'Velvet Odrea
Pajutusi menką šaltį ir ne stiprų purtymą sunkiai pramerkiau akis kelis kartus sumirksėdama dėl šviesos, kuri buvo be gali ryški. Sunkiai apsižvalgiau patalpoje girdėdama ir jausdama kaip atodūsis išsprūsta pro lūpas suvokus, jog esu savo kambaryje klube. Pažvelgiau į tą pusę, iš kurios jutau purtymą, ir pasikėliau nuo sofos vos sutikusi Leo žalias akis.
- Kodėl tu mane pabudinai?- sumurmėjau galvą gražindama ant sofos ranktūrio ir užmerkdama akis. Norėjau tiesiog miegoti kiek galėdama ilgiau vien tam, jog nereikėtų galvoti apie viską ką padariau ir griaužti savęs. Bijojau, jog pradėsiu visko gailėtis per stipriai net jeigu neturėčiau to daryti. Šiuo metu turiu rūpintis tik dėl pinigų, kuriuos man reikia uždirbti, jog galėčiau rasti padorią gyvenamąją vietą ir susigrąžinti Adamą.
- Vos atėjus į klubą Ela pasakė, jog tu grįžai vakar. Viena.- paskutinį žodį Leo pridėjo tyliau atitraukdamas kėdę prie stalo ir klesteldamas ant jos. Atsisėdau ant sofos antklodę užsitempdama kiek aukščiau ir ja paslėpdama savo nuogas kojas.- Kur tavo vaikinas?- atsidusau atsiremdama į sieną už savęs vos išgirdau Leo klausimą. Užmerkiau akis tarp rankų suspausdama šviesią antklodę.
- Galime nekalbėti apie mane ir jį? Arba nekalbėti apie jį, iš viso.- sumurmėjau laikydama akis užmerktas, tačiau vos suvokiau kur mano mintys krypsta greitai jas atmerkiau. Nukreipiau žvilgsnį į Leo, kuris sėdėjo ant kėdės atsirėmęs į jos atlošą ir žvelgė į mane.
- Jūs susipykote? Esu įsitikinęs, jog kad ir kas nutiko tai nebuvo tyčia ir jis nenorėjo to-
- Aš mečiau jį.- nutraukiau brunetą menkai susiraukdama dėl to, jog jis mėgino ''išteisinti'' Louis net jeigu jis nežino kas nutiko. Tai privertė suvokti, jog nesvarbu kas nutiktų jis vis tiek darytų tą patį.
- Tu jam patinki, Velvet.
- Tu nesupranti.- papurčiau galvą ją nuleisdama ir ranka perbraukdama per plaukus, kurie buvo menkai susivėlę po gulėjimo.
- Tai tu nesupranti, Velvet.- Leo atsiduso man pažvelgus į jį.- Tu nematei to kaip jis žvelgia į tave-
- Jis pasakė man, jog myli mane.- nutraukiau Leo stebėdama kaip jis pažvelgia į mane kelis kartus sumirksėdamas ir galiausiai priversdamas susiraukti vos išgirdau kaip jis nusijuokia.
- Tu palikai jį, kai jis prisipažino tau meilėje? Tai absurdas, Velvet.- Leo palinko į mano pusę atšlydamas nuo kėdės atlošo ir alkūnes atremdamas į savo kelius.
- Tai mano problema, gerai? Nenoriu, jog tu ar kažkas kitas kištųsi į tai ir mėgintų perkalbėti mane, nes aš neketinu pakeisti savo nuomonės.- sumurmėjau rankas susikryžiuodama ties krūtine ir stebėdama kaip Leo atsidūsta pakildamas nuo kėdės bei pristumdamas ją prie stalo.
- Leisiu tau apsirengti.- jis ramiai tarė nueidamas prie durų, kurios buvo praviros, ir atverdamas jas. Vos Leo išėjo pro jas uždarydamas po savęs, nusimečiau antklodę pakildama nuo sofos ir greitai nueidama prie durų. Patikrinusi ar jos tikrai uždarytos apsisukau pagriebdama raktą, kuris gulėjo ant stalo, ir užrakindama jas. Lengviau atsidususi atsitraukiau nuo durų apsisukdama ir pažvelgdama į veidrodį. Mano plaukai buvo susivėlę, o makiažas, kurio nenusivaliau dėl nuovargio, buvo aplink mano akis ir atrodė tikrai siaubingai. Papurčiusi galvą nuėjau prie durų, kurios buvo kitame mažo kambario gale, atidarydama jas. Čia nebuvo vonios ar dušo kabinos, tad viskas ką galėjau padaryti tai nusiprausti veidą ir išsivalyti dantis.
Grįžusi į kambarį priėjau prie lagamino, kuris buvo sofos gale, ir atitraukusi jį išsitraukiau kelis drabužius. Man nepatiko tai kaip turėjau rengtis, tačiau nuo šiol ir vėl ketinau dirbti čia, tad turėjau tai daryti.