Kararsızlık-19

300 25 0
                                    

                    10.BÖLÜM

                       AMARI

  Yuonne sakinleşmiş,Dustan gitmişti yani kısacası hayat normale dönmüştü.Birdena yazdığı yeni senaryoyu göstermek amacıyla yapımcının yanına gitmişti.Kendisi çok başarılı bir senaristtir.Genna da iki gün sonra vereceği konser için,konser alanında prova yapıyordu.Yuonne ise sakinleştikten sonra hava almaya çıkmıştı.

  Evde yalnızdım.

  İkizler Ormanı aklımı kurcalıyordu.Yukarı çıkıp Ipad'imi aldım.Google'a İkizler Ormanı yazmak yerine "orman dıştan güzel içten kötü" yazdım.Karşıma bir sürü yazı çıktı fakat içlerinde farklı bir bilgi yoktu,hepsi aynı şeylerden bahsediyordu.Bir saat daha araştırdıktan sonra sıkılıp Ipad'i sehpanın üzerine koydum.Bir anda uyku bastırmıştı.Çok garipti.Başımı yastığa koyduktan hemen sonra uyuya kalmıştım.

  "Yine aynı yerdeydim.Biraz ileride arkası dönük bir adam duruyordu.

  'Amari?'Adamın sesi çok sakinleştiriciydi.Neden bilmiyorum ama bir anda bütün korkularım yok olmuştu.

  'Adımı nereden biliyorsunuz?'diye sordum.

  'Kibar kız'dedi.

  'Sorumu yanıtlayacak mısın?'

  'Aynı annen gibisin,çok sabırsızsın'ses tonuyla gülümsediğini belli ediyordu.

  'Annemi tanıyor musun?Kimsin sen?Ne istiyorsun benden?'sesimi yükselterek sormuştum.Artık gerçekten sabrımı zorluyordu.

  'Bence beni tanımak için hazır değilsin'sesi hüzünlüydü.

  'O zaman niye rüyalarımı işgal ediyorsun?'

  'Buraya gelmelisin'

  'Burası neresi?'Kafayı yemek üzereydim.

  'Bir orman.'

  Alaycı bir ses tonuyla'Hadi canım ciddi misin?'dedim.

  Güldü.Ardından ciddileşti 'Buraya gelmelisin Amari.Hem de en kısa zamanda.Burayı bulmakta senin görevin' dedikten sonra uzaklaşmaya başlamıştı.

Arkasından 'Nasıl geleceğimi bilmiyorum' diye bağırdım fakat çoktan gitmişti."

  Uyandığımda kapı çalıyordu.Koşarak kapıyı açmaya gittim.

  Karşımda Ulfred duruyordu.

İKİZLER ORMANI:KARARSIZLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin