O týden později
Bojím se vycházet z pokoje, bojím se jeho.
Vyhýbám se mu, ale vím, že to nemůžu dělat věčně.
S nikým moc nemluvím, ne z toho důvodu, že bych se je bála, ale když jsou tam oni je tam i Jin, protože musí být pod dozorem.Ke mně chodí Sugar abych tu nebyla sama za což jsem mu vděčná.
Rozumím si s ním.
Dokáže mi vyčarovat úsměv na tváři.Dveře od mého pokoje se otevřou, ale já to neřeším a maluji si dál.
,,Co to bude až to bude? " Gí přijde blíž a nakoukne mi přes rameno, hlavu si následně položí na moje rameno.
Poslední dobou mě velice překvapuje.
Překračuje osobní prostor a to často, což mě nějakým způsobem nevadí.
Podívám se na svůj 'výtvor'.
Je tam náznak klučičí tváře.
Všechno je černou, šedou a červenou barvou.,,Víš, že sama nevím. " usměju se.
Do prázdné ruky popadnu hrníček a napiju se ještě teplé čaje.
Sugar se odtáhl a odešel do mé šatny.
Po chvilce se vrátil a v ruce držel nějaké oblečení.,,Jdi se převléknout prcku, jedeme na výlet. " řekl.
Odložila jsem štětec na místo a nechápavě se na něj podívala.
,,Nikam nejedu. " nemám náladu.
Hlavně mi to nepřijde jako skvělý nápad.
,,Jsi zavřená v pokoji už několik dní, takhle to dál nejde....Padej do koupelny se převlíknout." podal mi hadry do ruky.
Mlčím, možná má pravdu.
Ale co když opustíme dům a něco se nám stane?
Co bych dělala kdyby se mu něco stalo?,,Já nechci. " chtěla bych s ním někam jet, ale co když se prostě něco příhodí?
On se zasměje.,,Nemusíš do koupelny, můžeš se převlíknout i tady, ale nemůžu ti slíbit, že se nebudu dívat. "
Protočím očima a zasměju se.Otočím se a dojdu do koupelny, kde se oblíknu a trochu se upravím.
Vrátím se do pokoje v černých džínách, bílém tričku a s černou mikinou s kapucí.
Mohl by mi oblečení vybírat častěji.,,Nezabije tě Tae? " jak ho znám, tak se ho vůbec nezeptal.
On dojde ke dveřím a chytne za kliku.
,,Když se to nedozví, tak ne. "
Tajná akce, tak to bude zajímavé.
•••
,,Už? "
,,Za chvilku. " jedeme autem už přes hodinu někam do neznáma.
Gí si vyloženě užívá toho, že mi to neřekne.
Auto zajede na cestičku mezi stromy.
Najednou zatočí a zcela zastaví.,,Jsme tu. " řekne.
Vystoupíme z auta a on zamkne.
Začnu se prohlížet kolem sebe.
Ticho a příroda, prostě krása.,,Tak pojď. " najednou mě chytne za ruku a proplete si se mnou prsty.
Zrudnu a on mě začne vést.
Chová se opravdu zvláštně.•••
Celou cestu jsme si povídali.
Když jsme vyšli z lesa uviděla jsem krásně modrou oblohu a menší propast pod námi.Kdybychom byli na nejvyšším místě, dole jsou stromy a jestli se nepletu tak i voda.
Vypadá to tu perfektně.
On mi pořád ruku nepouštěl a dovedl ke skále kam jsme se posadili, přišlo mi to tu povědomé.
ČTEŠ
Tenká hranice
FanfictionVzpomínky na starou rodinu. Když se opět setkají, všechno se změnilo. Z lásky se stala nenávist. Nenávist vůči někomu, koho předtím milovala. Však mezi láskou a nenávistí je tenká hranice. _ Jedná se o mou první knížku tady na wattpadu (2015), b...