(READ) trigger warning on this part of the story.
TW; Explicit Content, Rape, Cursing, Dub-con. Welp.
Good Luck, dearies. <3
***
"Kau serius nak kenal dengan dia? Aku pun tak tahu nak explain dia macam mana weh. You'll know just when you meet him."
Angin yang bertiup sejuk membelai pipi. Lut dan Erik melepak diatas bumbung luar bilik Lut, berbaring atas atap yang bentuknya agak mendatar. Malam tu tak nampak bintang pun, ada pun bulan pun kabur ditutup kabus awan yang kelihatan kelabu gelap menghitam. Cahaya bulan terserakan didada langit, kelam dan sepi.
Lut tak dengar suaranya sendiri bila dia menoleh kearah Erik. Tetapi Erik tergelak kecil dan menjongket bahu sebelah. Kemudian dia garu belakang leher dan mengeluh perlahan. Cepat aje air muka Erik berubah. Dahinya berkerut sedikit dan Erik menggeleng sendiri.
"Kalau boleh kau tak payah kenal dia pun tak apa. Asal kau tahu beza antara aku dengan dia, cukuplah."
Lut membalas antara dia enggan dengan ragu nak mengambil kata-kata Erik sebagai pesanan. Erik bagi dia senyum kelat dan menggosok belakang tengkuknya.
"Apa aku tahu pasal dia pun lepas aku dapat control dia pun macam tak banyak. Senang kata dia tak berapa berkenan sangat dengan aku. Although he seems to be tolerating me, tapi aku ingat, he is very salty with anyone else. Not sure if he has an exception in that matter, you know?"
Erik angkat muka untuk tentang pandangan Lut. Ada sesuatu dalam pandangan Erik yang buat Lut rasa ketat didada.
"Kau tahu, kalau dalam mimpi, bilangan jari kau antara berkurang ataupun terlebih daripada realiti?"
Bila Erik tiba-tiba berkata begitu, tangan dan kaki Lut berasa panas tiba-tiba. Daripada hujung jari-jemari, rasa panas itu naik kelengan dan kaki Lut, hingga kepanasan itu seperti berkumpul disatu tempat. Lut dapat dengar bunyi nafasnya sendiri agak tercungap-cungap dan telapak tangan Lut mula berpeluh.Mata dikedipkan, suara cuba didesak keluar untuk menyeru nama Erik, tapi kotak vokal macam tak berfungsi tiba-tiba dan Erik tidak berada mana dia berada tadi.
"Lut...?"
~
"Ah...," Lut mendesah, mata tercelik buka. Peluh dingin menitik dipelipis. Dia nak percaya rasa panas itu hanyalah setakat dalam mimpi, tapi memang sekarang satu badan dia berapi. Kalau dia hiperbola terlebih, badan seperti baru lepas dicelup dalam lava dengan niat nak bagi dia bersemadi dengan tenang tetapi sebaliknya pula berlaku.
Bila Lut gerakkan kakinya, serta-merta Lut menyesal. Nak gerak sikit pun, bila kulit menyentuh selimut yang terlurut sedikit dari lengannya, rasa macam ada lingkaran elektrik menyentak neuron otak. Lut tersentak menyedut nafas.
Muka, telinga dan tengkuk Lut panas dan dia berpeluh macam orang baru lepas lari sekilometer seminit. Paling tidak, rasa macam Lut sendiri yang lari beratus kilometer tanpa rehat dan yang hebatnya Lut tak ingat pun dia ada berlari siang tadi. Bahkan lari tak sampai lima puluh meter pun Lut dah semput tak beza dengan ikan separuh mati mahukan air gayanya. Bahagian bawah badan Lut rasa kejang dan sakit, rasa ketat macam tali ditarik panjang tunggu masa nak putus. Lut mengeraskan badan, kalau boleh memang nak ada seminimum pergerakan yang termampu. Sebab Lut gerenti kalau dia gerak lagi, tak fasal-fasal ada benda yang terpancut.
Sumpah, Lut tak ingat bila kali terakhir dia terangsang dengan apa-apa objek dan mimpi sekalipun. Bila Lut kerah otak mengingat mimpi dia kejap tadi sebelum dia terjetak bangun dek panas gaya orang demam cuma organ persenyawaan yang tiba-tiba mengeras, Lut tak faham apa yang ghairah sangat dalam mimpinya tadi walhal dia borak aje kut dengan Erik. Tak masuk akal nak tiba-tiba horny tak fasal-fasal bila tak ada apa-apa yang boleh buat dia sehingga begini.
YOU ARE READING
Nuh. (discontinued)
Teen FictionApa perasaan bila kau tersedar daripada tidur tanpa mimpi dengan kecederaan yang kau langsung tak ingat kau ada, dalam bilik atau tempat yang kau tak pernah tahu wujud? #