai papurtydama jį bei taip įsitikindama, jog jame vis dar yra gėrimo. Pridėjau jį prie lūpų menkai užversdama galvą ir atsigerdama. Galėjau jausti kaip karti degtinė nudegina gerklę. Atitraukiau puodelį nuo lūpų ir atsisukau į Markus pusę jausdama kaip jis išlysta iš rankų vos jis prispaudė savo lūpas prie mano. Galėjau jausti kaip mano džinsai sudrėksta dėl išsiliejusios degtinės.
Suvokusi kas vyksta rankomis įsirėmiau į jo krūtinę atstumdama jį kas buvo sudėtinga dėl alkoholio, kuris smogė man į galvą. Vos Markus atsitraukė nuo manęs trenkiau jam stebėdama kaip jis susiima už skruosto ir neilgai trukus pakelia akis į mane.
Man nespėjus sureaguoti į viską kas vyksta atsitraukiau nuo jo vos Markus susiėmė už nosies, iš kurios pasirodė kraujas ir susilenkė. Net jeigu norėjau kažką padaryti negalėjau dėl man nesuprantamos priežasties Louis trenkiant jam dar kartą ir šįkart atremiant į sieną šalia manęs kas privertė žengti dar vieną žingsnį atgal.
Vos Louis trenkė jam ir Markus galva susidūrė su siena suvokimas kas vyksta smogė į galvą priversdamas žengti žingsnį į priekį ir ranką uždėti ant jo peties. Tikėjausi nesulaukti smūgio, kurio jau seniai būčiau sulaukusi iš Džeimso.
Louis atleido Markus, kuris vietoj to, jog parodytų, kad jaučia skausmą, tiesiog nusijuokė nuslysdamas siena ir atsisėsdamas ant žemės bei ranka perbraukdamas per nosį kuri kraujavo.
- Eime.- Louis pirštai stipriai apsivijo mano riešą jam prisitraukus mane prie savęs, kai aš vis dar stovėjau toje pačioje vietoje nejudėdama.
- Bet-
-Velvet.- jis nutraukė mane man apsisukus ir nusekus jį link išėjimo iš klubo.
○○○