Lut buka pintu bilik, tak angkat muka sedang dia pandang baju yang dipegang sebelah tangan dan sebelah lagi nak pulas tombol pintu. Atau menolak pemegang pintu itu untuk dibuka.
"Weh, E-" dia jeda sekejap membetulkan letak tuala dipinggang yang tiba-tiba melonggar nak terlucut.
"Kau ada-" dia angkat kepala bila nak berjalan menuju ke luggage yang terbuka luas didinding.
"Well damn, he has more moles than I have freckles." kata-kata Lut mati dipotong dengan suara seorang perempuan.
Terbeliak Lut dibuatnya. "What the-" kata-katanya putus sambil dia meluru mendapatkan katil. Perempuan berkulit hitam berambut warna warni dan lipstik kuning itu angkat kening pandang Lut.
Secara spesifiknya, dia mendekati katil untuk mendapatkan Erik.
Erik.
Erik yang tangan dan kakinya terikat dikatil, bergelut nak melepaskan diri dengan mulut disumbat dengan sarung bantal. Merah sungguh wajahnya.
Lut geleng kepala dan mengeluh kecil.
"You really want to release him? Thought you guys gonna do that BDSM shit. Like- so kinky as frick." Ujar perempuan berkulit gelap itu, memberi ruang untuk Lut mendapatkan Erik diatas katil. Perempuan itu memerhati, teruja nak tahu apa yang akan Lut lakukan.
"Apahal lah dengan sekalian umat dekat sini and their kinky sex." Lut mengomel mengeluarkan sarung bantal daripada dalam mulut Erik. Muka Erik merah menyala. Dia melepaskan batu beberapa kali. Lut cuba mencapai tangan Erik yang terikat dipergelangannya. Mula nak menguraikan ikatan dengan cadar katil tersebut. Ikatannya kemas dan ketat, ikat mati agaknya sebab Lut tak jumpa mana nak ditarikanya dahulu. Mujur Erik berdiam sedang Lut cuba mencari ruang untuk menguraikan ikatan tersebut.
"Hey, we have high libido. Not our fault for being horny all the time." Celah perempuan itu mengangkat kening sebelah. Dia memeluk tubuh.
Lut kalih mata pada dia sekejap. Kemudian tersenyum. "That's not very healthy." Komen Lut, kembali fokus nak menarik rangkaian cadar katil yang dijadikan tali pengikat tangan dan kaki Erik.
"Lut-" serak suara Erik menyeru Lut lantas melepaskan batuk. Lut toleh semula pada Erik.
"Kau pakai baju dulu." Ujar Erik, pejam mata lalu terbatuk lagi dengan suara serak. Dia membenamkan muka kebantal diabawah kepala. Lut mengedipkan mata, kemudian mata beralih ke badan sendiri.
"Oh- yeah. Right." Lut terus berpaling dan mendapatkan luggage yang disandarkan pada dinding. Menarik keluar sehelai tee lengan pendek lalu disarung. Kemudian dia kembali semula pada Erik atas katil.
"Looks like I'm not the only one who is always horny." Perempuan itu bersuara. Lut sangka dia dah keluar, rupanya belum lagi.
"Is this your doing?" Lut bertanya pada perempuan itu, tapi dia hanya mengangkat bahu sebelah. Tahulah Lut memang kerja dia.
"Tolong lepaskan aku aje Lut." Keluh Erik perlahan.
"Not my fault he fights me." Perempuan itu berkata lagi.
Lut pandang muka Erik. Terhenti sekejap dari nak membuka ikatan pada tangan Erik yang dari tadi tak berjaya. "Apsal kau cari gaduh dengan dia?" Lut bertanya kepada Erik, tak dapat nak bayang Erik cari fasal dengan orang tiba-tiba.
...Ok, Lut cuma tak dapat bayang Erik yang mula cari gaduh dengan orang lain kalau bukan orag itu yang -sama ada- cabar, provok atau gertak Erik.
Verbal or non-verbal, and both.
YOU ARE READING
Nuh. (discontinued)
Teen FictionApa perasaan bila kau tersedar daripada tidur tanpa mimpi dengan kecederaan yang kau langsung tak ingat kau ada, dalam bilik atau tempat yang kau tak pernah tahu wujud? #