Dotkla jsem se kliky, ale náhle někdo promluvil.
,,Nechoď. " nebyl to ten koho jsem očekávala.
Kliku jsem pustila, ale pořád se dívala před sebe.
,,Stejně by jsme tě zase našli. " zasměje se.
Nevím jak to teď brát.
Otočím se a podívám se na vyššího chlapce s hnědymi vlasy.
Z mého pohledu asi pochopil, že jsem ten 'vtip' moc nepochopila či nebrala jako vtip.
On si jenom odklašle, působí na mě neklidně.,,Uvařím ti čaj. " řekne a začne se otáčet.
Chvilku stojím a hypnotizuji dveře.
Opravdu by mě našli?
Pomalu se začnu taky otáčet a vydám se doleva směrem kuchyň.
Sednu si na židli jako předtím a v tichosti pozoruji okolí.
Po pár minutách už v rukách svírám hrníček s vařící tekutinou.,,Čím tě tak naštval, že jsi chtěla odejít? "
Je divný, že to neví, přece Tae má s ním ten nejlepší vztah ze všech.
Ještě s K., ale jeho počítat nemohu když jsou to vlastně bratři.,,Nechtěl mi dát odpověď. " řeknu stručně.
On ví na co narážím.
Každý v tomhle domě ví proč jsem tady, ale nikdo mi to nechce říct.,,Nechce ti to říct, protože kdyby to řekl musel by ti prozradit další věc." řekne a napije se černý čaje.
Takže je toho víc?
A já nic nevím.,,Jine prosím řekni mi to, řekni mi aspoň proč mi to nechce říct. " jsem zoufalá.
On si povzdechne a podívá se na mě.
,,Protože nechce aby jsi změnila na něj názor. " to je vše?
,,Myslím, že na to už je pozdě. " vím, že změna je život a taky jsem věděla, že nezůstane stejný jako před mnoha lety, ale on se změnil k horšímu a to radikálně.
,,Není, přece jste se viděli před třemi lety a v tu dobu byl ještě normální tedy 'normální'." nad tím se zasměju a on pokračuje.
,,To co ti nechce říct v tu dobu už věděl a zvládl to, ale teď?
Má, celkově máme toho hodně a důvod proč jsi tady je hrozný a on ví, že tě to zraní, hlavně si to dává za vinu ačkoliv tomu tak není. " dokončí výpravění Jin a já mám pocit, že jsem více zmatená než předtím.Takže on si myslí, že mě zradil?
,,Ale proč to furt protahuje? I když mi to řekne teď nebo až za týden ublíží mi to stejně, tak proč čekat? "
Jin vstane a odnese prázdný hrníček do dřezu.
Já jsem se ještě ani nenapila.,,Potřebuje informace, momentálně je zběsile shání a až je bude mít, tak ti to řekne. "
Takže bych už konečně zjistila proč jsem tady?
Když vidí, že mlčím ještě dodá.,,Hlavně se musí připravit na nenávist, kterou budeš vůči němu a nám pociťovat. "
Jak to můžou vědět?
,,Třeba se mýlíte. " řeknu.
Poděkuji za čaj a vydám se po schodech nahoru.
Otevřu dveře od mého pokoje a trochu se leknu.
Společnost jsem nečekala.
ČTEŠ
Tenká hranice
FanfictionVzpomínky na starou rodinu. Když se opět setkají, všechno se změnilo. Z lásky se stala nenávist. Nenávist vůči někomu, koho předtím milovala. Však mezi láskou a nenávistí je tenká hranice. _ Jedná se o mou první knížku tady na wattpadu (2015), b...