20.BÖLÜM
AMARI
Yoğunbakımın önünde,ayakta uyukluyordum.Telefonumun çalmasıyla kendime geldim.
"Efendim Yuonne"
"Amari önemli haberlerim var,kehanetin bir kısmını daha çözdük"
"Nasıl çözdünüz?"diye sordum.Meraklanmıştım.Yuonne telefonda bir şeyler gevelemeye başladı.Genna Yuonne'den telefonu alıp;
"Kehaneti Laina'ya anlattık.O da yardımcı oldu.Birazdan oraya geliyoruz,daha detaylı anlatırız"dedi ve telefonu kapattı.
Kehaneti Laina'ya nasıl anlatırlardı.Laina'ya güvenmiyordum.
On beş dakika sonra hastaneye gelmişlerdi.Tam azarlayacaktım ki beni susturup Ulfred'in odasına soktular.
"Amari istediğin kadar azarla ama Laina olmasaydı bu şiiri çözemezdik."Nasıl yani Birdena da mı Laina'nın tarafına geçmişti?
"Peki o zaman bu seferlik hiçbir şey demiyorum.Hadi anlatın,ne buldunuz, dinliyorum"dedikten sonra Ulfred'in yatağının kenarındaki sandalyeye oturdum.
Genna çantasından orta boylu bir harita çıkardı.
"Ne yani sadece bir harita mı verdi size?"hayal kırıklığına uğramıştım.
Genna gözlerini devirdi"Bu sadece bir harita değil,Periler Diyarı'nın haritası"
Devamını Yuonne açıklamaya başladı"Haritanın arkasında notlar var.Peri diliyle yazılmış,Birdena sayesinde bu dili çözebildik"Birdena büyücü olduğu için,büyü yoluyla bu dilleri okuyabiliyordu.
Birdena haritayı Genna'dan alıp okumaya başladı.
"Beş tane not ve birde uyarı var.Uyarıda;
'Periler Diyarı büyüleyici aynı zamanda da şeytani bir diyardır.Dikkatli olmayan ölür.'diyor."
Merakım git gide artıyordu"Peki notlarda ne yazıyor?"
Notları sırayla okudu;
"1.Kanlı Çeşme sadece Sin'de çıkar
2.Kaderleri o belirler
3.Şamaş'ta kaybolur
4.Üç Tanrı,biri İştar,kötü
5.Dileğinizi Baş Tanrı Marduk'a söyleyin.Dilek için kutsal hayvanlarından en özelini seçin ve kurban edin."
"Notlar şiir şeklinde yazılmış"dedim.
Genna bir şeyleri çözmeye çalışıyordu"Sin,Şamaş,İştar,Marduk ne oluyor,hâlâ anlayabilmiş değilim"
Bunları bir yerde okumuştum."Sin,Şamaş ve İştar Babil'in üç tanrısı.Marduk ise baş tanrıları.Sin Hilâl Tanrısı,Şamaş Güneş Tanrısı İştar ise Beş Köşeli Yıldız yani pentagram.Bütün kaderleri Sin belirler,Marduk Baş Tanrı olduğu için dilekler ona söylenir.Eğer en özel hayvanını kurban edersen dileğin yerine getirilir.Fakat en özel hayvanı ne bilmiyorum"
"Çatal Dilli Canavar"Sesin geldiği yöne doğru baktık.Dustan odanın girişinde duruyordu.Genna ile Birdena kahkalara boğuldu.
Birdena kahkahalarının arasından zar zor konuştu"Çatal dilli canavar mı?"
Genna'nın,gülmekten gözlerinden yaş gelmeye başlamıştı"Dalga mı geçiyorsun,ben öyle bir hayvan hiç duymadım"
"O hayvan ormanda yaşar,tek bir ormanda.Ondan sadece bir tane var"Dustan'ın ciddi olduğunu anladıklarında gülmeyi kestiler.Vay canına bu çocuk sandığım kadar cahil değilmiş.
"Hangi ormanda yaşıyor?"diye sordum.
"İnternette dıştan güzel ve içten kötü olan ormanında yaşadığı yazıyor yani İkizler Ormanı"
"Bence o ormanı hiç bulamayacağız"dedim.Herkes başıyla onayladı.
Şiirin tamamını çözememiş olsakta en azından Periler Diyarı'na nasıl gideceğimizi biliyorduk.Şimdi tek yapmamız gereken Çatal Dilli Canavar'ın yaşadığı İkizler Ormanı'nı bulmaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZLER ORMANI:KARARSIZLIK
VampirosKalbinizi paramparça eden birine yeniden aşık olabilir misiniz? Amari,geçmişi arkada bırakıp,kendisine yepyeni bir sayfa açmak için Bulgaristan'a gider.Fakat sonra hiç bilmediği bir nedenden ötürü doğduğu ülkeye yeniden dönmeye karar verir. Peşi...