,,Co tady děláme? " tmavá ulička nedaleko od domova.
Museli jsme vystoupit a čekat.
Najednou jsem spatřila světla vozů.
Limuzína? Vážně?
Podívala jsem se na RM a zvedla obočí.,,Co? Přece tam nemůžeme s černou dodávkou, vypadalo by to trochu podezřele nemyslíš? " něco na tom bude.
,,Ale to, že tam přijde holka v teniskách a s doprovodem šesti kluků je v pohodě? " Gí se začne smát a já s ním.
Potom nastoupíme a teď už opravdu vyrážíme k místu.
•••
Vystoupíme z auta a náš neznámý řidič odjede.
,,Větší než jsem očekávala. " zamumlám spíše pro sebe.
Luxusně vypadající bílý dům, který se doslova třpytí.
Všude jsou připevněná malá světýlka, okolo lamp, oken a dveří.,,Tak pojď. " zašeptá Sugar a lehce mě chytne za ruku.
Oni losovali?
Mám pocit, že Gí prohrál a proto teď musí být se mnou.U nich by mě to nepřekvapilo.
Červený koberec jako cestička vedoucí do domu.
Když vejdeme jako první co spatřím je muž středního věku.,,Mohu váš kabát slečno? " nejistě kývnu a on jako správný gentleman mi kabát sundá.
Popřeje nám příjemnou zábavu a začne se věnovat dalším hostům.
Je jako zaseknutá nahrávka, říká u každého to samé.Znervózním když spatřím ty lidi.
Dívky mají na sobě šaty za několik tisíc a na rtech falešný úsměv.
Chlapi v oblecích a se šampaňským v ruce, který se smějí vlastním nepovedeným vtipům.
Velký prostor pro tanec a malý pódium pro živou hudbu.
A okolo jsou stoly na odpočinek a pokec s přáteli.Je zvláštní, že je tu někde Reni a Jin, ale hnusnější pocit je, že tím pádem je tu ten co má tohle všechno na svědomí.
Sedneme si ke stolu u kouta, kde máme výhled na všechno.
Tae kývne a s RM se zvednou a vyrazí přímo do prostoru dění.,,Proč tam jdou? " zeptám se Jimina.
On se poškrábe na čele a kouknu se tím směrem.
,,Řekněme, že jsou tady dost známý a tak museli jít pozdravit několik lidí. " oni je tady znají?
Jak to, že mají něco společného?
Chlapci z vedlejšího stolu se na mě začali dívat.Nervózně jsem si začala hrát s prsty.
Co když jim došlo, že jsem nepatřím?
Ten nejvyšší se zvedne a začne si to mířit k nám.Vyděšeně se kouknu na kluky, ale J.H. mi naznačí ať jsem v klidu.
Spolknu knedlík v krku a kouknu se na kluka s černými vlasy, který už stojí přímo u nás.
Kývne na kluky jako běžný pozdrav a potom se koukne na mě.,,Můžu prosit o tanec? " takže mě nepřišel zabít, to je dobré znamení.
S úsměvem kývnu a opatrně mu podám ruku.
V tanci moc dobrá nejsem, ale něco snad zvládnu.
Dovede mě na taneční parket, kde už je hodně lidí.,,Jak se jmenuješ? " zeptá se.
Ačkoliv mi přijde milý a sympatický, tak nemám v plánu mu prozradit pravou identitu.
Lehce položí ruce na má záda a já ho pravou rukou chytnu za ruku, tu levou mu volně položím na rameno.
,,Alex." mám ráda to jméno, tak proč ne?
,,Já jsem Chris, těší mě. " zastaví se v tanci a podá mi ruku.
Nad tím gestem se zasměju a samozřejmě mu ruku příjmu.
Potom se opět vrátíme do tančící polohy a začneme si povídat.
Je zábavný a hlavně milý.
Najednou mu někdo poklepe na ramena.,,Mohu? " hluboký hlas.
Chris se na mě podívá a následně pustí.
,,Ještě se uvidíme. " řekne a usměje se.
Vystřídá ho chlapec s červenými vlasy.
Jednou rukou mě chytne za pas a tou druhou si proplete se mnou prsty.,,Porušila jsi pravidlo. " řekne podrážděně.
Je pravda, že mi řekl, že se nemám s nikým bavit.
,,Takže celý večer jsem měla sedět na zadku a hrát si na němého?" ptám se sarkasticky.
Slyším jak se zasmál.
,,Ano, přesně tak. " parketa se trochu vyprázdnila.
Zatím vypadá všechno v pořádku.
,,Líbí se ti ty šaty? " zeptá se najednou.
To mě trošičku překvapí.
On je koupil?
Podívám se na něj nevěřícně.,,Proto jsem byl pryč, hledal jsem perfektní šaty pro tebe. " když to vysloví hnedka odvrátí pohled.
Nevím, jak to mám teď brát.
Hledal krásný šaty, aby na mě bylo aspoň něco hezkého.
A nebo to byl skrytý kompliment?,,Děkuji, jsou opravdu nádherný. " když se tedy otočil, tak mu věnuji pusu na tvář za vděk.
Otočí se, ale to už si raději schovám tvář do jeho hrudi.
Skončí písnička a my se odtáhneme.,,Za chvilku přijdu. " řekne bez emocí a odejde.
Povzdechnu si a vydám se zpátky za klukama.
Už se vrátil i RM a všichni se o něčem baví.
Sednu si na místo a napiju se koktejlu, který mi zatím objednali.•••
Uběhne hodina a pořád nic.
Zvednu se za účelem jít na toaletu.,,Kam jdeš?" ptá se Gí.
,,Na toaletu, tam se mnou chodit nemusíš. " kdybych mu to neřekla, byl by schopný se zvednout a jít za mnou.
,,Dávej na sebe pozor. " řekne a usměje se.
Líbí se mi jeho milá stránka, ale bojím se, že když na to zvyknu, tak třeba bude zítra zase ten kluk, který mě bude nenávidět a chtít mi ublížit.
Jdu na druhý konec vedle pódia, kde je malá chodba.Chci zatočit a otevřít dveře, ale někdo mi upoutá pozornost.
,,Alex počkej! Potřebuji pomoc. " přiběhne za mnou Chris.
Těžce dýchá a vypadá divně.
,,Co se děje? " on přijde blíž a snaží se popadnout dech.
,,Já přesně nevím, chlapi začali bít toho kluka se kterým jsi tančila."
Začne mi bušit srdce o sto šest.Ubližují Taemu?
Už to začíná.,,Kudy? " ptám se rychle.
On ukáže na schody na konci chodby.
Ještě, že mám tenisky.
Rozběhnu se tím směrem a Chris hned za mnou.
Možná jsem měla jít za ostatníma pro pomoc, ale v ten moment vás to nenapadne.Otevřu jediný dveře a pohltí mě tma.
Dveře se zabouchnou a mě ovládne špatný pocit.,,Nenaučili tě, že nemáš věřit cizím lidem, Noro? "
Konečně jsem se k tomu dokopala :D
Komu myslíte, že patří ta poslední věta? Je to Chris nebo někdo úplně jiný? :D
Snad se díl líbil ^^
ČTEŠ
Tenká hranice
FanfictionVzpomínky na starou rodinu. Když se opět setkají, všechno se změnilo. Z lásky se stala nenávist. Nenávist vůči někomu, koho předtím milovala. Však mezi láskou a nenávistí je tenká hranice. _ Jedná se o mou první knížku tady na wattpadu (2015), b...