Dostala jsem útulný pokoj v prvním patře.
Začala jsem vybalovat oblečení, ale malé překvapení mi přistálo v tašce.,,Chceš mi pomoct Toto? " pejsek zakloní hlavu na pravou stranu.
Nad tím se zasměju, opatrně ho vezmu do ruky a posadím na postel.
Pohladím ho za ucho a vrátím se k vybalování.•••
Když jsem měla hotovo lehla jsem si vedle Tota, který ke mně hned přiskočil a vynutil pohlazení. Různě jsem s ním hrála a blbla.
,,Noro? Neviděla jsi To-" Tae se objevil u mě v pokoji.
Když nás spatřil, tak se usmál a lehl si taky. Společně jsme hráli s pejskem. Měla jsem příjemný pocit na hrudi. Líbilo se mi, že se usmívá. Pokud se směje on, tak já taky.
Chvilku bylo ticho jenom se lehce usmíval a díval se na mě, znervózňovalo mě to.
,,Jdu něco uvařit k večeři." zvedne se a Toto uteče za páníčkem.
Bylo tu opět ticho. Nechtěla jsem tu zůstat sama, tak jsem se postavila a odešla taky do kuchyně.
•••
,,Děkuji." podám mu prázdný talíř.
Nevěděla jsem, že umí tak dobře vařit.
Po večeři jsem připravila čaj pro něj a i pro sebe.Přemístila jsem se do obýváku a nápoje položila na stůl. Toto byl venku na zahradě, takže tu byl klid. Tae zapne film a sedne si vedle mě.
Tiše sledujeme film do té doby než promluví.,,Proč jsi s ním?" stále se dívá na obrazovku. Proč jsem s ním?
Měla bych odpovědet, protože ho miluju, že?
Proč mi to dělá takový problém?
Proč to nedokážu vyslovit s úsměvem na tváři?,,Miluji ho." vyslovím těžce. On se ironicky zasměje a otočí se na mě.
,,On tomu možná věřil, ale já nejsem debil Noro, viděl jsem s jakou těžkostí jsi to musela vyslovit. " zaskočilo mě to.
Jak by to mohl vědět?
Já vím co cítím.,,Nedělej, že víš ke komu co cítím. Nezačínej se o mě starat teď. " s těmito slovy se zvednu a odejdu do pokoje.
Zalezu do koupelny a začnu si napouštět vanu.
Svlíknu se a ponořím se do teplé vody.Proč to vždycky pokazí?
Když už si začínám myslet, že je v pohodě, tak řekne něco čím to posere.
Jsem naštvaná, ale možná, že ne kvůli tomu.Třeba mě štve, že řekl pravdu.
Ale já Gí miluju, jenom na to jdu pomalu.•••
Po koupeli si usuším vlasy a převléknu se do pyžama.
Vrátím se do pokoje a lehnu si do postele.Popadnu mobil a najedu na kontakty.
Následně přiložím telefon k uchu a čekám než to ten dotyčný zvedne.G: ,,Noro?"
N: ,,Ahoj Sugar, všechno v pohodě?" chci se ujistit, že je všechno v naprostém pořádku .
Hlavně jsem ho chtěla slyšet.
G: Ano všechno v pořádku, ale už budu muset jít. Miluji tě. " ani jsem nestihla nic říct a už to položil.
Odložila jsem mobil na noční stolek, následně jsem si lehla na záda a pozorovala strop.
Ani jsem si to neuvědomila a začaly mi téct horké slzy.
Nevím proč to dělám.
Začala jsem plakat čím dál tím víc.
Únava mě však přemohla a já se slzy usnula.•••
Když jsem se chtěla otočit na bok, do někoho jsem narazila.
Byl to Tae, který ležel na boku.
Chtěla jsem něco říct, ale on si mě přitáhl k sobě.Objal mě kolem pasu a já neměla na výběr než si schovat tvář do jeho hrudi.
Začal mi bok lehce hladit a mě se rozbušilo srdce ještě víc.,,Slib mi, že už kvůli němu nebudeš nikdy brečet. " zašeptal u mého ucha.
Cítila jsem se trapně, že mě slyšel plakat.
,,Slib mi to. " nedokázala jsem odpovědět.
Měla jsem pocit, že si se mnou hraje.
Nenávidí mě? Má mě aspoň trochu rád?
U něj se cítím zvláštně.,,Slibuji. " odpovím potichu.
Je vtipný, že se kvůli němu trápím víc, jenom o tom neví.
Jindy bych ho už vyhodila z postele, ale teď ne.
Nechci aby odešel, nechci být sama.,,Dobrou noc. " zašeptá a více si mě k sobě přitáhne.
Jsem ráda, že je tma a tak nevidí můj rudý obličej.
,,Dobrou Tae. " pomalu se mi začnou zavírat oči, cítím jenom, jak mě opatrně hladí po vlasech, následně upadnu do říše snů.
Já jako sama nevím zda ho má Tae rád a nebo ne :D
Proč vůbec plakala?
Snad se díl líbil ^^
ČTEŠ
Tenká hranice
FanfictionVzpomínky na starou rodinu. Když se opět setkají, všechno se změnilo. Z lásky se stala nenávist. Nenávist vůči někomu, koho předtím milovala. Však mezi láskou a nenávistí je tenká hranice. _ Jedná se o mou první knížku tady na wattpadu (2015), b...