KARARSIZLIK

3.7K 62 10
                                    

2 Aralık 2008

Kandırılmıştım.Beni kullanacaktı.Vampir olarak onun kölesi olacaktım.Vampir olmamalıydım.Buradan kaçmalıydım ama nasıl?Pencere!Birinci kattaydım atlasam bir şey olmazdı.

Ormana doğru koşmaya başladım.Kahretsin!Vampirlerin iyi duyabildiklerini unutmuşum.Peşimdelerdi.Biri beni kolumdan yakalayıp ağaca yapıştırdı.Tam çığlık atacakken onun Paul olduğunu gördüm.

"Sessiz ol!Kuzeye doğru git.Ormanın sonunda bir kulübe göreceksin."Bana yardım ediyordu.Elime yeşil bir taş verdi."Bunu al,kulübedeki kadına göster seni içeri alacak."

"Teşekkürler Paul"dedikten sonra oradan koşarak uzaklaştım.Paul onları kuzeye değil güneye yönlendiriyordu en son.Anlaşılan beni yeni vampirler arıyordu.Evi bulmuştum,dediği gibi küçük bir kulübeydi.Kapıyı genç bir bayan açtı.Çekinerek ve korkarak taşı gösterdim.Soluk mavi gözleri iri iri açıldı.Sertçe kolumdan tutarak içeri çekti.

"Sen kimden kaçtığını sanıyorsun,beni de yakacaksın...!"diye bağırıyordu."Seni yarın ona teslim etmeliyim"

Vücudumdan soğuk bir ürperti geçti korkuyordum."Lütfen başınıza bela olmam beni ona vermeyin,n'olur"dememe rağmen beni dinlemeyip odaya kilitledi.En son hatırladığım şey kendimi bıçakladığımdı.

Ve aç bir şekilde uyandım.

İKİZLER ORMANI:KARARSIZLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin