Poznámka:
[V - starší s červenými vlasy]
[Jin - mladší s hnědymi vlasy]Pohled V
Unaveně otevřu oči.
Hlava mě neskutečně bolí a stejně tak i celé tělo.
Je mi strašná zima.
Trochu se nazvednu a naskytne se mi pohled na mé nahé tělo.
Všude po hrudi mám červené značky a otisky zubů.
Vystraší mě pohyb po mé levici.,,Doprdele. " vedle mě ležel Jin.
Ležel na zádech a můj pohled se přemístíl na jeho odhalený hruď.
Po celém krku a i hrudi měl škrábance.
Trochu jsem spanikařil.
On pootevřel oko a následně zívl.,,Kurva Jine proč jsi nahý?! "křiknu na něj a on trochu povyskočí.
Potom opět zavře oči a jenom si povzdechne.
,,Musíš řvát už od rána? " zašeptá.
Mám sto chutí ho praštit.
Opatrně si sednu a hlavu si položím do dlaní.
Mám jenom nejasné vzpomínky...Vlastně si skoro na nic nevzpomínám.Úryvky z minulé noci (pohled 3 osoby)
Chlapec s červenými vlasy dopil neznámou tekutinu.
Mladší kluk se začal usmívat a lehce staršího kousl do krku.
Neužíval si to, bylo mu to přímo odporné.Chtěl mladšího odstrčit, ale měl pocit, že se nemůže hnout.
Sundal si tričko a chtěl to udělat i u staršího.
Byl slabý, ale snažil se mu bránit a tak ho začal různě škrábat.Mladší to skoro necítil a místo toho aby přestal mu sundal tričko a začal ho pokládat na postel.
Věděl, že se to staršímu nelíbí, ale dělal to pro vlastní potěšení.
Začal ho silně kousat po hrudi a tak kluk s červenými vlasy zakňučel bolestí.Přesunul se na jeho krk, kde dělal úplně to samé.
Jeho ruka se však dostala k rozkroku staršího.
Dostal se mu pod vrstvu oblečení a začal dělat intenzivní pohyby nahoru a dolů.Starší si to neužíval, ale i tak se musel držet aby nezačal vzdychat.
Přál si ať ho může odstrčit, ale neměl sílu ani zvednout ruce.
Cítil neskutečnou únavu a hlavně znechuť.,,Jine prosím přestaň. " zašeptal.
Na nic se nezmohl.
Chlapec s hnědymi vlasy se zasmál.
Přidal na rychlosti a přitom ho začal líbat po hrudi.,,Přestaň... " starší si to nechtěl připustit, ale věděl, že už se to blíží.
Mladší to ještě párkrát zopakoval.
To už starší nevydržel, jeho tělem projela nával rozkoše a i přes snahu byl donucen slastně zasténat.
Slyšel jak se kluk přilepený na jeho hrudi směje.Přišel si odporný.
Poslední na co si pamatuje jsou nechutné doteky a jeho znepokojující slova.,,Já vždycky dostanu to co chci."
Přítomnost
Vzpomínám si jenom na jeho chladné doteky.
Na pár slov a nepříjemný pocit.
Však bohužel to nedokážu spojit v jedno.Že by ta neznáma tekutina?
Ale proč by to dělal?
Jednou mi už ublížil, nechal aby někdo trpěl a to mě bolelo víc než cokoli jiné.Věřil jsem mu, že by toho opět využil?
Pořád spokojeně ležel a měl lehký úsměv na tváři.
Naštvaně jsem ho sledoval, on si toho všiml.,,Mohl jsi být opatrnější, bolí mě celé tělo. " když to vyslovil začal jsem se potit.
Na co si to doprdele hraje?
Chce tím říct, že jsme...?
Pořád se na něj dívám a doufám, že si ze mě utahuje.
Tohle se nestalo.Kdyby vycítil, že tomu nerozumím a tak otevřel oči a v klidu řekl.
,,Spali jsme spolu. " nedokážu vysvětlit, jak jsem se cítil.
Kurva ať je to jenom zlý sen.
,,My jsme spolu spali?! " křiknu.
,,Vy jste spolu spali?" srdce mi začne bušit o sto šest.
Kouknu se ke dveřím, kde stojí dívka s nechápavým výrazem.
,,Noro..." zašeptám, ale to už se dveře zabouchly a já jsem s lítostí sledoval místo, kde před chvilkou stála dívka kterou jsem teď nejvíc potřeboval.
Kdo tušil, že se to stane? :D
Jinak ty úryvky jsou pro vás Tae si na nic nevzpomíná, má jenom nejasné vzpomínky na doteky a podobně.
Snad se díl líbil ^^
ČTEŠ
Tenká hranice
FanfictionVzpomínky na starou rodinu. Když se opět setkají, všechno se změnilo. Z lásky se stala nenávist. Nenávist vůči někomu, koho předtím milovala. Však mezi láskou a nenávistí je tenká hranice. _ Jedná se o mou první knížku tady na wattpadu (2015), b...